Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For min del er det omvendt, jeg bruker så og si bare jeans. De siste ukene har jeg bare hatt et par jeans da hunden tygde i stykker siste som passet. Nå må jeg nesten ha et par chinos, men jeg er usikker på hva slags farge jeg vil ha.

Når vi ført er inne på det... Noen som vil anbefale noen chinos og farger, eventuelt andre typer bukser, som fungerer nå på vinteren, men også tidlig på våren og høsten også? Jeg har aldri brukt noe annet enn jeans, med unntak av et par navy chinos i svært sjeldne tilfeller. Jeg har prøvd ut NN.07 og diverse annet, men jeg føler ikke at det passer særlig godt. Det gjelder vel egentlig alle chinos :hm: Dessuten går så å si alle rundt i chinos i alle regnbuens farger, og jeg vil helst ha noe ikke absolutt alle andre har.

 

Jada, jada, vet at det er et dumt spørsmål, men det får heller være.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er et dumt spørsmål. Jeg sliter også litt med å finne chinos.

 

Jeg har to par nå, men det ene paret er litt for kort. Det ser nok fint ut om sommeren, men om vinteren er det litt teit å vise deler av sokken/ankelen, selv om det er svært lite jeg viser. Kjøpte de forresten på Carlings for to-tre år siden, de er overraskende fine, jeg har enda ikke klart å finne noen bedre.

Det andre paret er litt sånn.. meh, litt dårlig passform kanskje, iaf for mine bein. TSG fra Volt.

 

Jeg har aldri prøvd chinosene fra NN07, men ut ifra bildene på websiden ser de ut til å ha svært dårlig passform.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er et dumt spørsmål. Jeg sliter også litt med å finne chinos.

 

Jeg har to par nå, men det ene paret er litt for kort. Det ser nok fint ut om sommeren, men om vinteren er det litt teit å vise deler av sokken/ankelen, selv om det er svært lite jeg viser. Kjøpte de forresten på Carlings for to-tre år siden, de er overraskende fine, jeg har enda ikke klart å finne noen bedre.

Det andre paret er litt sånn.. meh, litt dårlig passform kanskje, iaf for mine bein. TSG fra Volt.

 

Jeg har aldri prøvd chinosene fra NN07, men ut ifra bildene på websiden ser de ut til å ha svært dårlig passform.

 

NN07 sine har alt annet enn dårlig passform. Kan også anbefale Filippa K.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er et dumt spørsmål. Jeg sliter også litt med å finne chinos.

 

Jeg har to par nå, men det ene paret er litt for kort. Det ser nok fint ut om sommeren, men om vinteren er det litt teit å vise deler av sokken/ankelen, selv om det er svært lite jeg viser. Kjøpte de forresten på Carlings for to-tre år siden, de er overraskende fine, jeg har enda ikke klart å finne noen bedre.

Det andre paret er litt sånn.. meh, litt dårlig passform kanskje, iaf for mine bein. TSG fra Volt.

 

Jeg har aldri prøvd chinosene fra NN07, men ut ifra bildene på websiden ser de ut til å ha svært dårlig passform.

Kjøper du riktig størrelse har nok NN.07 ganske grei passform. Jeg har sett på chinos fra Oscar Jacobsen, så jeg regner med å prøve et par innen et par dager.

 

KK: Jeg skal nok bestille fra tailorstore i nærmeste fremtid

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er et dumt spørsmål. Jeg sliter også litt med å finne chinos.

 

Jeg har to par nå, men det ene paret er litt for kort. Det ser nok fint ut om sommeren, men om vinteren er det litt teit å vise deler av sokken/ankelen, selv om det er svært lite jeg viser. Kjøpte de forresten på Carlings for to-tre år siden, de er overraskende fine, jeg har enda ikke klart å finne noen bedre.

Det andre paret er litt sånn.. meh, litt dårlig passform kanskje, iaf for mine bein. TSG fra Volt.

 

Jeg har aldri prøvd chinosene fra NN07, men ut ifra bildene på websiden ser de ut til å ha svært dårlig passform.

Jeg trodde også NN07 hadde dårlig passform etter å ha sett bilder av de, helt til jeg prøvde de i butikken. Passformen var meget bra.

Lenke til kommentar

Jeg vil også si at NN.07 har generelt god passform, på det meste av klærne sine. Men kvaliteten kan variere litt, et par jeg hadde revnet i skrittet etter noen måneders bruk, mens et annet par jeg har er like fine idag, to år etter jeg kjøpte dem. Sett bortifra naturlig slitasje, selvsagt.

Lenke til kommentar

For min del er det omvendt, jeg bruker så og si bare jeans. De siste ukene har jeg bare hatt et par jeans da hunden tygde i stykker siste som passet. Nå må jeg nesten ha et par chinos, men jeg er usikker på hva slags farge jeg vil ha.

Når vi ført er inne på det... Noen som vil anbefale noen chinos og farger, eventuelt andre typer bukser, som fungerer nå på vinteren, men også tidlig på våren og høsten også? Jeg har aldri brukt noe annet enn jeans, med unntak av et par navy chinos i svært sjeldne tilfeller. Jeg har prøvd ut NN.07 og diverse annet, men jeg føler ikke at det passer særlig godt. Det gjelder vel egentlig alle chinos :hm: Dessuten går så å si alle rundt i chinos i alle regnbuens farger, og jeg vil helst ha noe ikke absolutt alle andre har.

 

Jada, jada, vet at det er et dumt spørsmål, men det får heller være.

 

Oscar Jacobson.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...