dysfunctional Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Klarer ikke slutte å se på avataren din. Digger virkelig slipset og skjorta. Helt fascinert, jeg. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Er ute etter ny carry-on, str på din så veldig riktig ut. Kvalitetsfølelsen regner jeg med er strålende. Kan tipse om Mulberry Simple Clipper. Har den selv. De har to utgaver som er større, medium og large clipper. De hadde den i Mulberry butikken i Akersgaten sist jeg var der, vet dog ikke hva den koster der. Lenke til kommentar
geil Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Klarer ikke slutte å se på avataren din. Digger virkelig slipset og skjorta. Helt fascinert, jeg. Hyggelig, takk! Mener det var fra julebordet. Er ute etter ny carry-on, str på din så veldig riktig ut. Kvalitetsfølelsen regner jeg med er strålende. Kan tipse om Mulberry Simple Clipper. Har den selv. De har to utgaver som er større, medium og large clipper. De hadde den i Mulberry butikken i Akersgaten sist jeg var der, vet dog ikke hva den koster der. Takk for tips! Den kan absolutt være aktuell. Får svinge innom Mulberry en dag jeg rekker. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er når du ser den merkelappen at du begynner å ane ugler i mosen ... 1 Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Er du flink kjenner du det med en gang Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kjenner hva da? At det er 15% for mye av enten angora, klorofiber, nylon eller polyester? Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det må bli en veldig tykk genser Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) For en tulling. Topshop gir opp Norge. Navnekonflikt med bergenser ble for tøff. Er ikke kjempe fan av topshop, men han bergenseren irriterer meg. Endret 3. februar 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det er vel en ganske gammel nyhet. Uansett skjønner jeg godt han som har rett på navnet. Hvorfor i alle dager skulle han gidde å frasi seg rettighetene sine? 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Den var veldig gammel faktisk, har ikke fått det med meg før jeg fikk en link av en venninne i dag. Han har jo retten på sin side, men ser ikke helt hva han er tjent med ved å nekte. Lurer på hva Topshop har tilbudt han. Kommer jo an på det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg hadde stått på mitt også med mindre Topshop hadde kommet med et godt tilbud. Det burde de også kunne klare med tanke på hvilke planer de hadde for butikkene i norge. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 De kunne jo åpnet i Norge under et annet navn da. Burger King heter jo f.eks. Hungry Jack's i Australia. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det morsomste var jo kommentarene, virket som om noen skulle ta sitt liv pga det. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 men ser ikke helt hva han er tjent med ved å nekte. Penger, selvfølgelig. I følge artikkelen var han villig til å frasi seg retten til merkenavnet for noen millioner, men Top Shop avslo jo tydeligvis. Jeg skjønner godt at han ikke var villig til å gå noe lavere. Det er et meget verdifullt merkenavn, og det ville vært ekstremt dumt av ham å selge det for knappenåler og glansbilder. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Må være første gang ever jeg poster her, men fikk tips om at dette kunne være plassen for å spørre "funker dette?" ang. antrekk og kombinasjoner ol. Anser meg selv for å være litt nybegynner når det gjelder sånt, så hold ut hvis noe av det jeg skriver eller foreslår virker helt på jordet Jeg skal på konsert i kveld. Og til en forandring skal jeg ha på meg beige chinos (har brukt bare jeans/ol. i 8-9 år, så dette er en stor forandring), flerfarget/rutete (har ikke bilde og klarer ikke sette navn på fargene atm) - lett sommerslig skjorte og en langermet sort og gråstripete genser med v-hals oppå dette (vannrette striper). Så jeg lurer bare på om jeg driter meg lodrett ut når jeg velger å gå kledd slik, eller om det burde funke fint? Skal kanskje merkes at jeg har naturlig blondt hår og har et lite 2ukers skjegg! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Jeg ville kanskje ha brukt jeans i stedet for beige chinos nå på vinteren. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Jeg ville nok heller gått for en ensfaget v-hals når du har en rutete skjorte. Endret 3. februar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Kan kanskje nevnes at rutene er en god del mindre enn stripene. Samt har jeg bare én genser med v-hals P: Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det morsomste var jo kommentarene, virket som om noen skulle ta sitt liv pga det. Jeg lo. Det virket som om det var stort sett kvinner som klaget; jeg tipper de er 16-22 år de fleste av dem. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Det blir kanskje litt mykje sidan det er ein konsert? Kan eg spør kva slags konsert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå