Raste Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Får se hva jeg gjør, godt mulig at jeg kliner til Morris genseren også om det er nesten samme pris. Takker for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kriteriene er at det IKKE skal være logoflash, dog lite logo/emblem skal være lov på brytkassa. Kabelstrikk er ikke noe must Jeg sliter litt med å forstå hva du faktisk vil ha. Du poster bilde av en kabelstrikk med v-hals, og du vil ikke ha logoflash. På den du har postet er det relativt stor logo, så den er vel utelukket. I tillegg sier du at du ikke trenger kabelstrikk, så leter du egentlig etter en vanlig v-halsgenser? Til proxy-diskusjonen; gi meg en halvtimes tid, så skal jeg lage en post som forklarer det litt nøye. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I mine øyner er logoflash noe som står over brystet eller magen med en større logo enn det jeg linket til. Så jeg selv syns ikke det jeg postet var noe stor logoflash preg over seg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg har en nesten lik genser fra Gant i grått, med cirka samme størrelse på logoen, og jeg syns den er veldig stor og markant. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg for min del synes den genseren fra Morris er logoflash. Men det du leter etter er altså bare en vanlig v-hals, og det kan du for så vidt finne hvor som helst. Det er sikkert fremdeles salg en del steder. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 I mine øyner er logoflash noe som står over brystet eller magen med en større logo enn det jeg linket til. Så jeg selv syns ikke det jeg postet var noe stor logoflash preg over seg Så hvis logoen er på ryggen er det ikke logoflash altså... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg synes en RL pique eller Lacoste pique er noe logoflash, og der er det generelt store logoer. Skal dog innrømme at jeg eier 1-2 av disse piquene. [snakker ikke om Big Pony, som er en synd til djevelen å gå med] Endret 7. februar 2011 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes en RL pique eller Lacoste pique er noe logoflash, og der er det generelt store logoer. Skal dog innrømme at jeg eier 1-2 av disse piquene. [snakker ikke om Big Pony, som er en synd til djevelen å gå med] Det er vel nesten umulig å få mindre logo enn en vanlig RL logo? Jeg er langt i fra fan av logoflash, men den lille til RL er helt ok etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes en RL pique eller Lacoste pique er noe logoflash, og der er det generelt store logoer. Skal dog innrømme at jeg eier 1-2 av disse piquene. [snakker ikke om Big Pony, som er en synd til djevelen å gå med] Det er vel nesten umulig å få mindre logo enn en vanlig RL logo? Jeg er langt i fra fan av logoflash, men den lille til RL er helt ok etter min mening. Tommy Hilfiger? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Enig med bebe, den lille RL har jeg ingen problemer med, den store derimot, skjønner virkelig ikke at noen syns den er fin. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes en RL pique eller Lacoste pique er noe logoflash, og der er det generelt store logoer. Skal dog innrømme at jeg eier 1-2 av disse piquene. [snakker ikke om Big Pony, som er en synd til djevelen å gå med] Det er vel nesten umulig å få mindre logo enn en vanlig RL logo? Jeg er langt i fra fan av logoflash, men den lille til RL er helt ok etter min mening. Da er vel den lille lacoste logoen også godkjent? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Enig med bebe, den lille RL har jeg ingen problemer med, den store derimot, skjønner virkelig ikke at noen syns den er fin. Ikke vær naiv, ingen syns big pony er fint. De vil vise alle andre at de bruker Ralph Lauren. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes en RL pique eller Lacoste pique er noe logoflash, og der er det generelt store logoer. Skal dog innrømme at jeg eier 1-2 av disse piquene. [snakker ikke om Big Pony, som er en synd til djevelen å gå med] Det er vel nesten umulig å få mindre logo enn en vanlig RL logo? Jeg er langt i fra fan av logoflash, men den lille til RL er helt ok etter min mening. Da er vel den lille lacoste logoen også godkjent? Den er grønn og veldig synlig Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tommy Hilfiger? Jo, klart. Jeg vet den er mindre, samme gjelder J.Lindeberg osv osv, men det er mer at jeg synes RL sin logo har en helt ok størrelse. Derfor jeg reagerte på Hansern sitt innlegg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes en RL pique eller Lacoste pique er noe logoflash, og der er det generelt store logoer. Skal dog innrømme at jeg eier 1-2 av disse piquene. [snakker ikke om Big Pony, som er en synd til djevelen å gå med] Det er vel nesten umulig å få mindre logo enn en vanlig RL logo? Jeg er langt i fra fan av logoflash, men den lille til RL er helt ok etter min mening. Da er vel den lille lacoste logoen også godkjent? Pleier vel å være farger på logoen som synes på RL også. Den er grønn og veldig synlig Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 En forklaring til proxytjenester og diverse. Ta tilbakemeldinger i tråden, og ikke vær redd for å plusse innlegget for å vise hvor utrolig flink og fabelaktig jeg er. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1296132&st=0&p=16899527entry16899527 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg synes en RL pique eller Lacoste pique er noe logoflash, og der er det generelt store logoer. Skal dog innrømme at jeg eier 1-2 av disse piquene. [snakker ikke om Big Pony, som er en synd til djevelen å gå med] Jeg er absolutt ikke enig. Jeg synes man må tåle såpass, selv om Lacoste sin muligens er litt på grensen av og til. Utenom det synes jeg ofte piquéer uten noen logo blir litt tomt. Jeg kommer nok til å bestille piqué fra tailorstore, og jeg kommer sannsynligvis til å bruke monogram på brystet. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Klarer ikke forbinde pique med noe annet enn PRL, jeg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Noen som vet noe om kvaliteten på Richard James sine lommebøker? Lurer på om jeg skal slå til på en fra Malford of London. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvis noen husker pelsdebatten her, se på 0.38. Hahah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå