Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med beige jakker nå om vårtiden? Har svært få jakker for utenom en dunjakke som begynner å bli veldig varm nå om dagene, så tror det blir på med høstjakken da?

Det er jo ingen grunn til at du skal steike ihjel heller. Når det er så flott vær som nå bruker jeg selv gjerne en beige sommer/høstjakke.

Lenke til kommentar

Sant nok lokeland. Kan overleve prisen de skal ha på tailor, men skulle gjerne funnet noe som var billigere. Så lenge kvaliteten er 'grei nok', så holder det i massevis for meg :)

 

Med mindre du handler på H&M eller noe lignende er det vel ikke mulig å få stort billigere skjorter enn de fra Tailorstore...

Lenke til kommentar

Finnes det noe spesielt triks for å kunne pulle-off skjorta nedi buksa? Altså, noe man bør passe på angående beltet, buksa eller skjorta? Synes selv at jeg bare ender opp som en eller annen IT-ansatt på en skole når jeg gjør det. Ser absolutt ikke stilig ut i det hele tatt... Altså, hvordan gå fra IT-ansatt til noe á la dette:

tumblr_leb4bhxMen1qzzmfyo1_500.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Legg merke til at alle med skjorta nedi har rulla opp ermene. Har sikkert ikke mye å si, men det blir jo litt mindre stivt enn om man hadde hatt dem vanlig.

Lenke til kommentar

Finnes det noe spesielt triks for å kunne pulle-off skjorta nedi buksa? Altså, noe man bør passe på angående beltet, buksa eller skjorta? Synes selv at jeg bare ender opp som en eller annen IT-ansatt på en skole når jeg gjør det. Ser absolutt ikke stilig ut i det hele tatt... Altså, hvordan gå fra IT-ansatt til noe á la dette:

tumblr_leb4bhxMen1qzzmfyo1_500.jpg

 

Jeg tror det aller viktigste er at skjorta er passe i livet, så det ikke ender opp med å se mer ut som en sopp/IT-ansatt enn noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...