NothinDoin™ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Ok Noen butikker som selger chinos eller slimfit som går etter de målene? På zara var målene ganske uklare, etter min oppfattelse. Endret 25. februar 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 NN07 har de målene, det har vel Acne også. Tror egentlig de fleste har slike mål. Filippa K bruker vel derimot 46,48,50,52 osv Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Personlig ville jeg ventet med røde bukser til snøen forsvinner, men nå aner jeg jo ikke hvordan værforholdene er der du bor..Ellers ser jeg for meg at det kan funke bra. Det er dessverre litt snø ute. :/ Jeg prøver uansett. Det får bære eller briste. Heldigvis er det heller få som vet hva som passer når, eller hvordan et godt antrekk skal se ut for den saks skyld. Endret 25. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det betyr ikke at du bør bli en av dem. Røde bukser på vinteren forbinder jeg med nabbs som går i fargerike chinos fra Carlings, boblejakke, hettegenser o.l. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse. Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Nesten litt trist at de to buksene (les: chinosene) som passer meg best er fra Carlings. Resten av buksene mine passer svært dårlig, og de har alle kostet omtrent 5-6 ganger så mye. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Noen som ser på Thomas og Harlad nå? Epic slipsfail Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse. Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke. For det første skjønner jeg ikke hvordan du kan mene at en brun bukse på vinteren er mindre pen enn en rød bukse. Brun cordfløyel synes jeg er pent, for eksempel. For det andre så sammenlignet jeg ikke hans antrekk med et Carlings-antrekk, men at det minner meg om folk som har på seg det samme uansett om det er vinter eller sommer. Eksempelvis røde bukser, fordi de i mangel av enten klær eller peiling tar den på seg fordi den er "kul". Og de som gjør det, er ofte de som går i chinos fra Carlings, boblejakke og hettegenser. See my point? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Enig med både Winston (og Dandy). Brun slår rød på vinteren (anytime egentlig) for min del. Dandy: Av mine utallige skjorter er det to fra HM som sitter best av alle. Ville nesten anbefalt den ene til lokeland, siden jeg vet han har nogenlunde samme kropp som meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse. Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke. Tuller du? Brun bukse er imo mye penere enn rød. Det er nesten så jeg tar på meg navy blazer og brun bukse og legger ut bilde av det bare for å bevise det Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse. Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke. Tuller du? Brun bukse er imo mye penere enn rød. Det er nesten så jeg tar på meg navy blazer og brun bukse og legger ut bilde av det bare for å bevise det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916788&view=findpost&p=16967472 Det har jeg allerede gjort, så kan du spare deg bryderiet. De buksene er mørkere enn de ser ut på bildet forresten. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse. Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke. Tuller du? Brun bukse er imo mye penere enn rød. Det er nesten så jeg tar på meg navy blazer og brun bukse og legger ut bilde av det bare for å bevise det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=916788&view=findpost&p=16967472 Det har jeg allerede gjort, så kan du spare deg bryderiet. De buksene er mørkere enn de ser ut på bildet forresten. Beige: Brun: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 I'm sorry, princess. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse. Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke. For det første skjønner jeg ikke hvordan du kan mene at en brun bukse på vinteren er mindre pen enn en rød bukse. Brun cordfløyel synes jeg er pent, for eksempel. For det andre så sammenlignet jeg ikke hans antrekk med et Carlings-antrekk, men at det minner meg om folk som har på seg det samme uansett om det er vinter eller sommer. Eksempelvis røde bukser, fordi de i mangel av enten klær eller peiling tar den på seg fordi den er "kul". Og de som gjør det, er ofte de som går i chinos fra Carlings, boblejakke og hettegenser. See my point? Selvfølgelig er brune bukser, spesielt brune cordfløyels pent. Men favoriseringen av rødt i dette tilfellet var mest grunnet en ferskt bilde i hodet av en kar jeg så for en stund tilbake med nettopp denne komboen, og det så helt jævlig ut. Men har selv brune cords jeg er veldig glad i (og ingen røde bukser), bare så automatisk for meg denne katastrofen av en kar jeg så her om dagen. Ser for øvrig poenget ditt, men jeg har totalt sluttet å la fjortisser diktete hva jeg liker eller ikke liker. De blir aldri så kule som meg uansett. Enig med både Winston (og Dandy). Brun slår rød på vinteren (anytime egentlig) for min del. Dandy: Av mine utallige skjorter er det to fra HM som sitter best av alle. Ville nesten anbefalt den ene til lokeland, siden jeg vet han har nogenlunde samme kropp som meg. Interesting! Driver du med bodybuilding altså? Det er mye som kan forbindes med annet, men alt handler jo om hva du gjør ut av det og hva du kombinerer det med. Synes uansett rød bukse på byen er mye penere enn brun bukse. Navy blazer + røde bukser + mørkebrune doble monks kan jo på ingen måte sammenlignes med røde chinos fra Carlings + hettegenser + boblejakke. Tuller du? Brun bukse er imo mye penere enn rød. Det er nesten så jeg tar på meg navy blazer og brun bukse og legger ut bilde av det bare for å bevise det Do it! Har aldri sagt jeg ikke liker brune bukser, faktisk liker jeg det betraktelig bedre enn røde (fungerer kun i 1 av 10 tilfeller imo). Men når man er i 100% sommermodus er rødt tiltalende. Bah, vil ha sommer og farger! Har ikke vært ute på 2 uker, så jeg sitter bare hjemme å later som om det er sommer! Edit: Hadde for øvrig akkurat tenkt til å si det samme om fargen på den buksen ... Endret 25. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Røde bukser er fantastisk å bruke når man er ute i helgene. Elsker å få slengt pappagutt og vestkantsoss etter meg mens jeg diskuterer Darkthrone og Burzum. Har til og med fått høre at jeg er lever en løgn og er en sviker når jeg har brukt rosa skjorte på sinnakonsert 5 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Lol. Jeg skal på Children of Bodom-konsert i mars. Ikke like ekstremt som Darkthrone, men tror ikke jeg kommer til å gli helt inn i miljøet der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg lar de røde buksene mine ligge til snøen har smeltet. Men jeg har vurdert å kjøpe et par bukser i nantucket red til bruk på høst/vår. Tror det kan bli ganske kult. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Interesting! Driver du med bodybuilding altså? 54kg og 183cm gjør at small passer i fit, mens large hadde vært ønskelig i lengden. Spørs om jeg gidder å prøve å få tatt et fitpic nå, siden skjortene er i helt jævlig kvalitet (100% bomull) og ikke veldig pene. Passformen er dog helt nydelige etter mine preferanser. Endret 25. februar 2011 av niko. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Føler i grunn at de røde chinosene fra Carlings har ødelagt mye av appellen jeg har hatt til røde bukser i mange år. Når jeg ser at 4/10 ungdommer som er oppfostret med skatestilen ikler seg disse dør jeg litt innvendig. Endret 25. februar 2011 av Lester Freemon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå