Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke slutte å se på avataren din. Digger virkelig slipset og skjorta. Helt fascinert, jeg.

Hyggelig, takk! Mener det var fra julebordet.

Er ute etter ny carry-on, str på din så veldig riktig ut. Kvalitetsfølelsen regner jeg med er strålende.

Kan tipse om Mulberry Simple Clipper. Har den selv. De har to utgaver som er større, medium og large clipper.

De hadde den i Mulberry butikken i Akersgaten sist jeg var der, vet dog ikke hva den koster der.

Takk for tips! Den kan absolutt være aktuell. Får svinge innom Mulberry en dag jeg rekker.

Lenke til kommentar
men ser ikke helt hva han er tjent med ved å nekte.

Penger, selvfølgelig. I følge artikkelen var han villig til å frasi seg retten til merkenavnet for noen millioner, men Top Shop avslo jo tydeligvis. Jeg skjønner godt at han ikke var villig til å gå noe lavere. Det er et meget verdifullt merkenavn, og det ville vært ekstremt dumt av ham å selge det for knappenåler og glansbilder.

Lenke til kommentar

Må være første gang ever jeg poster her, men fikk tips om at dette kunne være plassen for å spørre "funker dette?" ang. antrekk og kombinasjoner ol. Anser meg selv for å være litt nybegynner når det gjelder sånt, så hold ut hvis noe av det jeg skriver eller foreslår virker helt på jordet :)

Jeg skal på konsert i kveld. Og til en forandring skal jeg ha på meg beige chinos (har brukt bare jeans/ol. i 8-9 år, så dette er en stor forandring), flerfarget/rutete (har ikke bilde og klarer ikke sette navn på fargene atm) - lett sommerslig skjorte og en langermet sort og gråstripete genser med v-hals oppå dette (vannrette striper).

Så jeg lurer bare på om jeg driter meg lodrett ut når jeg velger å gå kledd slik, eller om det burde funke fint? :) Skal kanskje merkes at jeg har naturlig blondt hår og har et lite 2ukers skjegg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...