MagnusW Skrevet 12. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2005 Blir som Lexus > Toyota ... Eller noe sånt Litt overdrevet, men godeste Piranha har et poeng. Det gir jo ikke svar på om det er samme merke? Ferrari er eid av Fiat, om du skjønner? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2005 Blir som Lexus > Toyota ... Eller noe sånt Litt overdrevet, men godeste Piranha har et poeng. Det gir jo ikke svar på om det er samme merke? Ferrari er eid av Fiat, om du skjønner? Det er IKKE samme merke, på samme måte som Polo Ralph Lauren og Polo Sport og Polo Jeans ikke er det samme, på samme måte som Tommy Jeans, Hilfiger Athletics og Tommy Hilfiger ikke er det samme. Ofte oppererer de i forskjellige "klasser". Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2005 Blir som Lexus > Toyota ... Eller noe sånt Litt overdrevet, men godeste Piranha har et poeng. Det gir jo ikke svar på om det er samme merke? Ferrari er eid av Fiat, om du skjønner? Det er *ikke* det samme merket. Men D&G samt & tilhører dog Dolce & Gabbana porteføljen av klesmerker. (Toyota eier jo Lexus... ) Men som Joachim sier, de har forskjellige målgrupper. Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Dolce & Gabbana er det mest ekslusive, deretter kommer D&G. Så kommer "&" til slutt. På samme måte som Armani har delt opp merkenavnet sitt i ; "Armani Collezione, Armani Exchange, Armani Jeans etc. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Skal til Køben i slutten av juni, og jeg lurer på om det er noen her inne som har vært der nede og kan anbefale noen bra butikker som er verdt et besøk? Klær og sko generelt... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Dolce & Gabbana er det mest ekslusive, deretter kommer D&G. Så kommer "&" til slutt. På samme måte som Armani har delt opp merkenavnet sitt i ; "Armani Collezione, Armani Exchange, Armani Jeans etc. Og forskjellen er? Forskjellig stil? Pris? Kvalitet? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Status har vel også noe med saken å gjøre....(for noen ihvertfall) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Blir som Lexus > Toyota ... Eller noe sånt Litt overdrevet, men godeste Piranha har et poeng. Det gir jo ikke svar på om det er samme merke? Ferrari er eid av Fiat, om du skjønner? Det er IKKE samme merke, på samme måte som Polo Ralph Lauren og Polo Sport og Polo Jeans ikke er det samme, på samme måte som Tommy Jeans, Hilfiger Athletics og Tommy Hilfiger ikke er det samme. Ofte oppererer de i forskjellige "klasser". Lexus bruker da motorer og understell fra Toyota...? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Dolce & Gabbana er det mest ekslusive, deretter kommer D&G. Så kommer "&" til slutt. På samme måte som Armani har delt opp merkenavnet sitt i ; "Armani Collezione, Armani Exchange, Armani Jeans etc. Og forskjellen er? Forskjellig stil? Pris? Kvalitet? Jepp, jepp og jepp. Lenke til kommentar
hbrn Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Noen som vet om noen butikker som fører solbriller fra Electric i Oslo? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Og forskjellen er? Forskjellig stil? Pris? Kvalitet? Det blir som å sammenligne en olabukse og t-skjorte (typisk D&G) med en dress eller sort blazer (typisk Dolce & Gabbana), så forskjellen ligger i langt mer enn 'statusgrad,' om det var noe slikt du lurte på (følte at de forrige innleggene som forklarte dette fokuserte litt for mye på forskjell i pris, når kolleksjonene nærmest er usammenlignbare på de fleste stilparametre. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Man kan vel si at D & G er "de kule"/keege klærne mens Dolce & Gabbana er de klassiske designer klærne. Ble litt tullette forklart Endret 13. juni 2005 av Elorfin Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 La oss sette det litt på spissen. Skal du i bryllup, bursdag om må kle deg pent, tar du på deg noe fra Dolce & Gabbana (en sort dress). På en skoledag tar du på deg D&G (skinnjakke, t-skjorte og slitte jeans), mens når du skal til svigermor tar du på deg noe fra "&" (beige blazer, skjorte, vest og noe klassiske jeans.) Håper dette hjalp litt. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Skal til Tyrkia til høsten, er det noe jeg bør ta med meg hjem? Helst ikke så mye over 10.000... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Tviler på at de har så mye annet enn fake lacoste-piquer, eventuelt steder jeg har hørt om, der du velger plagg, sier fra hvilket merke det skal være, og de syr på det du ønsker på brystet... Ergo: Neppe noe verdifullt å ta med... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Tja... Jeg har hørt gull er billig Hva bør jeg se opp for med tanke på fake plagg/sko? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Alt. Tviler sterkt på at et land som Tyrkia selger noen ekte merker, i såfall må du nok på eksklusive kjøpesentre, der prisene er som i Norge, om ikke høyere. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Tja... Jeg har hørt gull er billig Hva bør jeg se opp for med tanke på fake plagg/sko? kvaliteten er pent sagt dårlig når det kommer til t-skjorter og sko. jeans funker fint!!de skal ofte ha deg til å ta på stoffet så du skal kjenne "kvaliteten" så gjør det! kjøp deg skinn,gull og glitter. mamma fikk med seg to fine persiske tepper hjem. ofte er folk veldig redd for å bli lurt, men vær våken...de tørr nok ikke lure deg, oppdager du det og varsler høyere makter går butikken i dass fort. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) Alt. Tviler sterkt på at et land som Tyrkia selger noen ekte merker, i såfall må du nok på eksklusive kjøpesentre, der prisene er som i Norge, om ikke høyere. Jeg nekter egentlig og tro at Tyrkias befolkning går bare rundt i fake kles plagg... Det er eksklusive kjøpesenter rett ved der jeg skal bo og prisene skal være billigere... Edit: Hvordan kan jeg kjenne kvaliteten? Sømmer ol.? eller kun på stoffet? Det er litt letter i Norge visst det er tilfellet... Endret 13. juni 2005 av paroa Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 13. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2005 Det råeste er å gå i myggjagere og skjorte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå