OlavF Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hadde nok vært penere med mørkere lapper og knapper, ja. Har du sett noe på Ebay? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Yes! Er daglig på skattejakt på eBay Og noen ganger blir det kjøp, men i dette tilfellet ble jeg litt vingle-Petter. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Størrelsen på blazeren lokeland? 38? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Størrelsen på blazeren lokeland? 38? Nei, det er bare mannekengen! Det står "SIZE: no size listed -- seems to fit like 36 R (regular), or XS (small)" i annonsen og jeg bruker 34/36. Videre står det: *** Please check measurements, this is the most accurate way to determine actual fit *** Our Mannequin is a size medium, please keep this in mind when viewing the photographs and determining the way it will fit. CHEST: (armpit to armpit across the front) 20" SLEEVES: (mid-neck to cuff) 33" SLEEVES ONLY: (top of shoulder to cuff) 24.5" SHOULDERS: (across the back) 17" LENGTH: (down the center of the back) 29" Blir en smule forvirret! 38 er f.eks. ikke medium, og at de sier den "antakeligvis" er 36R jo ikke ganske betryggende, men målene virker greie, så sant den blir sendt til skredderen for omfattende arbeid. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Var det jeg kom fram til også, men det selges ikke mindre. Det er praktisk talt umulig å oppdrive. Og tenkte heller å satse på plagg av god kvalitet som utgangspunkt og en dyktig skredder. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sant. Kjøpte akkurat en blazer selv. Regner med at jeg må til skredderen med noen blazere snart. Får prøve thrice sin skredder fra Jessheim, de var visst veldig billige. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Da tror jeg rett og slett jeg bare legger inn et bud. Går hele prosjektet i vasken får det være en lærepenge, men blir det en suksess får jeg gleden av en god tweedjakke! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det er tre dager til auksjonen stenger, så det er ikke sikkert den kommer på den antatte prisen, hvertfall ikke når vi skal ha budkrig Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Da ser ikke vi på den samme Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Daså, da kan jeg legge inn bud på den Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Yey, fikk sendt inn mine gamle CM jeans med hull i skrittet til Nelly uten problemer. Så nå er et par med Cheap Monday Five på vei til meg. Forresten, er det andre her som har problemer med slitasje i skrittet på buksene? Eller er det bare jeg som går rart eller har store lår? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 lol, fant ut hva TF driver med på fritiden.. link Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg har slitasje i skrittet på et par Nudie-jeans. Det er hull rundt skrittet, både foran og bak. Men det er nok fordi de er en størrelse eller to for trange. Helt ok når jeg sitter/står stille, men det er litt trasig å bevege seg med de, jeg blir liksom gående litt som en slags pingvin. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det er enten du som går rart eller har store lår. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Yey, fikk sendt inn mine gamle CM jeans med hull i skrittet til Nelly uten problemer. Så nå er et par med Cheap Monday Five på vei til meg. Forresten, er det andre her som har problemer med slitasje i skrittet på buksene? Eller er det bare jeg som går rart eller har store lår? Ja, men ikke pga. store lår Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Trommelyd.no Følte den passet nå. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Yey, fikk sendt inn mine gamle CM jeans med hull i skrittet til Nelly uten problemer. Så nå er et par med Cheap Monday Five på vei til meg. Forresten, er det andre her som har problemer med slitasje i skrittet på buksene? Eller er det bare jeg som går rart eller har store lår? Jeg har hatt det problemet, men med ganske få busker. Og de har ikke vært for trange noen av dem. Det ene av dem var også en Nudie. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Yey, fikk sendt inn mine gamle CM jeans med hull i skrittet til Nelly uten problemer. Så nå er et par med Cheap Monday Five på vei til meg. Forresten, er det andre her som har problemer med slitasje i skrittet på buksene? Eller er det bare jeg som går rart eller har store lår? Jeg har det samme problemet med stort sett alle buksene mine, og jeg har det jeg vil karakterisere som ganske enorme lår i forhold til legger og liv. Det fører til at jeg må kjøpe bukser etter lårstørrelse, så de fleste buksene mine er litt trange i lårene og litt store i livet. De få buksene jeg har som ikke er trange i lårene har ikke samme problemet, og jeg har derfor konkludert med at det er lårstørrelsen som er problemet. Edit: Nå skal det nevnes at jeg har et ganske betydelig antall bukser, så det tar heldigvis ganske lang tid før problemet oppstår. Stort sett er det bukser som brukes mye som det skjer med, f.eks. jeans, da jeg stort sett bare har et par jeans i bruk samtidig. Endret 9. februar 2011 av fkm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå