PatSharpX Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Vet ikke hva slags størrelser de opererer med hos HM, men det pleier jo å være ett mål for livet og ett for lengden. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Er det vanelig at slimfit bukser skal være 2 meter lange og 1cm rundt livet? Var på hennes i dag å prøvde noen bukser, men de var jo alt for lange, og tynne i livet! Må jo finnes noen som ikke er beregnet 2 meter høye anoreksia monstre? Finnes det noe som er beregnet for 2 meter høye mennesker som er slanke? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Tydeligvis, hennes har stort utvalg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Zara har ett godt utvalg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er også tilhenger av skolisser, men så er stilen min ganske langt unna preppy da.Lokeland: Liker designet på bloggen din! Takk! Måtte litt knoting til for å få til "bilderullen" til høyre, men får kanskje begynne å fylle den med innhold. superkidzen.blogg.noHolder deg oppdatert på tha wildz partaylyfe in Oslo, samtidig som han bringer tips om hvordan å sprenge damer.Han poster også fantastiske antrekk fra tid til annen. En blogg vel verdt å følge.Møtte ham på byen i går. Kjipeste mennesket jeg har vært borti. Så ut som en dverg gjorde han også, kan ikke ha vært mer enn 160 cm høy. Ble totalt tatt på senga da han spurte meg om jeg trengte hjelp på Elkjøp. Holdte på å bryte ut i et akutt WTF-latterkick, men greide heldigvis å lire av meg "Neida" før jeg gikk - fort. Næh, men synes heller ikke det burde koste mer. Betalte nettopp 100kr i frakt for en bukse (som selvfølgelig ikke passet) fra England og synes det var nok! :pEdit:"Sendingen er til importvurdering"For guds skyld, ikke skjønn hva den frakken koster.........Jeg har fått et brev i posten fra Posten ang. min pakke som er til importvurdering. Måtte visst sende inn en fortollingsfullmakt, også må jeg betale fortollingspris, mva og eventuelle avgifter på varene i tillegg. Fint... Aoch! Det er jo bare å photoshoppe litt da, så er jo den saken biff. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Zara har ett godt utvalg. Da venter jeg til 3. mars, så kan jeg kjøpe online! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ville vært litt skeptisk til buksene på Zara. Jeg har en chino som virker ok i kvaliteten, men så har jeg også en jeans lignende bukse hvor sømmene er av veldig dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Får kanskje kjøpe et prøvepar da.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Skjønner ikke hvorfor det alltid anbefales å forfalske dokumenter her... 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fordi staten stjeler penger fra oss. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fordi staten stjeler penger fra oss. Man er fullt klar over at staten skal ha sin del av kaken, når man bestiller fra utlandet. På en annen side, så er det merkelig at grensen ikke har blitt hevet med tanke på hvor lenge denne 200,- grensen har vært. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Fordi staten stjeler penger fra oss. Man er fullt klar over at staten skal ha sin del av kaken, når man bestiller fra utlandet. På en annen side, så er det merkelig at grensen ikke har blitt hevet med tanke på hvor lenge denne 200,- grensen har vært. Fordi det holder statsbedriften Posten igang...... Btw: skjer med alle med seilerjakke om dagen? det er jo grise kaldt! 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Bebeluv: Og det er nettopp det som er poenget mitt, selv om kommentaren min satte ting på spissen. Man får jo så og si ingen verdens ting for under 200kr idag. Derfor har ikke jeg dårlig samvittighet om jeg ikke er 100% ærlig overfor tollen. Endret 23. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ville vært litt skeptisk til buksene på Zara. Jeg har en chino som virker ok i kvaliteten, men så har jeg også en jeans lignende bukse hvor sømmene er av veldig dårlig kvalitet. Jeg har det motsatt men passformen er bra på dem 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Btw: skjer med alle med seilerjakke om dagen? det er jo grise kaldt! Så en jente som gikk med en seilerjakke forleden. Jeg skjønner ikke hva de tenker med når de går slik i opptil flere kuldegrader. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Btw: skjer med alle med seilerjakke om dagen? det er jo grise kaldt! Så en jente som gikk med en seilerjakke forleden. Jeg skjønner ikke hva de tenker med når de går slik i opptil flere kuldegrader. Du forutsetter at de tenker. Tviler på at det alltid er tilfelle. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 men så er stilen min ganske langt unna preppy da. Dobbelmonks er absolutt ikke en preppy skotype. Hva regnes de som da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Alt må ikke kategoriseres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Enig, men når jeg tenker på slike monks tenker jeg på personer med preppy klesstil. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 (endret) Ville heller tenkt preppy hvis jeg så penny loafers, men men! Snacks: http://vimeo.com/16277143 http://vimeo.com/17359104 http://vimeo.com/19352546 Endret 23. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå