Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessuten må jeg si at noen av kommentarene angående Raste sitt nye brukernavn var litt ufine. Disse forstod jeg ville bli fjernet.

 

Men nok off-topic. Jeg venter i spenning på de klærne jeg har bestilt. Spesielt spennende blir det å se hvordan klærne jeg kjøpte fra tailorstore sitter på kroppen.

Endret av SLIguy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, var det jeg også trodde. Flere andre steder har egen chattetråd, så hvorfor vi ikke får ha det skjønner jeg ikke helt. Bedre enn å ødelegge en annen tråd.

Jeg har også merket på et annet forum, at når caféen der ble stengt, så var det nesten ikke noe aktivitet igjen. Så håper alle moderatorer forstår dette, mener det var Dotten eller noe som også sa det var helt ok.

Lenke til kommentar

 

Var sånn for meg når jeg skulle finne bukseseler med hengsler. HELT umulig, noen av butikkene visste ikke engang hva jeg mente...

 

Jeg må innrømme at jeg ikke helt er med jeg heller. Bukseseler har vanligvis klyper eller hemper. De med hemper er vel de som blir regna som skikkelige, og de som er vanskeligst å få tak i i norske butikker.

 

Klypene har riktignok hengsler, men jeg skjønner ikke at det er noe å lete etter, ettersom de finnes stort sett over alt.

Lenke til kommentar

For min del er det omvendt, jeg bruker så og si bare jeans. De siste ukene har jeg bare hatt et par jeans da hunden tygde i stykker siste som passet. Nå må jeg nesten ha et par chinos, men jeg er usikker på hva slags farge jeg vil ha.

Når vi ført er inne på det... Noen som vil anbefale noen chinos og farger, eventuelt andre typer bukser, som fungerer nå på vinteren, men også tidlig på våren og høsten også? Jeg har aldri brukt noe annet enn jeans, med unntak av et par navy chinos i svært sjeldne tilfeller. Jeg har prøvd ut NN.07 og diverse annet, men jeg føler ikke at det passer særlig godt. Det gjelder vel egentlig alle chinos :hm: Dessuten går så å si alle rundt i chinos i alle regnbuens farger, og jeg vil helst ha noe ikke absolutt alle andre har.

Joda, jeg fant noen chinos.

Slenger opp bilde jeg. :cool:

 

:cool:

 

Mørkegrønn / brunaktig fra Sand. Den ser litt stor ut. Jeg skulle gjerne hatt den litt slimmere, nå var den på halv pris så jeg er fornøyd. Den knekken ved knærne ser fæl ut, men jeg skylder på at jeg nettopp hadde reist meg opp.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Dessuten må jeg si at noen av kommentarene angående Raste sitt nye brukernavn var litt ufine. Disse forstod jeg ville bli fjernet.

 

Men nok off-topic. Jeg venter i spenning på de klærne jeg har bestilt. Spesielt spennende blir det å se hvordan klærne jeg kjøpte fra tailorstore sitter på kroppen.

Jeg bestilte fra tailorstore i går. Jeg venter spent på om skjorten passer eller ei!

Lenke til kommentar

 

Var sånn for meg når jeg skulle finne bukseseler med hengsler. HELT umulig, noen av butikkene visste ikke engang hva jeg mente...

 

Jeg må innrømme at jeg ikke helt er med jeg heller. Bukseseler har vanligvis klyper eller hemper. De med hemper er vel de som blir regna som skikkelige, og de som er vanskeligst å få tak i i norske butikker.

 

Klypene har riktignok hengsler, men jeg skjønner ikke at det er noe å lete etter, ettersom de finnes stort sett over alt.

Hengsler som i hemper ja. Mulig jeg har tatt feil hele veien nå, med at det ikke er hengsler det heter i det hele tatt. Men blant mange jeg har spurt, har de også brukt hengsler om det samme.

 

Og til dere som har bestilt fra tailorstore, ikke ha for høye forventninger sånn som jeg hadde.

Min var _altfor_ trang, ser ut som pølseskinn. Trodde ikke jeg bomma så mye med målene heller :roll:

Lenke til kommentar

Hengsler er no *helt* annet enn hemper, det skal ærlig talt rimelig godt gjøres å bkande dem.

 

Når det gjelder Tailorstore, har jo folk fått rimelig forskjellig resultat med Tailorstore og en av de engelske med samme mål, så en av dem gjør jo noe feil. Om mman har valgt alternativet å måle en eksisterende skjorte, er det jo enklest å klage - det er veldig lett å kontrollere om resultatet stemmer med målene du gav dem.

Lenke til kommentar

@ bebe: de hadde ikke noe på nettbutikken sin nå hvertfall.. Det kommer vel kanskje etterhver da.

 

@ SLIguy: Her jeg bor tror jeg det er dårlig med sånt. Så ikke noe til det i den mest interessante butikken her.. Får ta en liten sveip i byen og sjekke en gang..

 

Evt så kan jeg jo lagen en selv, på en av disse tailor-sjappene :thumbup: Det kan da ikke bli så ekstremt mye dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...