KKake Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen som har tips til jakker som ligner denne? Kanskje i et litt finere stoff og litt sånn da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kul eller stygg? Jeg synes den var stilig. Virker grei i overgang høst/vinter og vinter/vår. Hva synes dere? Merket er Hugo Boss (Red Label). Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Personlig synes jeg den der bare var grell...Likte ikke stoffet eller kragen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg er bare litt nysgjerrig, men hvor mye penger bruker dere i gjennomsnitt på klær i måneden? Forskjellig, de 5 siste dagene har jeg hatt forbruk på 5000 kr i klær. (Dette kommer litt av pga. russeballet også) Men ligger vel stort sett mellom 2000-2500 kr hver mnd. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Den jakken falt ikke i smak hos undertegnede. Kragen føles ikke riktig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hva synes dere om å bytte til messingknapper på en navy blazer i kordfløyel? De knappene som sitter på er samme farge som stoffet, så jeg tenkte å gjøre den litt mer spennende. Litt usikker der, tror kanskje det vil se litt malplassert ut. Har du ett bilde av blazeren? Ikke ett, men tre! Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Kunne sett kult ut med messingknapper tror jeg. 2 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Blazer i cordfløyel ser intet mindre enn latterlig kult ut, imo. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen som har tips til jakker som ligner denne? Kanskje i et litt finere stoff og litt sånn da. jepp Hva synes dere om å bytte til messingknapper på en navy blazer i kordfløyel? De knappene som sitter på er samme farge som stoffet, så jeg tenkte å gjøre den litt mer spennende. Litt usikker der, tror kanskje det vil se litt malplassert ut. Har du ett bilde av blazeren? Ikke ett, men tre! Jeg tror det ville vært penere med skinnknapper enn messingknapper. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Støtter fkm med skinnknapper, det vil nok se penere ut med det enn med messing. Ang. hvor mye jeg bruker per mnd varierer det noe helt sykt, så det er umulig å si. Men handler egentlig ikke noe særlig, så rundt 1000,- ? Lenke til kommentar
operg Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Hvor kan jeg kjøpe en grønn skjorte i tømmerhogger-stil i Bergen (eller Trondheim)? Endret 18. februar 2011 av operg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Carlings har vel en del flanellskjorter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Carlings og diverste skate-sjapper! Vet ikke om det er Urban og Session osv. i Bergen eller Trondheim, men de er plassene å lete Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 fkm: Den så ikke så dum ut den, men prisen er nok litt for høy for meg. Kunne godt tenkt meg synlige knapper fremfor sånn trykkknapper også. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Teit spørsmål versjon to: Jeg trenger sikkert type.. 15 par sokker. Lei av svarte og hvite. Tenker å kjøpe fra eBay. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hm, husker ikke helt hva den siden heter - men Lokeland bestillte vel noen røde sokker fra ei side, tror den er relativt rimelig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Viccel.com! Dirt cheap og overraskende god kvalitet. Pantherella er også verdt å notere seg. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Kan anbefale Viccel. Har hittil bare bestilt Scarlet red, Purple og Forest green, men må si at kvaliteten er bra og fargene er klare og fine. Kommer garantert til å bestille flere Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Må dog nevnes at de har et ganske heftig skinn i seg. Lenke til kommentar
wildkin Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 har sokker fra viccel selv, kan anbefales! Om du bruker linken i signaturen til han som driver viccel så får du 20% rabatt i tillegg Finner den feks her: http://www.styleforum.net/showthread.php?t=143081&page=26&highlight=viccel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå