Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror han prøver å leke visse andre her inne, men bommer sånn passe greit med å bruke bildene. Han virker enda bitter fordi ingen andre liker favorittmerket hans, MoN - og lar det gå ut over alt og alle for tiden i håp om å bli tøff eller noe slikt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som Drugis sier. Dersom du bor i nærheten av Oslo kan du ta turen innom Outlet One og Norwegian Outlet, de har et par greie blazere til en god pris. Om du er heldig å finner riktig størrelse, da. Høyer har vel også noen fine blazere.

Lenke til kommentar

Haha, den skjorta blir som et telt på meg også, selv om jeg vanligvis passer ganske greit i den størrelsen jeg kjøpte. Den er jo en meter for lang også. Rekker meg til langt nede på låra :p Blir fortsatt for stor selv om jeg har genser over, da den blir klumpete under genseren.

Tror jeg må sende dem tilbake, og håpe de har samme prisen når de får dem inn igjen om et par mnd. Skal vel leite lenge for å finne noe brukendes oxfordskjorte til under 250 kr?

Lenke til kommentar

Haha, den skjorta blir som et telt på meg også, selv om jeg vanligvis passer ganske greit i den størrelsen jeg kjøpte. Den er jo en meter for lang også. Rekker meg til langt nede på låra :p Blir fortsatt for stor selv om jeg har genser over, da den blir klumpete under genseren.

Tror jeg må sende dem tilbake, og håpe de har samme prisen når de får dem inn igjen om et par mnd. Skal vel leite lenge for å finne noe brukendes oxfordskjorte til under 250 kr?

Får la pappa vaske dem, da krymper de garantert!

Tja, spørs om du får det. Egentliv tviler jeg på at du får noe som varer lenger enn et par måneder, som koster 250kr~.

Lenke til kommentar

Hvilke merker burde jeg vurdere hvis jeg skal gå til innkjøp av ny dress etterhvert?

Tenkte at jeg evt. kunne kjøpe i USA da det mest sannsynlig er en del å spare på det(?)

Har ikke bestemt meg for noe pris, så er åpen for forslag.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...