Nostalgisk Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg føler nesten alltid et snev av kjøpspress hver gang jeg leser denne tråden. Endret 23. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Gruppepress is a bitch! Endret 23. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg mener at skattenivået her i Norge er litt høyt, men jeg kommer fortsatt ikke til å arbeide svart. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 *Snip* Gruppepress is a bitch! Ja, det er sant. Pengene henger tilsynelatende løst i denne delen av forumet. Det er alltid noe som skal kjøpes. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Btw: skjer med alle med seilerjakke om dagen? det er jo grise kaldt! Så en jente som gikk med en seilerjakke forleden. Jeg skjønner ikke hva de tenker med når de går slik i opptil flere kuldegrader. Bare sånn at det er nevnt: det er jo ikke umulig å ha noe tjukt under seilerjakka. De fleste jeg har sett med seilerjakke har tross alt tatt i litt ekstra og kjøpt den omtrent tre størrelser for stor, så det burde være god plass til en god tjukkegenser under uten at det nødvendigvis synes utenpå. Ikke at det ser mindre teit ut eller er sannsynlig, men det er jo mulig. Jeg har mista vinterjakka mi, og i mangel på handlelyst har jeg derfor brukt regnjakke (lignende denne, bare i svart) med strikkagenser under). Ikke akkurat pent eller noe, men jeg er ikke en idiot, og har altså kledd meg skikkelig selv om det ikke ser sånn ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) SLIguy: Det er klart det er folk her med god tilgjengelighet til penger. Men tror det handler en del om prioritering også. Selv lever jeg veldig lite, men drar ikke ut på byen hver bidige helg. Endret 23. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det går selvsagt an, cricket. Du har i tillegg en god unnskyldning for å bruke den jakken, siden din primære vinterjakke har forsvunnet. Det hender jeg også må improvisere litt av og til. SLIguy: Det er klart det er folk her med god tilgjengelighet til penger. Men tror det handler en del om prioritering også. Selv lever jeg veldig lite, men drar ikke ut på byen hver bidige helg. Det gjør ikke jeg heller, og jeg prioriterer selv klær fremfor mye annet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg føler nesten alltid et snev av kjøpspress hver gang jeg leser denne tråden. Tror ikke det er noe større kjøpspress her enn f.eks PCforumet eller Bilforumet. Hvor de de nyeste tingene og ting man bør ha etc. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 men drar ikke ut på byen hver bidige helg. Føler meg truffet Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det går selvsagt an, cricket. Du har i tillegg en god unnskyldning for å bruke den jakken, siden din primære vinterjakke har forsvunnet. Det hender jeg også må improvisere litt av og til. Hehe, god og god... Det er kanskje en god unnskyldning de første to-tre ukene, men nå er det vel omtrent fire mnd siden jakka forsvant i forbindelse med flytting, så jeg har hatt good tid på meg Men helledussen, jeg går stort sett til og fra jobb, så det er grenser for hvor mange som ser meg. Dessuten er regnjakka vindtett og vanntett, og det er et stort pluss! Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fordi staten stjeler penger fra oss. Man er fullt klar over at staten skal ha sin del av kaken, når man bestiller fra utlandet. På en annen side, så er det merkelig at grensen ikke har blitt hevet med tanke på hvor lenge denne 200,- grensen har vært. Fordi det holder statsbedriften Posten igang...... Posten har så vidt jeg vet hele tiden vært for en heving av tollgrensen, sist gang til 1000 kroner i 2003. De tjener ikke godt med penger på det og vil så klart mye heller ha økt netthandel og trafikk generelt. Dette er bare en gjetning, men den egentlige grunnen ligger antageligvis nærmere beskyttelse av norsk detaljhandel. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Bebeluv: Haha Visste det var noen her som ville føle seg truffet. Sitat fra en samtale med en kamerat forleden dag: Han: Shit ass, det gikk faen meg 5000 spenn på by'n igår. Jeg: Hvorfor? Seriøst, hvorfor? Han: Kunne kanskje droppa limoen... Jeg: Endret 23. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Han fikk hvertfall limo tur.... Er verre å bruke 5000,- uten å vite hva man har brukt på. Btw så er taxi faktisk dyrere enn limo om man er noen personer. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Still ... limo liksom? Seriøst? Er det normalt, eller har jeg blitt en kjip einstøing i en alder av 20 år? Tror jeg har et litt anstrengt forhold til penger. Kan f.eks. gjerne bruke flere timer på å bestemme meg for om jeg skal kjøpe noe eller ikke, selv om jeg egentlig vet jeg kommer til å gjøre det uansett. Endret 23. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg vet ikke hvordan det er der du bor, men her er det hvertfall få på min alder som tar det. Mer de fjortisene som fester for første gang som tar det. Vi tar heller maxitaxi om det er mange Sist vi skulle ta limo var vel nyttårsaften, men det var så klart fullbooket. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg ler av at han i ettertid innså at limo var tabbe. Man kan bruke 5000kr på byen hvis man vil, akkurat som man kan si at 400 pund for et par sko er "ikke så gale". Man må nesten selv bestemme hva pengene skal gå til. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Maxitaxi er jo overlegent dersom man er ganske mange. Limo blir bare teit, med mindre det er en større begivenhet som bryllup/begravelse eller til nøds nyttårsaften, men det er litt i overkant for min del. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Limo til begravelse....? Selv foretrekker jeg også maxitaxi (selv om jeg alltid ender opp ved siden av han/hun med munndiaré), men noen blir jo aldri fornøyd! Endret 23. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kom noen fantastisk harry fyrer i en hummer-limo midt inn i folkemengden hvor vi sto fulle og fine og sendte opp fyrverkeri på nyttårs. Det var så fryktelig innlysende at de ville at ALLE skulle se dem Hun ene feite jenta som satt på prøvde å ta champagneflaska mi og! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=VS4X5_-OAE8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå