Nostalgisk Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Funker denne til tennis? http://www.tennisshoes.no/display.aspx?menuid=180&prodid=12221 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det vil jeg tro, men er ikke den litt varm? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Tenker å bruke den mens jeg varmer opp. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Tror stil og mote er noe av det siste jeg tenker på når jeg tar på meg treningsklær og trener. Er jeg rar? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Nei, det er vel heller jeg som er rar. Endret 11. februar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Er det virkelig så mye man sparer på å bestille fra for eksempel Ralph Lauren? Prisen for selve plagget blir vel i underkant av halvparten av prisen i Norge, men avgifter og frakt koster fort mye. Først må man betale for frakt til f. eks. Jetcarrier, deretter skal vel de ha en slump penger i tillegg til å betale for frakten til Norge. Toll og MVA kommer på toppen av dette, og da begynner man vel å nærme seg utsalgsprisen i en butikk i Norge? Det er vel først og fremst mye å spare når Ralph Lauren har salg. Mulig å få shorts helt nede til til 150, bukser, skjorter og gensere til 250. Jeg vet ikke hva Jetcarrier skal ha, men jeg vil tro det er muligheter for å spare noe når varene er til ordinær pris også med dagens dollarkurs. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Det er ganske deilig ja, cFc. Gleder meg til jeg skal flytte til USA til høsten, ser for meg at det blir en del shopping både på nett og i butikk. Hvor i USA? Om jeg kommer inn skal jeg kanskje bort der et halvårs tid selv. UNDAF (University of North Dakota Aerospace Foundation). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ah, det var jo bare litt unna University of Rhode Island. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) -Hva synes dere om denne handelen? http://www.ralphlaur...rodFindSrc=cart http://www.ralphlaur...rodFindSrc=cart http://www.ralphlaur...rodFindSrc=cart blått http://www.ralphlaur...rodFindSrc=cart http://www.ralphlaur...rodFindSrc=cart ( i hvit) til 187 pund ink frakt? Brukte 185 pund i går, og budsjettet er litt trangt men jeg har bursdag i morgen så. Endret 11. februar 2011 av cFc Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Den rugbyen var heselig. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ville personlig ha droppet "Custom-Fit Chevron Rugby" siden at den ikke eksister peng. Stor logo, striper som ikke falt i smak, samt kragen. Skjortene var derimot ikke noe å si på. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Hmmm.. Tar jeg vekk den, så tar jeg tskjorten vekk og, legger på 10 i frakt, så er jeg på 137 pund. God deal mener jeg. Fant ut at Ralph Lauren har 30 dagers fri returrett ala norge's returrett, så om noe ikke passer blir det sendt tilbake og pengene kommer inn på konto igjen. Endret 11. februar 2011 av cFc Lenke til kommentar
Teac Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ikke alltid man er like heldig med design... Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Enig ang. rugbytrøya. Ikke helt min smak. Ellers så det bra ut. Ensfarga hvit t-sjorte kjøper jeg fortsatt på Dressmann, da det jo er et underplagg og 3 plaine for 199 slår én med hestelogo på til samme pris hver gang. Bruker du dem for seg selv kan jeg forstå at du legger i litt ekstre. Endret 11. februar 2011 av henrikwl 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Trodde ikke PRL lot designerne ha tilgang til markotiske stoffer når de jobbet. De der ser jo ut til å ha vært designet under en syretripp i Goa. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Trodde ikke PRL lot designerne ha tilgang til markotiske stoffer når de jobbet. De der ser jo ut til å ha vært designet under en syretripp i Goa. De ser ut til å være inspirert av batikk. Forøvrig ikke noe å trakte etter. cFc: Pen genser, men angående skjorten som følger etterpå ville jeg muligens valgt den i blå/hvit, men rød/hvit var grei den. Angående den andre skjorten synes jeg den var grei. Dropp rugbyen og T-skjorten så har du en fin handekurv. Hva synes folk her om Stenströms sine skjorter, både mtp. kvalitet og fit? Endret 11. februar 2011 av Xtra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 ^Jeg kjøpte en skjorte fra Stenströms på salget på Ferner for en liten stund siden, og jeg ble positivt overrasket. God passform og kvaliteten virker god. Det eneste negative er at kragestøttene er sydd inn. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Trodde ikke PRL lot designerne ha tilgang til markotiske stoffer når de jobbet. De der ser jo ut til å ha vært designet under en syretripp i Goa. De ser ut til å være inspirert av batikk. Forøvrig ikke noe å trakte etter. cFc: Pen genser, men angående skjorten som følger etterpå ville jeg muligens valgt den i blå/hvit, men rød/hvit var grei den. Angående den andre skjorten synes jeg den var grei. Dropp rugbyen og T-skjorten så har du en fin handekurv. Hva synes folk her om Stenströms sine skjorter, både mtp. kvalitet og fit? Kun de fargene som er i small. Men jeg har blå/hvite skjorter så det trenger jeg ikke uansett Da er topp genser, og de to skjortene bestillt for 139 pund inkludert frakt. Føler meg greit fornøyd med de to siste dagers RL handel, skulle noe ikke passe i det hele tatt blir det sendt tilbake. Rimelig safe. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Du er ubeskrivelig heldig som bor i England, av flere grunner. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ikke for kvinnfolkene iallefall 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå