Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er sistnevnte, men har aldri kikket på verdimerkingen på pakken heller. Får se imorgen!

Eneste kjipe er at de blir levert på døra - på formiddagen. Hater det!

 

Hva blir totalprisen etter frakt og alt?

Tett opp mot 350kr. Ble forresten levert i postkassa denne gangen, sammen med en tøypose jeg ikke har fått med før. Tydelig at det har skjedd forandringer der.

 

Overpriset. Du får bedre dresser i samme prisklasse.

Kan du gi meg noen merker?

Dette er ikke basert på egen erfaring, men et utsagn fra fkm om jeg husker riktig.

 

Så vidt jeg har fått med meg, er skinny ties mer en trendgreie og er mer uformelle enn de klassiske slipsene.

 

Ut over det er det vel en smakssak.

Ja, det er jo en trendgreie sammen med smale jakkeslag, men mine slips er 2" eller litt bredere, og det er på langt nær så skinny som en del andre "trendy" slips. Det viktigste av alt, imo, er at det passer til kroppen og 3.5" brede slips ser bare teit ut på meg fordi jeg er så idiotisk tynn.

Edit: Plussa deg ved en feil! :p Værsågod, hehe.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Så klart! 3.5"/3.7" ansees vel som det vanlige. Har selv kun ett slips med den bredden og det er kun blitt brukt én gang og kommer aldri til å bli brukt igjen pga. bredden.

 

Edit: Skjer med at en bruker har registrert seg på forumet under navnet MalfordOfLondon? Fikk venneforespørsel. Fikk mail hvor det sto "lokeland, MalfordOfLondon har lagt deg til sin venneliste.".

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Er litt enig med lokeland på denne, altfor brede slips minner bare om moten kommunister hadde før i tiden.

 

Dette er helt seriøst det dummeste jeg har lest på jævlig lenge. Er det virkelig mulig?

Hva er virkelig mulig? At jeg tenker noe annet enn deg?

 

Det er en velkjent sak at kommunister før i tiden brukte veldig brede slips, mens den vestlige verden distanserte seg fra dette ved å bruke normale til litt smalere slips. Jeg har ikke sagt at veldig brede slips er stygt (selv om det passer litt dårlig på tynne mennesker imo), eller at jeg fraråder å bruke det for den saks skyld, men nettopp bare en kommentar om at jeg synes de minner om kommunister.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Er litt enig med lokeland på denne, altfor brede slips minner bare om moten kommunister hadde før i tiden.

 

Dette er helt seriøst det dummeste jeg har lest på jævlig lenge. Er det virkelig mulig?

Hva er virkelig mulig? At jeg tenker noe annet enn deg?

 

Det er en velkjent sak at kommunister før i tiden brukte veldig brede slips, mens den vestlige verden distanserte seg fra dette ved å bruke normale til litt smalere slips. Jeg har ikke sagt at veldig brede slips er stygt (selv om det passer litt dårlig på tynne mennesker imo), eller at jeg fraråder å bruke det for den saks skyld, men nettopp bare en kommentar om at jeg synes de minner om kommunister.

 

Det du tydeligvis ikke har skjønt her er at 3,5" er den vanligste og mest klassiske slipsbredden. Du har tydeligvis fått for deg at 3,5" er "veldig brede slips", men det er rett og slett feil.

 

Overpriset. Du får bedre dresser i samme prisklasse.

Kan du gi meg noen merker?

 

f.eks.

Lenke til kommentar

Ganske gode salg på ralph lauren idag.

 

http://www.ralphlaur...ELP_MEN_SHOPNOW

 

Da ble det et forsøk på en black label skjorte. Det som overrasket meg var at de opprinnelig koster over 200 pund, men er kun i bomull, nå er jeg klar over at det er mye forskjellig bomull, men det er fortsatt ganske spesielt eller?

 

Fikk meg et par gensere til 29 pund samtidig. Rimelig fornøyd.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Er det virkelig så mye man sparer på å bestille fra for eksempel Ralph Lauren? Prisen for selve plagget blir vel i underkant av halvparten av prisen i Norge, men avgifter og frakt koster fort mye. Først må man betale for frakt til f. eks. Jetcarrier, deretter skal vel de ha en slump penger i tillegg til å betale for frakten til Norge. Toll og MVA kommer på toppen av dette, og da begynner man vel å nærme seg utsalgsprisen i en butikk i Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...