Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Hvem var det som lurte på hvor man kunne få tak i slike? Hva syntes folk om det uansett? Syntes selv det kan være ganske pent som en liten finish, selv om det ofte blir mindre pent.

Mr.K på SF selger det, men da med enklere design enn den fra Lanvin: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=217365

Jeg synes det kan være en stilig detalj, men jeg har til overs å se det annet enn på bilder.

Du kan også se her: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=213062 for å høre hva andre synes om det.

Edit: Enda en selger: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=182540&page=4

Pengene går til utdanningen hans, så det er jo noe fint å støtte :)

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Jeg ser heller ikke helt koblingen, annet enn måten reimene går over skoen på..eller, egentlig ser jeg det ikke helt der heller.

Touche, ergo du ser koblingen. Blir alt for polert pregløst og stygt. Fint å se skolissene.

Er dette til diskusjonen rundt double monks? Eller monks generelt?

Første gang jeg har hørt den beskrivelsen. Har kun hørt positive ting om mine, selv fra venner som har helt annen stil en meg og som pleier å være helt ærlige om sånne ting.

Men det er jo bare bra vi har forskjellige meninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg er også tilhenger av skolisser, men så er stilen min ganske langt unna preppy da.

Lokeland: Liker designet på bloggen din!

Lenke til kommentar

Jeg ser heller ikke helt koblingen, annet enn måten reimene går over skoen på..eller, egentlig ser jeg det ikke helt der heller.

Touche, ergo du ser koblingen. Blir alt for polert pregløst og stygt. Fint å se skolissene.

Er dette til diskusjonen rundt double monks? Eller monks generelt?

Første gang jeg har hørt den beskrivelsen. Har kun hørt positive ting om mine, selv fra venner som har helt annen stil en meg og som pleier å være helt ærlige om sånne ting.

Men det er jo bare bra vi har forskjellige meninger.

Respekterer meningen din selvfølgelig, men for meg er det bare noe jeg aldri har skjønt fasinasjonen over. Fint at jeg ikke er alene.

Lenke til kommentar

superkidzen.blogg.no

Holder deg oppdatert på tha wildz partaylyfe in Oslo, samtidig som han bringer tips om hvordan å sprenge damer.

Han poster også fantastiske antrekk fra tid til annen. En blogg vel verdt å følge.

Møtte ham på byen i går. Kjipeste mennesket jeg har vært borti. Så ut som en dverg gjorde han også, kan ikke ha vært mer enn 160 cm høy.

Lenke til kommentar

Næh, men synes heller ikke det burde koste mer. Betalte nettopp 100kr i frakt for en bukse (som selvfølgelig ikke passet) fra England og synes det var nok! :p

Edit:

"Sendingen er til importvurdering"

For guds skyld, ikke skjønn hva den frakken koster.........

Jeg har fått et brev i posten fra Posten ang. min pakke som er til importvurdering. Måtte visst sende inn en fortollingsfullmakt, også må jeg betale fortollingspris, mva og eventuelle avgifter på varene i tillegg. Fint...

Lenke til kommentar

Møtt han på byen flere ganger. Det verste er jo at han er totalt inkompetent, han tror jo at alle jentene som steker med han digger han og vil sjekke han opp. Så gjør de bare egentlig han til latter noe han ikke selv forstår.

Det har vel med å gjøre at han har litt begrenset mental kapasitet.

Endret av geil
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...