Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Størrelsen på blazeren lokeland? 38?

Nei, det er bare mannekengen! Det står "SIZE: no size listed -- seems to fit like 36 R (regular), or XS (small)" i annonsen og jeg bruker 34/36.

Videre står det:

 

*** Please check measurements, this is the most accurate way to determine actual fit *** Our Mannequin is a size medium, please keep this in mind when viewing the photographs and determining the way it will fit.

 

CHEST: (armpit to armpit across the front) 20"

 

SLEEVES: (mid-neck to cuff) 33"

 

SLEEVES ONLY: (top of shoulder to cuff) 24.5"

 

SHOULDERS: (across the back) 17"

 

LENGTH: (down the center of the back) 29"

 

 

Blir en smule forvirret! 38 er f.eks. ikke medium, og at de sier den "antakeligvis" er 36R jo ikke ganske betryggende, men målene virker greie, så sant den blir sendt til skredderen for omfattende arbeid.

Lenke til kommentar

Yey, fikk sendt inn mine gamle CM jeans med hull i skrittet til Nelly uten problemer. Så nå er et par med Cheap Monday Five på vei til meg. :love:

 

Forresten, er det andre her som har problemer med slitasje i skrittet på buksene? Eller er det bare jeg som går rart eller har store lår? :p

Lenke til kommentar

Yey, fikk sendt inn mine gamle CM jeans med hull i skrittet til Nelly uten problemer. Så nå er et par med Cheap Monday Five på vei til meg. :love:

 

Forresten, er det andre her som har problemer med slitasje i skrittet på buksene? Eller er det bare jeg som går rart eller har store lår? :p

Ja, men ikke pga. store lår :cool:

Lenke til kommentar

Yey, fikk sendt inn mine gamle CM jeans med hull i skrittet til Nelly uten problemer. Så nå er et par med Cheap Monday Five på vei til meg. :love:

 

Forresten, er det andre her som har problemer med slitasje i skrittet på buksene? Eller er det bare jeg som går rart eller har store lår? :p

Jeg har hatt det problemet, men med ganske få busker. Og de har ikke vært for trange noen av dem. Det ene av dem var også en Nudie.
Lenke til kommentar

Yey, fikk sendt inn mine gamle CM jeans med hull i skrittet til Nelly uten problemer. Så nå er et par med Cheap Monday Five på vei til meg. :love:

 

Forresten, er det andre her som har problemer med slitasje i skrittet på buksene? Eller er det bare jeg som går rart eller har store lår? :p

 

Jeg har det samme problemet med stort sett alle buksene mine, og jeg har det jeg vil karakterisere som ganske enorme lår i forhold til legger og liv. Det fører til at jeg må kjøpe bukser etter lårstørrelse, så de fleste buksene mine er litt trange i lårene og litt store i livet. De få buksene jeg har som ikke er trange i lårene har ikke samme problemet, og jeg har derfor konkludert med at det er lårstørrelsen som er problemet.

 

Edit: Nå skal det nevnes at jeg har et ganske betydelig antall bukser, så det tar heldigvis ganske lang tid før problemet oppstår. Stort sett er det bukser som brukes mye som det skjer med, f.eks. jeans, da jeg stort sett bare har et par jeans i bruk samtidig.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...