lokeland Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Joda, brukte wax (som fjernet prislappen), men selv en toller skal være passe dum om de tror at den koster under 200kr Sikkert ingenting å være nervøs for. Ganzo: Det var en random bukse (tror det var Levis, kanskje 501) som viste seg å være "high rise". Så joda, den sitter den, men aaaaaalt for høyt oppe. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Som Patrick sa, Malford of London har fått inn masse sokker, og jeg tror ikke det er dumt å kjøpe derfra. Rask frakt og ser ut til å være gode priser, og han har utrolig mye bra i nettbutikken, så det hadde vært kjipt om han gikk konkurs. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Joda, brukte wax (som fjernet prislappen), men selv en toller skal være passe dum om de tror at den koster under 200kr Sikkert ingenting å være nervøs for. Ganzo: Det var en random bukse (tror det var Levis, kanskje 501) som viste seg å være "high rise". Så joda, den sitter den, men aaaaaalt for høyt oppe. Ikke 200, men 1000. Er fullt mulig å få en frakk til under 1000,-. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Noen som har tips til mappe for Macbook Pro 13"? Jeg har sett litt på denne, hva synes dere? Har denne selv, eneste jeg har å utsette er at den er noe vid. Ikke voldsomt, men det er noe ekstra rom. Endret 21. februar 2011 av Atald Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Kan anbefale denne. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Joda, brukte wax (som fjernet prislappen), men selv en toller skal være passe dum om de tror at den koster under 200kr Sikkert ingenting å være nervøs for. Ganzo: Det var en random bukse (tror det var Levis, kanskje 501) som viste seg å være "high rise". Så joda, den sitter den, men aaaaaalt for høyt oppe. Ikke 200, men 1000. Er fullt mulig å få en frakk til under 1000,-. Pakken er merket med en verdi på under 200kr, derfor jeg kommenterte det. Men den gikk rett igjennom uansett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Takk for innspill til mappe til Macbook Pro, jeg likte veldig godt fra shuky. Det var en snedig festemekanisme de hadde brukt. Jeg har vurdert den du linket, Jørgen. Atald: Jeg var ikke så fan av den, men takk uansett Dersom noen har flere forslag så er det bare å komme med. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Likte selv den du linket til veldig godt, så jeg ville nok gått for den. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Butikktråden ..Tips til nytt navn, butikker og generell tilbakemelding søkes! Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Aaaaaah, jeg blir gal av at "ingen" merker lager bukser med 36" i inseam. JA! Til en bedre verden for oss over 2m. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hvis du tenkte på jeans mener jeg at Dior Homme sine skal være ganske lange. Men de er jo ikke direkte billige. Ellers har jo f.eks. Ralph Lauren en Big & Tall-linje som kan være verdt en titt på. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Kan anbefale denne. *elsk* Da vet jeg hvor jeg skal handle sleeve neste gang. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 I akkurat dette tilfelle tenkte jeg på chinos, ertestuing. Og der ser det ut som at de Ralph Lauren leverer ikke er så veldig slim fit? Vurderer forresten å investere i et par med jeans fra Dior Homme i framtiden. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Hva sunes dere om skjerfet? Vurderer å bestille det Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Det er på langt nær det verste jeg har sett, men kan ikke si jeg roper hurra over det (fargene) heller! For å si det enkelt: Det er mye annet jeg heller ville valgt Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 I see - får vel vurdere kjøpet enda litt til Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Venter på et skjerf fra ebay nå, mest for å sjekke "100% real cashmere quality" til enchantment4all. Hvis skjerfet er halvveis brukbart, hva synes dere om det? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Ikke noen stor fan av fargene eller mønsteret for den saks skyld. Jeg liker bedre ensfargede skjerf, gjerne i litt klarere farger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå