Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Impulskjøpte en blazer-sak på Nordbysenteret i sommer. Kostet 20 kroner på et outlet, så gadd ikke akkurat å tenke meg om. :p

 

Stuet den raskt inn i skapet, men har de siste dagene tatt den frem igjen da. Tenker jeg kanskje skal ta den med til en skredder og justere den litt?

 

 

post-103196-0-91717000-1297812414_thumb.jpg

Skulderen ble litt fucka på bildet siden den havnet mellom to speil.

 

 

Hva tenker dere den er brukendes til? Å være stuet inn i skapet eller er den brukendes som f. eks en vårjakke? Hvilke justeringer bør jeg gjøre på den? Stoffet ser ut til å være relativt grovt og røft btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greier ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke.

Jeg liker godt casual blazere som den, men det er noe med stoffet og fargen... Greier ikke sette fingeren på det.

Uansett er den veldig kort, men ting blir også straks bedre om du knepper opp den øverste knappen imo.

Edit: Tror grunnen til at jeg ikke liker den er fordi den er såpass lite konstruert. Litt mer padding hadde gjort seg.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Fikk pakke idag fra Ralph Lauren til meg og kompisen. Han bruker vanligvis medium/small, men de to jumperne jeg kjøpte til meg selv, så helt latterlig store ut på ham til og med. To gensere i small som var enorme. Aldri sett maken. 3 av 5 bestillinger returneres desverre. Bruker man small til vanlig er det jo helt uaktuellt å kjøpe noe hos RL. Kjipt

Lenke til kommentar

Fikk pakke idag fra Ralph Lauren til meg og kompisen. Han bruker vanligvis medium/small, men de to jumperne jeg kjøpte til meg selv, så helt latterlig store ut på ham til og med. To gensere i small som var enorme. Aldri sett maken. 3 av 5 bestillinger returneres desverre. Bruker man small til vanlig er det jo helt uaktuellt å kjøpe noe hos RL. Kjipt

Velkommen i klubben! Amerikanske størrelser generelt er jo ofte kriminelt store.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvilke visninger The Fashionista skulle på jeg, men er jo mulig han er der.

Tror uansett halvparten der er stuck-up koner som aldri har løftet en finger etter de ble gift med menn med ræva full av penger :p

Edit: Og etter hva jeg ser er faktisk flere av konene fra den serien jeg ikke husker navnet på der.

 

Anyway, hvordan i helvette fikk fyren i sort jobb som fashion reporter?

post-45729-0-08622000-1297872934_thumb.jpg

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Ser for meg at den passer bra til jeans og en lyseblå skjorte f.eks.

 

Liker tanken. :)

 

Skulle ønske at blazeren hadde en annen farge ja, men for 20,- hadde ikke fargen så mye å si. Er kanskje mulig å farge den om selv?

 

Merket er forresten Ellegal/Illegal om noen har hørt om det? Den opprinnelig prisen var 1300,-, så mener jeg gjorde et kupp. :p

Lenke til kommentar

Jeg har et par gensere i merinoull som har utvidet seg litt. Det står at jeg skal håndvaske de, men dette vil vel ikke få de ned i original størrelse? Mulig å vaske de på ullprogrammet i vaskemaskin, eventuelt andre metoder for å "krympe" de? Snakk om J.Lindeberg, dersom de skal ha betydning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...