Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hva vil 32" long, 34" si? Er bare di størrelsene de har igjen av akkurat den chinosen.

 

 

Vet du seriøst ikke hva buksestørrelser er? 32" vil selvfølgelig si at buksene er i størrelse 32, og 34" vil si at de er i størrelse 34. Long vil si at de er lange, antagelig 34" eller 36 "

 

Og er ikke det første man lærer på skolen at det staves "de" og ikke "di"?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig vet jeg hva størrelse 32 og 34 er. Men det er faktisk første gangen jeg kommer over 32" long osv. Derfor trengte jeg litt hjelp angående long problemet. Og som sagt, så står det 32" long og 34" long. Og det står på siden at mannen som har på seg buksa i "catwalken" er 185cm høy og bruker Size Small/30". Og jeg er også 185cm høy. Men jeg bruker til vanlig 32/34 bukser, så det vil da si at den chinosen vil passe meg, eller bommer jeg her nå.

 

Det gikk litt fort med de/di opplegget, var ikke meningen å gjøre deg opprørt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste merker av nogenlunde kvalitet lager buksene sine lange med viten og vilje, så de skal passe flest mulig. Det tar 10 minutter å legge opp et par bukser, så det er bedre at de er for lange enn for korte. Det er flere av de dyreste og beste herremerkene som leverer bukser i 38" lengde uten søm nederst, så man må legge dem opp. Det samme gjelder jakkeermer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...