AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Virker som jeg sliter med noe av det samme som deg, fkm. Det er dog ikke det at buksene revner som er problemet, men heller det å finne bukser som passer bra. Hittil har jeg falt litt for Mod-serien, som passer meg bra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) 20 % rabatt på slips fra Marinella på Malford of London fram til 16. feb, hvis man bruker koden "MARINELLA". Kombinert med gratis shipping-koden ("SFTIES") gir det en pris på 32 £ per slips. Bedre deal skal man lete jævlig godt etter... Edit: Sir Andy: Liker Mod-serien jeg og, men jeg har så store lår at jeg fortsatt må kjøpe 1-2 str. for stort i livet for at buksene ikke skal bli for trange i lårene, lol... Fordelen er at jeg ser jævlig bra ut i shorts Endret 9. februar 2011 av fkm 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fikk samme mail selv, og kikket igjennom alt og fant ingen som var tynnere enn 3.5" =/ Kjipt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hmm, får ta en titt på Mod-serien til Acne snart jeg også, det er bare så kjipt å ikke ha over 1k å bruke på bukser. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Haha, skaff deg baggy-pants fkm! Brukte det en del før, før jeg bestemte meg for å legge om stilen litt. Veldig behagelig å gå i da.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg så mailen selv og vurderer å kjøpe et. Hva synes dere om dette slipset? Til en dress i Navy (dvs. jeg har grå dress nå, men den sitter som et telt.) Endret 9. februar 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fikk samme mail selv, og kikket igjennom alt og fant ingen som var tynnere enn 3.5" =/ Kjipt. Jeg ga langt faen i størrelsen, et Marinella slips til 300~kroner er ufattelig billig med tanke på at de kanskje har de beste slipsene i verden. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Så bra ut det, Silkepinne. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Mod-buksene sitter ganske trangt rundt lårene på meg også, men har lært meg å like det Har vel også samme fordelen som fkm! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Man kan også slite skrittet på buksene om man går smalt, ikke bare ved å ha tykke lår (bare så det faktisk er sagt) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Fikk samme mail selv, og kikket igjennom alt og fant ingen som var tynnere enn 3.5" =/ Kjipt. Jeg ga langt faen i størrelsen, et Marinella slips til 300~kroner er ufattelig billig med tanke på at de kanskje har de beste slipsene i verden. Marinella, Kiton, u name it - ingen vits om de er så brede. De vil bare få meg til å se ut som en klovn! Men hvordan forholder Malford of London seg til å trikse med verdien på pakken? Å betalte moms på noe som koster 300kr er jo bare teit. Endret 9. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er litt enig med lokeland på denne, altfor brede slips minner bare om moten kommunister hadde før i tiden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Dessuten testet jeg om det gikk å kombinere rabattkodene - det ikke gikk an. Edit: Glemte ikke! Endret 10. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Dessuten testet jeg om det gikk å kombinere rabattkodene - det gikk an. Rart, det gikk ikke her. There is 1 error :this voucher isn't cumulative with other current discounts Kanskje jeg la de inn i "feil" rekkefølge. Startet med 'MARINELLA' koden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Skrev selvfølgelig feil! Glemte "ikke"! Er jo som regel sånn at man ikke kan kombinere rabattkoder. Teit =/ Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Noen som har erfaring med dresser fra tiger of sweden? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Overpriset. Du får bedre dresser i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Tror det er sistnevnte, men har aldri kikket på verdimerkingen på pakken heller. Får se imorgen! Eneste kjipe er at de blir levert på døra - på formiddagen. Hater det! Hva blir totalprisen etter frakt og alt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Overpriset. Du får bedre dresser i samme prisklasse. Kan du gi meg noen merker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 For formelt på skolen? Kombinert med jeans. Og ja, stygg krage blabla, ikke innenfor cardiganen blabla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå