Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Satan, jeg er et svakt menneske.

Har i lengre tid tenkt på å prøve proxytjenestene til wax og endte opp med å bruke 2.3k (totalt) jeg egentlig ikke har til rådighet på denne frakken:

 

Om den er så stor at selv ikke skredderarbeid kan redde den kommer jeg til å begynne å grine.

Uansett kommer madamen til å drepe meg! :!:

Hvis den er alt for stor, så sender du meg en PM! Pen frakk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grusomt kjedelig med folk som spør og graver etter om er denne fake eller ekte?? Men, er nå nødvendig ettersom jeg ikke har lyst til å bruke 700kr på søppel.

 

http://cgi.ebay.com/AUTH-397-Polo-By-Ralph-Lauren-V-Neck-Cashmere-Sweater-/110594376008

 

Er det ugler i mosen her, eller kan jeg satse på at den er ekte?

 

"100% authentic from ralph lauren store or 10x money back"

 

Aldri et godt tegn når selger føler et behov for å skrive sånt, imho.

Lenke til kommentar

Hva er folkets holdninger og tanker rundt antrekk som de vist under? Blir det for fjortis, jibbe, streetwear eller wannabe preppy? For meg virker det som en fin blanding mellom preppy og en litt mer casual stil, som for ungdommer uten de store pengesummene kan fungere fint. Hva tenker dere?

 

Har brukt Andreas Wijk som eksempel på det jeg mener..

 

 

interview29.jpgaw.jpgaw1.jpgaw4.jpg441037_okej1.jpg?12634913341024891_lookbook7.jpg?1294845162441037_okej1.jpg675721_lookbookujijijijijijiji.jpg748221_5loobook.jpgdagens_82341004.jpgjuni_123930985_128097240.jpg

 

Lenke til kommentar

Alt er kanskje ikke like pent, men synes ikke det er ekstremt. Hadde ikke reagert negativt på noe av det (okey, kanskje noe da) om jeg hadde sett det på gaten.

Det eneste jeg ikke liker med looken er at den hele tiden skal være så tr3ndy. Jeg mener, karen har t-skjorte under en blazer.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Alt er kanskje ikke like pent, men synes ikke det er ekstremt. Hadde ikke reagert negativt på noe av det (okey, kanskje noe da) om jeg hadde sett det på gaten.

Det eneste jeg ikke liker med looken er at den hele tiden skal være så tr3ndy. Jeg mener, karen har t-skjorte under en blazer.

 

Helt enig her. Gladiatorsandaler har han også, ussj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...