Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Kriteriene er at det IKKE skal være logoflash, dog lite logo/emblem skal være lov på brytkassa.

Kabelstrikk er ikke noe must :)

Jeg sliter litt med å forstå hva du faktisk vil ha. Du poster bilde av en kabelstrikk med v-hals, og du vil ikke ha logoflash. På den du har postet er det relativt stor logo, så den er vel utelukket. I tillegg sier du at du ikke trenger kabelstrikk, så leter du egentlig etter en vanlig v-halsgenser?

 

 

Tja, jeg vil tro det er mønsteret han er ute etter. Altså, det som går nede og rundt halsen. Det er da ganske ulikt enkle ensfargede v-hals gensre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Over til noe annet: var på Rolfsen og Høyer i går for å høre om de hadde klesbørste. Begge steder kom de trekkende med klesrulle (sånn med klister), og begge steder så de rart på meg da jeg spesifiserte klesbørste. :whistle: Jeg hadde forventet slikt på H&M eller Cubus, men i litt mer upscale klesforretninger trodde jeg da de skulle ha slikt.

 

Prøv SparKjøp, hvis du har mulighet. Det er et av få steder der jeg vet at de pleier å ha det.

 

Jeg har enda ikke vært i en klesforretning som har hatt klesbørster. Nå har jeg ikke spurt etter det særlig mange steder, men jeg pleier å legge merke til om de har klesruller, og en god kompis av meg var på jakt etter børste veldig lenge.

Lenke til kommentar

Over til noe annet: var på Rolfsen og Høyer i går for å høre om de hadde klesbørste. Begge steder kom de trekkende med klesrulle (sånn med klister), og begge steder så de rart på meg da jeg spesifiserte klesbørste. :whistle: Jeg hadde forventet slikt på H&M eller Cubus, men i litt mer upscale klesforretninger trodde jeg da de skulle ha slikt.

Var sånn for meg når jeg skulle finne bukseseler med hengsler. HELT umulig, noen av butikkene visste ikke engang hva jeg mente...

Lenke til kommentar
Over til noe annet: var på Rolfsen og Høyer i går for å høre om de hadde klesbørste. Begge steder kom de trekkende med klesrulle (sånn med klister), og begge steder så de rart på meg da jeg spesifiserte klesbørste. :whistle: Jeg hadde forventet slikt på H&M eller Cubus, men i litt mer upscale klesforretninger trodde jeg da de skulle ha slikt.

 

Her. Selv har jeg CC20, og den fungerer utmerket.

 

 

For dere som leser GQ - hvilken er best, amerikanske eller engelske?

 

Den britiske.

Lenke til kommentar

Har litt motforestillinger for å bruke 800,- på å abbonere på et blad, riktig nok bruker jeg 2000,- i året på DN men det får da være så. Derfor hadde det vært knall om noen som får GQ månedlig kunne sende meg bladet når de var ferdige å lese (feks en eller to uker etter de får det) istedenfor å hive det i søpla og i tillegg tjene en 300,- på det, eller noe slikt.

Lenke til kommentar

jeg har slettet cirka 50 poster som enten har gått på bytting av nick (som enten kan rapporteres eller tas på PM) og Super Bowl som kan tasi sportsdelen av forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...