OlavF Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Satan, jeg er et svakt menneske. Har i lengre tid tenkt på å prøve proxytjenestene til wax og endte opp med å bruke 2.3k (totalt) jeg egentlig ikke har til rådighet på denne frakken: Om den er så stor at selv ikke skredderarbeid kan redde den kommer jeg til å begynne å grine. Uansett kommer madamen til å drepe meg! :!: Hvis den er alt for stor, så sender du meg en PM! Pen frakk! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Skal ha det i minne! Edit: Yes, nå har jeg unnskyldningen klar! Vi kaller det en gave til meg selv fordi jeg har vært så flink at jeg har kuttet ut snusen! Der har vi den vettu .. Endret 13. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Ikke kjøpt, så bare reklamen på tv. Var jo utrolig billig, men er ikke sikker på hva jeg synes om den enda. Kvaliteten er sikkert laber, men for 200kr har det lite å si. Link: http://www.hm.com/no/product/81281?article=81281-A Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Tycks? http://www.hm.com/no/product/81215?article=81215-A Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Sett på den trenchcoaten før og jeg liker den. Eneste er at jeg ikke liker fargene på knappene, ødelegger endel. Har vurdert den før, men la det litt i fra meg. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Knappene ødelegger litt ja, men den er pen i grått også og der er ikke knappene fullt så dominerende. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Grusomt kjedelig med folk som spør og graver etter om er denne fake eller ekte?? Men, er nå nødvendig ettersom jeg ikke har lyst til å bruke 700kr på søppel. http://cgi.ebay.com/AUTH-397-Polo-By-Ralph-Lauren-V-Neck-Cashmere-Sweater-/110594376008 Er det ugler i mosen her, eller kan jeg satse på at den er ekte? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Knappene ser litt plasticfantastic ut på bildene, og ''lyser'' litt for mye. Men eller veldig fin, kan hende knappene ikke er fult så dominerende i virkeligheten. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Til 200,- er det vel ikke så mye å tenke over. Liker du den så kjøp den. Edit: trodde du spurte om den som ble postet i bildetråden. Likte ikke knappene på den som ble postet her. Endret 13. februar 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Grusomt kjedelig med folk som spør og graver etter om er denne fake eller ekte?? Men, er nå nødvendig ettersom jeg ikke har lyst til å bruke 700kr på søppel. http://cgi.ebay.com/AUTH-397-Polo-By-Ralph-Lauren-V-Neck-Cashmere-Sweater-/110594376008 Er det ugler i mosen her, eller kan jeg satse på at den er ekte? "100% authentic from ralph lauren store or 10x money back" Aldri et godt tegn når selger føler et behov for å skrive sånt, imho. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 På en trench fra H&M hadde jeg ikke nølt med å bytte ut knappene hvis det var det eneste som var feil på den... Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hva er folkets holdninger og tanker rundt antrekk som de vist under? Blir det for fjortis, jibbe, streetwear eller wannabe preppy? For meg virker det som en fin blanding mellom preppy og en litt mer casual stil, som for ungdommer uten de store pengesummene kan fungere fint. Hva tenker dere? Har brukt Andreas Wijk som eksempel på det jeg mener.. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Funker fjell spør du meg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Alt er kanskje ikke like pent, men synes ikke det er ekstremt. Hadde ikke reagert negativt på noe av det (okey, kanskje noe da) om jeg hadde sett det på gaten. Det eneste jeg ikke liker med looken er at den hele tiden skal være så tr3ndy. Jeg mener, karen har t-skjorte under en blazer. Endret 13. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Alt er kanskje ikke like pent, men synes ikke det er ekstremt. Hadde ikke reagert negativt på noe av det (okey, kanskje noe da) om jeg hadde sett det på gaten. Det eneste jeg ikke liker med looken er at den hele tiden skal være så tr3ndy. Jeg mener, karen har t-skjorte under en blazer. Helt enig her. Gladiatorsandaler har han også, ussj. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det så jeg faen ikke før du nevnte det Minus 1 poeng til Wijk! Thanks for trying Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Haha, faen så stygge sandaler. Det å gå med en T under en blazer ser jeg ikke på som en helkræsj. Kunne vel valgt noe annet dog.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Vel, når blazeren er dobbeltspent, har poppet jakkeslag, opprullede ermer og er alt for kort i tillegg velger jeg å kalle det try-hard. Lenke til kommentar
SML Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Var ikke så mange antrekk av han jeg likte. Ikke at jeg leste hele bloggen hans, men hvert bilde av han med blazer har han rulla opp ermene på blazeren, dritstygt. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Er ikke alle antrekkene som er like fine nei, men han har enkelte elementer som jeg iallefall syntes kunne fungert godt til daglig. Ettersom det går en stram linje på denne underkategorien for hva som er ut og hva som fungerer, var jeg ute etter synspunkter og det ble levert. Gode innlegg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå