Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser jeg må ha meg noen nye sko for våren, helst noen uten mye dilldall. Skal primært brukes til ulike chinos, slim/regular jeans og kanskje en kort shorts i ny og ne.

Har tidligere variert mellom Ecco, Replay og Adidas. Vær så snill å ikke nevn Adidas! :) Hva er anbefalt?

Endret av Narrie
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle komme med et spørsmål og en anbefalning.

 

Først spørsmålet. Trenger en EDT som man kan bruke hver dag, uten at den er for dyr eller er "too much". Forslag?

 

Som sagt, greit om den ikke er så veldig dyr, da den skal brukes hver dag.

 

Så over til anbefalningen!

 

Jeg var en tur i London i fjor sommer og reiste med vilje med minst mulig baggasje, så da jeg kom dit var jeg nødt til å kjøpe det nødvendigste av ting. Utpå kvelden tok jeg en tur til Tesco ved Earls Court for å handle litt.

 

Da jeg hadde fått handlet litt forskjellige ting som er ganske universelt fra Norge til England(tannkrem/tannbørste) så var jeg på utkikk etter shampoo/shower gel og snublet over merket Original Source. Produktet ved navn "XXX Black Mint Shower Gel" så veldig interessant ut, så da ble det en slik!

 

Fy søren! Genialt! Skikkelig punch! Våkna skikkelig da produktet ble benyttet. Så dette anbefales virkelig.

 

Det er dessverre ikke til salgs i Norge, men man finner noe på eBay ellers må man til England.

 

I den senere tid har jeg fått bestilt flere av produktene og inntrykket er fortsatt det samme! Refreshing! Spesielt Mintshampoo, Mint shaving gel og Sandalwood deospray.

 

Takk for meg!

Lenke til kommentar

Jeg ville rett og slett dratt til et parfymeri og prøvd et par forskjellige. Vanskelig å gi egentlig noen gode tips da en parfyme kan lukte annerledes på folk.

 

Du kan jo se på Hugo Boss, YSL, eller noe i den duren. Personlig så går jeg for en som er kanskje mainstream, men som jeg har brukt i flere år nå og selv mener at den lukter godt. Lacoste Pour Homme Grey.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Kan komme med to anbefalinger:

 

Bruker denne:

Empoire Armani He Edt om vinteren. Den er ganske mainstream da. Men de fleste jenter liker denne.

 

Armani%20He%20edt%20100ml%20herre.jpg

 

 

Jeg bruker denne:

Ck one Summer om sommeren, det so er spesielt med denne er at den er unisex, men jeg liker lukten godt og jenter har gitt meg komplimanger for denne også. Den passer godt på sommern pga sitrus luktene. MEN denne er også ganske mainstream kan man si.

 

 

CK-ONE-SUMMER-EAU-DE-R151990.jpg

 

Lenke til kommentar

Jeg ville rett og slett dratt til et parfymeri og prøvd et par forskjellige. Vanskelig å gi egentlig noen gode tips da en parfyme kan lukte annerledes på folk.

 

Du kan jo se på Hugo Boss, YSL, eller noe i den duren. Personlig så går jeg for en som er kanskje mainstream, men som jeg har brukt i flere år nå og selv mener at den lukter godt. Lacoste Pour Homme Grey.

Det finnes da grenser for hvor ulikt parfyme lukter på forskjellige mennesker. Enkle anbefalinger funker fint selv om visse parfymer lukter forskjellig på andre.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg min lommebok fra MoL.

Kom relativt kjapt, var merket med gave og verdien halvert. Var egentlig rekommendert, men hun på Posten sjekket ikke legitimasjon og hadde nok ikke merket om jeg hadde tegnet en penis i signaturfeltet. Slappe saker, men det får så være.

Fikk den selv i dag. Kvaliteten virker topp. Hva er RRP på denne lommeboken egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...