Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det vanelig at slimfit bukser skal være 2 meter lange og 1cm rundt livet?

Var på hennes i dag å prøvde noen bukser, men de var jo alt for lange, og tynne i livet!

Må jo finnes noen som ikke er beregnet 2 meter høye anoreksia monstre?

Finnes det noe som er beregnet for 2 meter høye mennesker som er slanke?

Lenke til kommentar

Jeg er også tilhenger av skolisser, men så er stilen min ganske langt unna preppy da.Lokeland: Liker designet på bloggen din!

Takk! Måtte litt knoting til for å få til "bilderullen" til høyre, men får kanskje begynne å fylle den med innhold.

superkidzen.blogg.noHolder deg oppdatert på tha wildz partaylyfe in Oslo, samtidig som han bringer tips om hvordan å sprenge damer.Han poster også fantastiske antrekk fra tid til annen. En blogg vel verdt å følge.
Møtte ham på byen i går. Kjipeste mennesket jeg har vært borti. Så ut som en dverg gjorde han også, kan ikke ha vært mer enn 160 cm høy.

Ble totalt tatt på senga da han spurte meg om jeg trengte hjelp på Elkjøp. Holdte på å bryte ut i et akutt WTF-latterkick, men greide heldigvis å lire av meg "Neida" før jeg gikk - fort.

Næh, men synes heller ikke det burde koste mer. Betalte nettopp 100kr i frakt for en bukse (som selvfølgelig ikke passet) fra England og synes det var nok! :pEdit:"Sendingen er til importvurdering"For guds skyld, ikke skjønn hva den frakken koster.........
Jeg har fått et brev i posten fra Posten ang. min pakke som er til importvurdering. Måtte visst sende inn en fortollingsfullmakt, også må jeg betale fortollingspris, mva og eventuelle avgifter på varene i tillegg. Fint...

Aoch! Det er jo bare å photoshoppe litt da, så er jo den saken biff.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi staten stjeler penger fra oss.

Man er fullt klar over at staten skal ha sin del av kaken, når man bestiller fra utlandet.

På en annen side, så er det merkelig at grensen ikke har blitt hevet med tanke på hvor lenge denne 200,- grensen har vært.

Fordi det holder statsbedriften Posten igang......

Btw: skjer med alle med seilerjakke om dagen? det er jo grise kaldt!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Bebeluv: Og det er nettopp det som er poenget mitt, selv om kommentaren min satte ting på spissen.

Man får jo så og si ingen verdens ting for under 200kr idag. Derfor har ikke jeg dårlig samvittighet om jeg ikke er 100% ærlig overfor tollen.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Btw: skjer med alle med seilerjakke om dagen? det er jo grise kaldt!

Så en jente som gikk med en seilerjakke forleden. Jeg skjønner ikke hva de tenker med når de går slik i opptil flere kuldegrader.

Du forutsetter at de tenker. Tviler på at det alltid er tilfelle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

men så er stilen min ganske langt unna preppy da.

Dobbelmonks er absolutt ikke en preppy skotype.

Hva regnes de som da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...