Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hva var det du så etter? E: Winston Wolf. Endret 3. februar 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg har en erfaring fra samme butikk. skulle se etter trenchcoat (skyttergravsfrakk om du vil, fkm ) Han selgeren prøvde å selge meg en blazer.... Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Milanjo: fuckings Acne-bukser. Hadde ikke peiling på de forskjellige buksene utenom "Denne er slim-fit... Også er jo denne slim og da.". Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) skyttergravsfrakk om du vil, fkm Det er tydeligvis ikke så lett å skjønne dette (dette er vel 355444 gangen jeg sier det), men jeg har ingenting i mot å bruke engelske ord, så lenge det ikke finnes et bedre alternativ på norsk. Ja, jeg reagerer når noen sier "suit" i stedet for dress. Ja, jeg reagerer når noen sier "neutral" i stedet for nøytral. Når noen derimot sier trench coat i stedet for skyttergravsfrakk eller snowboard i stedet for snøbrett bryr jeg meg virkelig ikke. Faktisk sier jeg det selv. Jeg mener, "skyttergravsfrakk"? Det høres rimelig dumt ut... Endret 3. februar 2011 av fkm 1 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg vet at du mener dette, det var derfor jeg slengte med denne --> Ellers er jeg forøvrig HELT enig Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Milanjo: fuckings Acne-bukser. Hadde ikke peiling på de forskjellige buksene utenom "Denne er slim-fit... Også er jo denne slim og da.". Når begynte Retro å selge bukser fra Acne? Acne har da konsesjon på å selge Acne-bukser i Bergen? Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Milanjo: fuckings Acne-bukser. Hadde ikke peiling på de forskjellige buksene utenom "Denne er slim-fit... Også er jo denne slim og da.". Når begynte Retro å selge bukser fra Acne? Acne har da konsesjon på å selge Acne-bukser i Bergen? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Var en som nevnte Malford of London som proxy tidligere her, noen som har noen erfaringer med han? Har tatt kontakt og jeg trengte bare å si ifra om hva som skulle handles, men tenkte jeg skulle forhøre meg litt først. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Milanjo: fuckings Acne-bukser. Hadde ikke peiling på de forskjellige buksene utenom "Denne er slim-fit... Også er jo denne slim og da.". Når begynte Retro å selge bukser fra Acne? Acne har da konsesjon på å selge Acne-bukser i Bergen? Hvor har du det fra? Ekspeditører på Volt og Denim Gallery. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Æsj, kasjmirgenseren min har begynt å få nupper ved albuene... Noe jeg kan gjør med det? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Hei! Jeg skal ha et par nye belter, og tenkte blant annet å kjøpe noe á la dette, dog ikke i samme farger. Er det noen som vet om denne typen belter har et spesielt navn, eventuelt produsenter som selger dem? EDIT: Kanskje greit med et bilde til. Endret 3. februar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) There. I googled it! Dandy: Tøybelter. Omtrent alle butikker har slike belter etter hva jeg har sett. "Canvas" kan også være et stikkord om du leter på utenlandske sider. Metallenkene heter for øvrig "D-rings". Endret 3. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Æsj, kasjmirgenseren min har begynt å få nupper ved albuene... Noe jeg kan gjør med det? Nuppefjerner? Fantastisk å se hvor langt dagens teknologi har kommet. Det er først nå jeg forstår at vi har satt folk på månen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Nuppefjerner er faktisk ganske effektivt. Anbefales. Hvis ikke fungerer det også bra med en ordentlig klesbørste. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Bare pass på å ikk stapp en bøy på genser inn i nuppefjerneren dersom den har litt store hull. Da kan den fort spise litt for mye. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Æsj, kasjmirgenseren min har begynt å få nupper ved albuene... Noe jeg kan gjør med det? Nuppefjerner? Fantastisk å se hvor langt dagens teknologi har kommet. Det er først nå jeg forstår at vi har satt folk på månen Fjerner nupper fra tøyet. Innstilling av og på. Utrolig! 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Da har man pusset militærstøvlene garden-style for å få pussetreningen 3 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Milanjo: fuckings Acne-bukser. Hadde ikke peiling på de forskjellige buksene utenom "Denne er slim-fit... Også er jo denne slim og da.". Når begynte Retro å selge bukser fra Acne? Acne har da konsesjon på å selge Acne-bukser i Bergen? Hvor har du det fra? Ekspeditører på Volt og Denim Gallery. De selger Acne-bukser på både Retro og Pepper som jeg vet, i alle fall. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da har man pusset militærstøvlene garden-style for å få pussetreningen Grei trening det. Bare synd at M77 skal være så latterlig store Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Russeball i dag, men jeg veit ikke helt hva jeg skal ha på meg... Er det beste bare å kjøre noe enkelt eller er det lov å stikke seg litt ut? Vurderer rosa skjorte med navy slips og hvit ps. Har litt lyst til å bruke en gul sløyfe jeg har liggende, men den passer kanskje best til andre anledninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå