Roberto Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det har jeg ikke engang hørt om, må jeg innrømme. Hva er detaljene rundt dette? Hadde bare planer om å kjøpe den i Bond Street uansett, jeg er enkel sånn sett. Det er forresten en gullsmed med Cartier, Breitling og litt andre festlige saker i Bergen, ikke verst. 5084556[/snapback] Skal være 10% på alle Cartier klokker hos Urmaker Bjerke - selv om jeg nå ble usikker om det var 10% eller 15% så har de i hvert fall Cartier-dager. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Vil ikke påstå at de er så veldig "casual" akkurat men.. Men for all del, hvis en klokke til over 50k skal være en hverdagsklokke man ikke bryr seg så mye om så.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har man pengene er da det en høyst kurant hverdagsklokke. Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Har man pengene er da det en høyst kurant hverdagsklokke. 5084764[/snapback] Jepp, vestlig overdimensjonert galskapsforbruk... Jeg skammer meg over meg selv Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det spørs hva man definerer som hverdagsklokke. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hva fordyrer klokka? Hva er'n laga av a'? Daniel Lenke til kommentar
haarod Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Den til høyre hadde jeg valgt. Synes, som mange andre her, at den til venstre var litt feminin. Jeg liker også bedre firkantede klokker. Endret 31. oktober 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 PiRANhA: Ok, takk for informasjon, men jeg tror jeg holder meg til å kjøpe den i London. Dr.X: Jeg skrev vel ikke noe sted at det er en klokke jeg ikke kommer til å «bry meg om»? Når jeg skriver casual mener jeg bare at det er en klokke til avslappede anledninger, der det ikke passer å ha en mer oppdresset klokke med lenke i metall eller lignende. sosohal: Det er vel ikke noe som «fordyrer» klokkene per se, det går stort sett i gull, platinum og litt diamanter, men toppklokker i de beste materialer fra de beste produsenter koster dessverre mye. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Kjøpte klokke til 180 kr jeg. Den fungerer ennå Kvalitet kaller vi slikt Endret 31. oktober 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 ...og så er det en Cartier klokke da. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Litt perspektiv kan være nødvendig; den firkantede modellen jeg viste (Cartier Santos 100) ble designet før første verdenskrig, og har vært stort sett uforandret siden. Den har inspirert alt dere finner av firkantede klokker hos urmakere nå, samt de fleste andre armbåndsur som blir solgt. Om jeg finner på å kjøpe en slik nå kommer jeg til å ha den livet ut, og med mindre senere slektsledd lider av dårlig smak vil også de bruke klokken. Slitasjen er ubetydelig og prisen holder seg godt. Er det da egentlig så sinnsvakt å bruke litt penger på en klokke? Den klassiske sammenligningen på hw.no fungerer også her rimelig greit, en kan ikke kjøpe særlig mange PCer til den prisen, og alle de er utgått innen to år. Jeg kjøper ikke noen metalldingser satt sammen for å vise tiden, jeg kjøper historie, utsøkt design, klassiske tradisjoner og juveler – og får en klokke med på kjøpet. Ikke verst. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ser ut til at den koster 4500 dollar på ebay. Men ja. Har du pengene så. For all del, en utsøkt klokke for de som bryr seg om slikt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 E-bay. Sier ikke mer. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg jobber i Schibsted, regner med at de fleste vet hva slags konsern det er. 5082458[/snapback] Regner også med at det er en viktig stilling du har siden du har råd til suite midt i Paris Hvilken stilling har du? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hvilken stilling har du? Jeg forbeholder meg retten til å ikke svare. Dessuten, hvorfor i all verden er du interessert i hva slags stilling jeg har? Det er ikke det vi diskuterer, vel? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Hvilken stilling har du? Jeg forbeholder meg retten til å ikke svare. Dessuten, hvorfor i all verden er du interessert i hva slags stilling jeg har? Det er ikke det vi diskuterer, vel? 5085463[/snapback] Ble så interissert å vite hvilken jobb du har siden pengebruket ditt er såpass høyt, jo mer man tjener desto mer bruker man Mente ikke å være pågående, så unnskyld hvis du følte det sånn. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ø.B.: Veldig omtrentlig fra ca 50, stort sett under 100. 5084583[/snapback] tusen? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 E-bay. Sier ikke mer. 5085212[/snapback] Ja for 100 % av Cartierklokkene på ebay er fake, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 det var jo jævla billig for en klokke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå