Henrik C Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 £135. Lokeland: Går sikkert fint? De er gjerne slappe på det, og du har vel førerkort/studentkort/adgangskort på jobben med bilde? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Pakken min derifra ligger på postkontoret, men samboeren stakk av VISA-kortet mitt, ergo jeg har ingen legitimasjon med bilde! Har jeg aldri trengt. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg hentet min uten legitimasjon i dag lokeland, det går som oftest fint. Selv om dette ikke akkurat er betryggende. Fornøyd med lommeboken. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Har blitt spurt om legitimasjon de fleste gangene jeg har hentet pakke og de gamle damene bak kassene har et ganske strengt syn på legitimasjon her ihvertfall, men jeg drar med meg Mastercardet og et gammelt busskort(slik at jeg har ett stykke legitimasjon med bilde), så får jeg bare prøve! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Du har vel pass liggende i leiligheten Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Rødt slips til navy blazer, eller ikke slips. Eventuelt dette. Snakk om russeball. Fikk plutselig litt dårlig tid. Endret 14. februar 2011 av Coa Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvilket russeball skal du på Coa? Torsdag? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg skal dra om 30 min Sovnet da jeg kom hjem fra skolen og sov litt lenge. Husket plutselig at jeg ikke var sikker på skjorte eller slips Lenke til kommentar
cFc Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Har alle kjøpt seg ny lommebok? Bilde av den? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Okei, kos deg Coa. Har hørt at det er noe som må oppleves! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Vowels: Ja, men har ikke snøring på hvor. Det er det madamen som har, og hun er på jobb. Uansett, har fått hentet den nå. Men selvfølgelig møter jeg "the new guy" som ikke tør å gjøre en dritt uten å klarere det med sin overordnede. Tok meg 5 min. med godsnakking, men gikk til slutt Endret 14. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Russeball på en mandag...? Festsjefene deres kan ikke være vel bevart Håper du ikke skal på skolen i morra? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Selv har vi alt av ball/kroer osv på torsdager, og selvfølgelig så er det skole på fredagen Hvor mange som kommer rett fra narch eller i det hele tatt møter er en annen sak Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Vi har russeballet på kommende torsdag, tror det blir mange fulle folk eller få folk på det trinnet dagen etter på skolen. Men har aldri hørt om noe ball/kro/fest på en mandag, det hørtes nytt ut for min del Endret 14. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Husker i min tid at vi brukte å ha det på onsdagen var idiotisk da, og der tydeligvis like idiotisk nå. Blir ikke noe utnytte av dagen der på, men gøy var det uansett. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er da bare å droppe skolen dagen etter. Dere går på vgs, man trenger ikke melding fra mamma hvis man ikke går på skolen. 2 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Har alle kjøpt seg ny lommebok? Bilde av den? Denne. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg skal dra om 30 min Sovnet da jeg kom hjem fra skolen og sov litt lenge. Husket plutselig at jeg ikke var sikker på skjorte eller slips Russeball for skolen min i dag og. Og de skulle dra samtidig med deg og! Hvilken skole går du på? :ph34r: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Russeball på en mandag, så idiotisk Da er liksom uken såvidt i gang. Torsdager er egentlig ganske greit, da fredagen som regel ikke er annet enn et stort gjesp. Kjøpte ei Cheap Monday bukse her om dagen, ikke noe utsette på sålangt - så til den prisen (250,-) var de et røverkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå