Roberto Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg jobber i Schibsted, regner med at de fleste vet hva slags konsern det er. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er kvinnekåpe akseptabelt på en mann? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 I mine auger blir det litt rart kanskje. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Plukka opp en kåpe i natt. Jeg brukte den ever since, i edru tilstand til og med. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Er kvinnekåpe akseptabelt på en mann? 5082666[/snapback] Drit i det, liker du det så går du i det. Jeg finner det forøvrig fulstendig akseptabelt, men så er jeg også ofte litt uenig majoriteten... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Plukka opp en kåpe i natt. Jeg brukte den ever since, i edru tilstand til og med. 5082725[/snapback] Prøv å finn eieren til den kåpa. Slike kåper kan fort koste over 10 000,-. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Den kåpa der koster IKKE 10 000,- Fikk tak i den under særdeles merkelige omstendigheter. The gang & jeg går langs gata. Så plutselig kommer det noen som hiver kåpa over ei jente som gikk sammen med oss. Og da lå den bare der, da. "Jaja", tenkte jeg og plukka den opp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Haha, oki doki. Ta den på slik at jeg klarer å gjenkjenne deg på NTNU. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Åh, eg tenkte morgonkåpe! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Jeg skal ha'n på meg, ja Mulig at jeg får opp bilde av den i morra. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg ble litt nysjerrig piranha, hva stilling har du i schibsted, og hvordan kom du deg inn der i en alder av 20 år? (bekjente, familie, rett og slett dyktig?) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Dyktig (hehe), begynte i 2003 og vurderer å vie hele mitt liv til konsernet. Men nok om meg! Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Jeg er ute etter en ny, casual klokke, tror jeg står igjen med to alternativer, begge fra Cartier. Noen tanker? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Personlig syntes jeg den til venstre så veldig feminin ut. Likte best den til høyre av de to! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Den til venstre er litt for feminim. Jeg hadde definitvt tatt den til høyre (og forsikret den). Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nå har vel aldri jeg vært kjent som maskulinitetens yppersteprest, men den til venstre er kanskje litt vel lite spenstig. Forsikring og oppbevaring i safe er en selvfølge PiRANhA, men begge disse er forholdsvis moderat priset, til Cartier å være (ville dessuten aldri kjøpt en så dyr klokke om det ikke hadde vært for at de er absolutt tidløse...). Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nå har vel aldri jeg vært kjent som maskulinitetens yppersteprest, men den til venstre er kanskje litt vel lite spenstig. Forsikring og oppbevaring i safe er en selvfølge PiRANhA, men begge disse er forholdsvis moderat priset, til Cartier å være (ville dessuten aldri kjøpt en så dyr klokke om det ikke hadde vært for at de er absolutt tidløse...). 5084505[/snapback] Benytte deg av Urmaker Bjerkes "Cartiertilbud"? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Det har jeg ikke engang hørt om, må jeg innrømme. Hva er detaljene rundt dette? Hadde bare planer om å kjøpe den i Bond Street uansett, jeg er enkel sånn sett. Det er forresten en gullsmed med Cartier, Breitling og litt andre festlige saker i Bergen, ikke verst. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Nå har vel aldri jeg vært kjent som maskulinitetens yppersteprest, men den til venstre er kanskje litt vel lite spenstig. Forsikring og oppbevaring i safe er en selvfølge PiRANhA, men begge disse er forholdsvis moderat priset, til Cartier å være (ville dessuten aldri kjøpt en så dyr klokke om det ikke hadde vært for at de er absolutt tidløse...). 5084505[/snapback] jeg som ikke har peling på priser, informer meg Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Ø.B.: Veldig omtrentlig fra ca 50, stort sett under 100. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå