Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til rød sløyfe vil jo det være grønn, men er enig i det NgZ nevnte om at den grønnfargen jeg har, ikke passer spesielt bra med den røde sløyfa. Noe litt mørkere ville nok vært bra.

Tror det vil bli masete ja. Ville gjort som fkm sier, om du har sort sløyfe. Hvit lommetørkle får man alltids tak i.

Hvordan er reglene for å matche sløyfe og lommetørkle, forresten - "Skal" det være forskjeller, eller kan man ha det samme uten at det blir kjedelig?

Lenke til kommentar

Til rød sløyfe vil jo det være grønn, men er enig i det NgZ nevnte om at den grønnfargen jeg har, ikke passer spesielt bra med den røde sløyfa. Noe litt mørkere ville nok vært bra.

Tror det vil bli masete ja. Ville gjort som fkm sier, om du har sort sløyfe. Hvit lommetørkle får man alltids tak i.

Hvordan er reglene for å matche sløyfe og lommetørkle, forresten - "Skal" det være forskjeller, eller kan man ha det samme uten at det blir kjedelig?

Forskjeller, ikke kjør på samme stoff og farge.

Lenke til kommentar

Har bare en sløyfe som ikke er ensfarget, og den er ikke noe spesielt pen. Me, men, da skal jeg se på det til neste gang jeg skal bruke sløyfe . som sannsynligvis er en god stund til. :p Den eneste sløyfen jeg egentlig liker er champagnefarget, og det er jo en såpass dus farge at den kan være litt vanskelig å matche. Men men, det har ingen hast.

Lenke til kommentar

Nå var det jo ikke akkurat konstruktiv debatt rundt bagasjen til Charles, grenset til skittkasting fra første kommentar. Er forholdsvis naturlig å forsvare seg, selv om ordvalget til tider var litt uheldig.

Får jeg spørre om pris på Macassar keepall? Regner med den koster noen kroner mer enn canvas som vel ligger på 7500 for 55 m/ skulderstropp.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt flyttet over i det sorte hullet til forumet. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Nå var det jo ikke akkurat konstruktiv debatt rundt bagasjen til Charles, grenset til skittkasting fra første kommentar. Er forholdsvis naturlig å forsvare seg, selv om ordvalget til tider var litt uheldig.

Får jeg spørre om pris på Macassar keepall? Regner med den koster noen kroner mer enn canvas som vel ligger på 7500 for 55 m/ skulderstropp.

Svaret mitt ble slettet av ilpostino, som tydeligvis så på det som spam, men den koster rundt 8k i 45 :)

Lenke til kommentar

Er ikke Damier serien til LV veien å gå hvis en har lyst på LV kvalitet, men samtidig litt mindre av logoen?

Det er ikke forskjell på damier og monogram når det kommer til kvalitet, blir laget av det samme.

Ja, det var vel det han mente? Samme kvalitet, men mindre logo.

Lenke til kommentar

Er ikke Damier serien til LV veien å gå hvis en har lyst på LV kvalitet, men samtidig litt mindre av logoen?

Det er ikke forskjell på damier og monogram når det kommer til kvalitet, blir laget av det samme.

Ja, det var vel det han mente? Samme kvalitet, men mindre logo.

Leste feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...