KKake Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Impulskjøpte en blazer-sak på Nordbysenteret i sommer. Kostet 20 kroner på et outlet, så gadd ikke akkurat å tenke meg om. Stuet den raskt inn i skapet, men har de siste dagene tatt den frem igjen da. Tenker jeg kanskje skal ta den med til en skredder og justere den litt? Skulderen ble litt fucka på bildet siden den havnet mellom to speil. Hva tenker dere den er brukendes til? Å være stuet inn i skapet eller er den brukendes som f. eks en vårjakke? Hvilke justeringer bør jeg gjøre på den? Stoffet ser ut til å være relativt grovt og røft btw. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Greier ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Jeg liker godt casual blazere som den, men det er noe med stoffet og fargen... Greier ikke sette fingeren på det. Uansett er den veldig kort, men ting blir også straks bedre om du knepper opp den øverste knappen imo. Edit: Tror grunnen til at jeg ikke liker den er fordi den er såpass lite konstruert. Litt mer padding hadde gjort seg. Endret 16. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Man bruker vel ikke skjorter med fransk mansjett til hverdags...? Det var en spøk, ikke sant...? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg likte den Kong Kake. Har planer om å kjøpe en ustrukturert blazer med patch pockets før sommeren selv, men da i navy. Jeg ville åpnet den øverste knappen, forresten. Ser for meg at den passer bra til jeans og en lyseblå skjorte f.eks. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fikk pakke idag fra Ralph Lauren til meg og kompisen. Han bruker vanligvis medium/small, men de to jumperne jeg kjøpte til meg selv, så helt latterlig store ut på ham til og med. To gensere i small som var enorme. Aldri sett maken. 3 av 5 bestillinger returneres desverre. Bruker man small til vanlig er det jo helt uaktuellt å kjøpe noe hos RL. Kjipt Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Opplevde det samme selv. Heldigvis var de ikke så store i størrelsen at de ikke passet. Medium føltes litt større enn tidligere, men ikke mye. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg bruker small til vanlig og de tingene jeg har bestilt passet bra. Det var noen Piquéer og rugby shirts. Men de skjortene jeg har prøvd i small fra RL har vært for store. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Er det noe sted i Oslo hvor jeg kan få kjøpt en half-zip til rundt 500,-? Pappa har bursdag på mandag så rekker vel ikke bestille noe fra nett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fikk pakke idag fra Ralph Lauren til meg og kompisen. Han bruker vanligvis medium/small, men de to jumperne jeg kjøpte til meg selv, så helt latterlig store ut på ham til og med. To gensere i small som var enorme. Aldri sett maken. 3 av 5 bestillinger returneres desverre. Bruker man small til vanlig er det jo helt uaktuellt å kjøpe noe hos RL. Kjipt Velkommen i klubben! Amerikanske størrelser generelt er jo ofte kriminelt store. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 http://www.youtube.com/liverunway?feature=ticker Relevant? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Meget. Følger med der selv. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Var mykje glitter og beige fargar på den siste. Men eg likte stort sett jakkene. Og den lilla dressen, den passa så frykteleg bra på modellen! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fikk ikke sett Michael Kors =/ "the show will start soon" ... yeah fucking right! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Oh well... Men ja, fæle ventetider på det. D: Hadde vore greiare å faktisk vore der og mingla. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Vet ikke hvilke visninger The Fashionista skulle på jeg, men er jo mulig han er der. Tror uansett halvparten der er stuck-up koner som aldri har løftet en finger etter de ble gift med menn med ræva full av penger Edit: Og etter hva jeg ser er faktisk flere av konene fra den serien jeg ikke husker navnet på der. Anyway, hvordan i helvette fikk fyren i sort jobb som fashion reporter? Endret 16. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hahahah, ser iallefall sånn ut når dei filmar publikum til tider. :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Spennende kolleksjon, men en del designavgjørelser jeg ikke skjønner. En del av kjolene hadde jo en direkte forjævlig passform imo. Den ene fikk jo modellen som bar den til å se ut som om hun var gravid. Ikke heldig. Men likte spesielt den lange, sorte, lette kjolen med sølvdetaljer. Nydelig drapering! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ser for meg at den passer bra til jeans og en lyseblå skjorte f.eks. Liker tanken. Skulle ønske at blazeren hadde en annen farge ja, men for 20,- hadde ikke fargen så mye å si. Er kanskje mulig å farge den om selv? Merket er forresten Ellegal/Illegal om noen har hørt om det? Den opprinnelig prisen var 1300,-, så mener jeg gjorde et kupp. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Følte ikkje så mykje med på denne runden, men av det eg såg, likte eg det. Mykje friskt og lett. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg har et par gensere i merinoull som har utvidet seg litt. Det står at jeg skal håndvaske de, men dette vil vel ikke få de ned i original størrelse? Mulig å vaske de på ullprogrammet i vaskemaskin, eventuelt andre metoder for å "krympe" de? Snakk om J.Lindeberg, dersom de skal ha betydning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå