Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Acne.

Takk.

 

Neste gang googler jeg "acne jeans" istedet for "acne" når jeg vil se hvordan de ser ut. Litt feil bilder, kan man si. :!:

Lol, har gjort samme tabbe selv :p

 

Har gjerne lyst til å bruke sløyfe da. Synspunkter på om denne kan funke, eller blir det for uformelt? Har også helsvart og rød sløyfe som kan brukes.

 

B627.jpg

Svart sløyfe om dressen er svart. Ellers kan nok rød fungere.

Lenke til kommentar

Russeball

Akk, jeg vil være russ igjen =/

Anyway. på russeball tror jeg de fleste gir F egentlig. Husker jeg riktig var fokuset på alkohol og "action" en god del større hvordan folk kledde seg. Men skader aldri å være den best kledde!

 

Svart sløyfe om dressen er svart. Ellers kan nok rød fungere.

Er nok flere farger som passer.

Det er det jo, men han spurte om de to fargene.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Akk, jeg vil være russ igjen =/

Anyway. på russeball tror jeg de fleste gir F egentlig. Husker jeg riktig var fokuset på alkohol og "action" en god del større hvordan folk kledde seg. Men skader aldri å være den best kledde!

 

Det er det jo, men han spurte om de to fargene.

 

Synes det er greit å kunne kle seg litt stilig når jeg har muligheten til det. Veit ikke om jeg kommer til å bli best kledd med en plain hvit skjorte og sløyfe tho..

 

Var vel egentlig 3 farger, men virker som den blå-rutete ble utelukket, og svart hadde passa best til svar dress, så da står jeg igjen med rød :p

 

Så i forbindelse med dette så lurer jeg også på hvilken farge jeg bør ha på PSq? (Dressen er mørk grå, skjorta er hvit og sløyfa mest sannsynlig rød). Har de PSq som vist under her, men tviler på at noen av dem passer så bra inn igrunn...

 

 

 

Apple%20CU.jpg

 

plum%20psly%20cu.jpg

 

 

 

edit: fkm - nå gjør du det vrient for meg her :scared:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

fkm: Ikke hvitt slips, altså? :p

 

Sir-Andy: Begge passer sannsynligvis greit til jakke og skjorte, men jeg ville unngått den grønne til rød sløyfe. Blir litt barnelekekontrastaktig. Det lilla er neppe ideelt heller, men det kan jo være brukandes alt ettersom hvilken nyanse rødfargen er i.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke ensfargede røde sløyfer. Det og ensfargede røde slips er den kjipeste halspynten man kan få tak i.

Egentlig enig her, men om det gjøres skikkelig kan det se pent ut imo. Har sett noen eksempler på det, men føler det ofte blir litt "halvveis".

 

Akk, jeg vil være russ igjen =/

Anyway. på russeball tror jeg de fleste gir F egentlig. Husker jeg riktig var fokuset på alkohol og "action" en god del større hvordan folk kledde seg. Men skader aldri å være den best kledde!

 

Det er det jo, men han spurte om de to fargene.

 

Synes det er greit å kunne kle seg litt stilig når jeg har muligheten til det. Veit ikke om jeg kommer til å bli best kledd med en plain hvit skjorte og sløyfe tho..

 

Var vel egentlig 3 farger, men virker som den blå-rutete ble utelukket, og svart hadde passa best til svar dress, så da står jeg igjen med rød :p

 

Så i forbindelse med dette så lurer jeg også på hvilken farge jeg bør ha på PSq? (Dressen er mørk grå, skjorta er hvit og sløyfa mest sannsynlig rød). Har de PSq som vist under her, men tviler på at noen av dem passer så bra inn igrunn...

 

 

 

Apple%20CU.jpg

 

plum%20psly%20cu.jpg

 

 

 

edit: fkm - nå gjør du det vrient for meg her :scared:

 

Ta fargen på slipset/sløyfa og finn komplementærfargen. Sats på noe der i gården. Fungerer bra å hente igjen fargetoner fra slipset/sløyfa.

Lenke til kommentar

Ta fargen på slipset/sløyfa og finn komplementærfargen. Sats på noe der i gården. Fungerer bra å hente igjen fargetoner fra slipset/sløyfa.

 

Til rød sløyfe vil jo det være grønn, men er enig i det NgZ nevnte om at den grønnfargen jeg har, ikke passer spesielt bra med den røde sløyfa. Noe litt mørkere ville nok vært bra.

 

Rødfargen er ganske knæsj btw:

B605.jpg

 

Men ville det lilla PSq funka til sort sløyfe (hvit skjorte, grå dress, svarte sko) tror dere? :p Synes det kan funke fint til grå dress i seg selv, men med sløyfa så vet jeg ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...