Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^Jeg kjøpte en skjorte fra Stenströms på salget på Ferner for en liten stund siden, og jeg ble positivt overrasket. God passform og kvaliteten virker god. Det eneste negative er at kragestøttene er sydd inn.

Hva er det for noe?

 

Og før folk sier justfuckinggooleit, jeg søkte men fant ikke noen beskrivelse. Og jeg vet ikke hva det heter på Engelsk...

Lenke til kommentar

^Jeg kjøpte en skjorte fra Stenströms på salget på Ferner for en liten stund siden, og jeg ble positivt overrasket. God passform og kvaliteten virker god. Det eneste negative er at kragestøttene er sydd inn.

Hva er det for noe?

 

Og før folk sier justfuckinggooleit, jeg søkte men fant ikke noen beskrivelse. Og jeg vet ikke hva det heter på Engelsk...

 

Små avstivere i spissene på kragen som sørger for at de holder seg flate og ligger riktig. De som følger med skjortene er som regel i plast.

Wikipediaartikkel (Jeg har ikke lest den selv, men den hadde i alle fall bilder.)

Lenke til kommentar

Swansea har ikke iallefall. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg kjøper Ralph Lauren skjorter, det er stort sett gamle nike t-skjorter som gjelder her, eller joggebukse i lilla og skjorte med glins. Da trekker man damer. Og de damene går alle sammen i en gråglinsende kjole som ender rundt 5 cm under en overdimensjonert rumpe. Samtidig viser den så mye som mulig av puppene, uten at de ramler ut. Klasse er noe noen hadde i fortiden her. Kan tenke meg større byer med litt mer prestisje gjør det bedre. Sett mye bra i London når jeg har vært der.

 

Den eneste "high end" butikken her selger så mye drit at man skulle tro man var på et marked i pakistan. Skjorter med enorme logoer i knasj grønt og gult og gudene vet hva. Har sett en joggedress til 200 pund i grått og lilla, stygg som faen. Tror den ble solgt for den er borte nå iallefall.

 

Nå skal det sies at jeg trives godt, men klesvanene, spise- og drikkevanene er noe de fleste nordmenn som kommer hit stusser en del på. Og det finnes jo alltid noen pene damer innemellom.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Studerer economy. Har unnagjort første eksamensperiode, og har akkurat startet på andre halvdel av første år. 3 år igjen på swansea university. Med tanke på hvor billig man lever her så blir det nok en god slump penger til klær iløpet av disse årene!

Hva er studieavgiften per år på?

 

Altfor mye ;) Jeg studerer selv i London, og betaler 12,500 pund i året. Men satser på at det kommer til å være verdt det før eller siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...