Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid vært god på å glemme igjen paraply og hansker. Syns det er så kjedelig å gå rundt med det så jeg bare legger det fra meg når jeg ikke trenger å bruke det. Så klarer jeg å glemme det når jeg skal fortsette videre så klart.

 

Jeg bare passer på å ha en god jakke og bruker ikke paraply.

Lenke til kommentar

Henrik Lied: Nå sa jeg vel faktisk jeg ikke hadde planer om å kjøpe den skjorten, på grunn av at jeg ikke føler det er forsvarlig å kjøpe så sære plagg til såpass heftige priser.

 

Når jeg ikke studerer jobber jeg innenfor shipping, riggoperasjoner og diverse forsyningstjenester relatert til disse, i tillegg til at jeg har lekt meg litt med derivater og hedgefond i det siste. I tillegg har jeg selvfølgelig litt vanlige aksjer, men i mitt tilfelle kan ikke det kalles jobbing. Det er i stor grad snakk om en prioriteringssak, men det er selvfølgelig grenser for hva man kan få ut av lånekassens utbetalinger, uansett hvor sterkt man prioriterer klær.

Lenke til kommentar
Jeg er Norgesmester i å rote bort mine paraply - den eneste jeg har klart å beholde er min kjære EU-paraply... :love:

5077836[/snapback]

Du har en sånn en? Vi har fire stående i paraplystativet i hallen. Var seks en gang i tiden. Tror mamma har lagt igjen en av dem FIRE ganger i drosjen sin. Fast taxisjåfør kan være smart!

 

Synes Hilton kan være så som så, ikke gidder de å oppgradere deg på tross av ganske så god statistikk, i tillegg roter de med personvern og så. Har en sak gående mot Scandic Hotels Nordic (Hilton i Norge) etter at de sendte oss en kundeundersøkelse etter familiens stay på et eller annet gudsforlatt scandic-hotell i Sverige vi aldri har vært på. Om ikke Hilton kommer med en fantastisk god forklaring så stoler vi ikke mer på dem. (Ja, vi vet sånt ofte skjer i datasystemene deres, men at det skjer ofte gjør det ikke noe bedre). Sier ikke at Hilton er dårlig, men det er ikke alt som er fullgodt der. Bellmanen på Hilton i Wien brukte to timer på å få en maid opp å vaske badet da jeg var syk der. Liker det ikke.

 

Men sånn alt i alt er vel dette neppe hotell-tråden over alle hotell-tråder, og vi bør kanskje komme tilbake til tema.

Lenke til kommentar
Vil bo sentralt denne gangen, så dersom jeg ikke ombestemmer blir det vel en Junior Suite på Hotel Concorde Saint Lazare. Gangeavstand til det meste. :)

5079413[/snapback]

 

Uffda, ville ikke ha anbefalt. Ikke la fine bilder imponere deg. Drittsted :D

5079431[/snapback]

Oi! Har du vært der? Koster for øvrig 380€ per natt for Junior Suite, så jeg hadde jo forventet en del... Tips til andre hoteller i nærheten av Champs-Elysées eller Place de la Concorde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...