Henrik C Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Nå er det ikke snakk om en hvit limousine da, men en slik en: Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Limousiner minner meg om ispinner med hjul. FYI. Men jeg blir alltid utrolig overrasket når jeg ser en, og jeg snur meg både en, to, tre, fire og fem ganger. 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Man kjører ikke limousine til begravelse. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er dette for godt til å være sant, eller får man Levi's til under 40 USD i statene? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er nok godt mulig. Amerikanske merker er latterlig mye billigere på andre siden av atlanteren. Kanskje ikke så rart.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Det er mulig. Div. Levi's modeller kan man få til de prisene på salg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Og morsomt nok er skandinaviske merker ofte dyrere på den andre siden av dammen også. J.Crew på besøk hos Thomas Mason: http://www.youtube.com/watch?v=t76rr4H-JKs&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 KongKake: Ja det er fullt mulig, hørt om flere som har handlet Levis fra statene til den prisen. Forresten,hvis du vil ha en slim bukse fra Levis tror jeg at jeg heller ville gått for en 511. Utifra de bildene jeg har sett er 514 mer straight fit. Disse amerikanerne har en tendens til å ha et litt annet bilde av hvordan "slim fit" er enn oss. Nei, snakker selvfølgelig ikke om pølseskinn. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Okei, da tror jeg at jeg en dag skal prøve den selgeren der. Må bare få dratt innom Carlings en dag og prøve diverse Levi's-modeller. Endret 24. februar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Har levis en carrot-fit aktig modell? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Skoene jeg postet fra ROTM for et par dager siden er nå tilgjengelige for salg. $405 og $18 i frakt til Norge. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Lekre sko, passer fint at jeg har bursdag om noen dager. Kanskje jeg skal ta meg råd Lenke til kommentar
alex2 Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er det mulig å oppdrive chukka/desert boots i Bergen? Lenke til kommentar
Greed Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Tenkte jeg skulle dra å kjøpe et par brune brogues i morgen, og når jeg først er ute og handler kan jeg like gjerne ta med et par bukser og skjorter. Dog er jeg ikke helt sikker på hva slags bukse/bukser jeg vil ha. En grå flanell bukse kunne jeg kanskje ha trengt. Tips? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Oscar Jacobsson har blitt anbefalt før i hvert fall. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 En grå flanell bukse kunne jeg kanskje ha trengt. Tips? Howard Yount Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Er det mulig å oppdrive chukka/desert boots i Bergen? Det tror jeg skal være fint mulig. Har sett Filippa K har hatt det og de fleste "vanlig" skobutikker har som regel en variant av desert boots... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 En grå flanell bukse kunne jeg kanskje ha trengt. Tips? Jeg er veldig fornøyd med min fra Oscar Jacobson. Kjøpte den på Steen & Strøm. Lenke til kommentar
Greed Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvordan er passformen? Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvordan er passformen? OJ buksene har i utgangspunktet en fin, slim passform. Nå kjenner jeg ikke så godt til om de har flere modeller, men mine er i hvert fall slik. Til tross for dette så fikk jeg tatt mine inn i livet og i skrittet. Om du ønsker kan jeg poste fitpics, men iom. at de er såpass sydd om så vil det kanskje heller være misledende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå