Raste Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Noen som har erfaringer med Tailor4Less? Virker jo utrolig fett å lage din egen skjorte med dine egne mål på kroppen Og ja, jeg har skiftet navn fra Raste til Chuck Bass, så vet jeg at jeg allerede har en navnebror her på forumet i motetråden Endret 4. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Og ja, jeg har skiftet navn fra Raste til Chuck Bass Litt småflaut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Og ja, jeg har skiftet navn fra Raste til Chuck Bass Litt småflaut. Mtp. at det er en Charles her fra før? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det og, men også fordi jeg synes det er småflaut og kalle seg opp etter alle fjortisenes drøm. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det og, men også fordi jeg synes det er småflaut og kalle seg opp etter alle fjortisenes drøm. Det som er så søtt daaa Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fra spøk til alvor: Godt mulig at folk ikke liker at jeg har byttet siden det er en Charles her fra før, men folk får bare tåle det i 179 dager til ihvertfall så får vi se hva som skjer da Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Bare vi slipper å se Kaporal-bukser er jeg egentlig fornøyd. 3 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det har jeg sluttet å kjøpe, så håper du er fornøyd med meg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ganske søt du er nå AnewZ Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Chuck bass som nick i det hele tatt... vær så snill, kjenner nok fanboys fra før av Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Joda, men til noen passer det mer enn andre. At folk i Kaporal jeans får Chuck som moteikon kan umulig være sunt. Er vel ikke lenge før vi får bilder i bildetråden som er identiske med Chuck's antrekk. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Joda, men til noen passer det mer enn andre. At folk i Kaporal jeans får Chuck som moteikon kan umulig være sunt. Er vel ikke lenge før vi får bilder i bildetråden som er identiske med Chuck's antrekk. Er vel ikke bare på grunn av moten jeg digger Chuck da, og som sagt hvorfor tror folk at jeg har mange Kaporal jeans? Jeg har en bukse der i fra som ble kjøpt for tre år tilbake Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ett fett om du eier mange kaporal jeans eller ikke, det at du i det hele tatt liker den type jeans er gale Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Nå bruker jeg den ikke lenger pga et hull som er under ballene Endret 4. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nå bruker jeg den ikke lenger pga et hull som er under ballen Har du kun 1 balle? 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nå blir det lett forvirring blant nye postere. Tusen takk, Raste <3 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Joda, men til noen passer det mer enn andre. At folk i Kaporal jeans får Chuck som moteikon kan umulig være sunt. Er vel ikke lenge før vi får bilder i bildetråden som er identiske med Chuck's antrekk. Chuck Bass går med mye bra i de to siste sesongene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Nå bruker jeg den ikke lenger pga et hull som er under ballen Har du kun 1 balle? Nei? Nå blir det lett forvirring blant nye postere. Tusen takk, Raste <3 Pff, du vil nok alltid være førsteplass her dessverre da du har et helt annet avatar enn meg. Du skal ikke herme med samme avatar siden jeg har hermet litt av deg? <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå