Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Hei, driver på og bestiller noen bukser fra Rugby.com, jeg ser på denne buksen nå http://www.rugby.com/shop/item.aspx?pid=4350972&catid=3138868.3138682&tempid=rugbyColor men jeg er 35" rundt hoftene/waist (man skal jo måle ca der buksa skal "henge" (?). Men forstår ikke helt måten de har skrevet størelsen på, f.eks. står det 36x32, er 36 bredde og 32 lengde da?

 

Edit: er rugby buksene store eller små på størelsene? Lee buksa jeg har på meg nå er 32/32 men er ganske trang nesten for liten, tror dere 34 passer da? Skal også bestille denne buksa http://www.rugby.com/shop/item.aspx?pid=4326121&catid=3138868.3771602&tempid=rugbyColor tror dere jeg trenger den i 34 eller 36? Jeg har ingen andre bukser i 36, men den er jo slim fit da...

 

Litt dumt skrevet, men håper på hjelp!

Endret av Ole-ThInK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bretter iallefall opp chinosene om jeg går med loafers eller lave plims om sommeren, og bretter/ruller opp enden på olabuksa om den er i lengste laget. Godt mulig dette blir sett på som mote hos enkelte, men jeg gjør det som regel kun fordi jeg har litt størrelse på lårene og sliter med å finne en bukse som sitter godt over lårene og som har en perfekt lengde :)

Lenke til kommentar

Angående oppbrettede ermer, er det bare jeg som har litt problemer med å få ermene til å holde seg oppe uten å brette ermene opp over albuen?

 

Underspørsmål #1: Hvordan skal det egentlig brettes?

Underspørsmål #2: Bør jeg legge på meg/øke muskelmasse?

Underspørsmål #3: La oss si at jeg har på meg en genser og en skjorte. Hvordan går jeg frem for å brette opp?

Underspørsmål #4: Man skal ikke brette over albuen, korrekt?

Lenke til kommentar

Angående oppbrettede ermer, er det bare jeg som har litt problemer med å få ermene til å holde seg oppe uten å brette ermene opp over albuen?

 

Underspørsmål #1: Hvordan skal det egentlig brettes?

Underspørsmål #2: Bør jeg legge på meg/øke muskelmasse?

Underspørsmål #3: La oss si at jeg har på meg en genser og en skjorte. Hvordan går jeg frem for å brette opp?

Underspørsmål #4: Man skal ikke brette over albuen, korrekt?

 

1: Akkurat som du vil

2: Det tror jeg du er den eneste som kan svare på

3:Akkurat som du vil

4: Det gjør du som du vil med

 

 

Hva er poenget med å lage regler om absolutt alt mulig? Det er snakk om å brette opp ermene her, det er ikke akkurat rakettforskning. Don't overthink it.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er da bare å brette dem nok ganger =S

Jeg skjønner rett og slett ikke logikken i spørsmålet. Brett dem opp uten å dra de opp. De bretter seg jo ikke opp av seg selv heller.

 

Han spurte som om det var et problem, så må man nesten ta ham på ordet :p

Også synes jeg den måten jeg viste, ser ganske bra ut :new_woot:

 

edit: kronologi

Endret av Noburu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...