Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

20 % rabatt på slips fra Marinella på Malford of London fram til 16. feb, hvis man bruker koden "MARINELLA". Kombinert med gratis shipping-koden ("SFTIES") gir det en pris på 32 £ per slips. Bedre deal skal man lete jævlig godt etter...

 

Edit: Sir Andy: Liker Mod-serien jeg og, men jeg har så store lår at jeg fortsatt må kjøpe 1-2 str. for stort i livet for at buksene ikke skal bli for trange i lårene, lol... Fordelen er at jeg ser jævlig bra ut i shorts :cool:

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jeg så mailen selv og vurderer å kjøpe et.

Hva synes dere om dette slipset? Til en dress i Navy (dvs. jeg har grå dress nå, men den sitter som et telt.)

e-marinella-navy-blue-tie-tie-ec40.jpg

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Fikk samme mail selv, og kikket igjennom alt og fant ingen som var tynnere enn 3.5" =/ Kjipt.

Jeg ga langt faen i størrelsen, et Marinella slips til 300~kroner er ufattelig billig med tanke på at de kanskje har de beste slipsene i verden.

Marinella, Kiton, u name it - ingen vits om de er så brede. De vil bare få meg til å se ut som en klovn!

 

Men hvordan forholder Malford of London seg til å trikse med verdien på pakken? Å betalte moms på noe som koster 300kr er jo bare teit.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...