AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Sant nok lokeland. Kan overleve prisen de skal ha på tailor, men skulle gjerne funnet noe som var billigere. Så lenge kvaliteten er 'grei nok', så holder det i massevis for meg Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvordan er det med beige jakker nå om vårtiden? Har svært få jakker for utenom en dunjakke som begynner å bli veldig varm nå om dagene, så tror det blir på med høstjakken da? Det er jo ingen grunn til at du skal steike ihjel heller. Når det er så flott vær som nå bruker jeg selv gjerne en beige sommer/høstjakke. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Sant nok lokeland. Kan overleve prisen de skal ha på tailor, men skulle gjerne funnet noe som var billigere. Så lenge kvaliteten er 'grei nok', så holder det i massevis for meg Med mindre du handler på H&M eller noe lignende er det vel ikke mulig å få stort billigere skjorter enn de fra Tailorstore... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Har ikkje sett programmet, men ser bilete på nett. Syns brillene passa han frykteleg bra. Han er jo søt, jo. edit: Skjerf fra Richmond (kr 3499) ... Endret 8. februar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Finnes det noe spesielt triks for å kunne pulle-off skjorta nedi buksa? Altså, noe man bør passe på angående beltet, buksa eller skjorta? Synes selv at jeg bare ender opp som en eller annen IT-ansatt på en skole når jeg gjør det. Ser absolutt ikke stilig ut i det hele tatt... Altså, hvordan gå fra IT-ansatt til noe á la dette: Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ha en skjorte som passer er første steget. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Først og fremst må skjorta passe, det må jo også være en fin skjorte. Jeg tror det er dette "IT-ansatte" feiler på. Resten av antrekket må jo også funke. Eks: Endret 8. februar 2011 av Coa Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 En pen bukse er faktisk også viktig. Har du en bukse som sitter dårlig så ser det ikke særlig bra uansett hvor bra skjorten sitter. Samt et pent/stilig belte er viktig Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Da tror jeg at jeg også snart burde ta flittig i bruk Tailorstore. Skjortene har en tendens til å bli for vide og passe lange eller motsatt... Bildene du slengte opp Coa, var ganske stilige, det var sånn jeg håpet å få det til. Men jeg ser jo at de er forholdsvis slimme, de skjortene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Noen som har oppsummert erfaringene folk her har med ulike "skreddersjapper" på nett? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lurer på om det ser like bra ut, dersom du ikke er like tynn som gutta på bildene Altså litt mer mage.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Legg merke til at alle med skjorta nedi har rulla opp ermene. Har sikkert ikke mye å si, men det blir jo litt mindre stivt enn om man hadde hatt dem vanlig. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Noen som har oppsummert erfaringene folk her har med ulike "skreddersjapper" på nett? Om det er noen som har kjennskap og erfaringer med forskjellige nett-skreddere kan vi kanskje lage en egen tråd? Slik at vi får emnet mer samlet. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det har blitt nevnt noen oppsummeringer før av blant annet lokeland(?tror jeg). Men det blir jo borte blant alt det andre i denne tråden. Stemmer for en egen tråd om det, som også gjør det lettere å finne frem Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Finnes det noe spesielt triks for å kunne pulle-off skjorta nedi buksa? Altså, noe man bør passe på angående beltet, buksa eller skjorta? Synes selv at jeg bare ender opp som en eller annen IT-ansatt på en skole når jeg gjør det. Ser absolutt ikke stilig ut i det hele tatt... Altså, hvordan gå fra IT-ansatt til noe á la dette: Jeg tror det aller viktigste er at skjorta er passe i livet, så det ikke ender opp med å se mer ut som en sopp/IT-ansatt enn noe annet. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Den stygge iphonen får ikke signal i New York, noen mobilnerds her på MoV? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Mobilnerds bruker ikke iPhone. 8 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 var ikke det jeg spurte om, din luring Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skru av flightmode? Sorry om det var obvious, men virker som om du kommer rett fra flyet. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg hadde ikke noen problemer når jeg var der sist, men da hadde jeg iPhone 3G. Har du iPhone 4? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå