Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skyttergravsfrakk om du vil, fkm

 

Det er tydeligvis ikke så lett å skjønne dette (dette er vel 355444 gangen jeg sier det), men jeg har ingenting i mot å bruke engelske ord, så lenge det ikke finnes et bedre alternativ på norsk. Ja, jeg reagerer når noen sier "suit" i stedet for dress. Ja, jeg reagerer når noen sier "neutral" i stedet for nøytral. Når noen derimot sier trench coat i stedet for skyttergravsfrakk eller snowboard i stedet for snøbrett bryr jeg meg virkelig ikke. Faktisk sier jeg det selv. Jeg mener, "skyttergravsfrakk"? Det høres rimelig dumt ut...

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Milanjo:

 

fuckings Acne-bukser. Hadde ikke peiling på de forskjellige buksene utenom "Denne er slim-fit... Også er jo denne slim og da.".

Når begynte Retro å selge bukser fra Acne? Acne har da konsesjon på å selge Acne-bukser i Bergen?

Hvor har du det fra?

Ekspeditører på Volt og Denim Gallery.

De selger Acne-bukser på både Retro og Pepper som jeg vet, i alle fall.

Lenke til kommentar

Russeball i dag, men jeg veit ikke helt hva jeg skal ha på meg... Er det beste bare å kjøre noe enkelt eller er det lov å stikke seg litt ut? Vurderer rosa skjorte med navy slips og hvit ps. Har litt lyst til å bruke en gul sløyfe jeg har liggende, men den passer kanskje best til andre anledninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...