nexus555 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg sa ikke at det var stort utvalg uansett. Det var KUN en opplysning. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Joda, men jeg handler aldri fra nett jo mindre man snakker gunstige priser på salg. Ikke akkurat slag hos ASOS på RL Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvor handler dere blazere? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg sa ikke at det var stort utvalg uansett. Det var KUN en opplysning. *Bilde som ikke passet inn* Sa jeg at du sa det var et stort utvalg? Det jeg sa var KUN en videropplysning av det du sa. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg sa ikke at det var stort utvalg uansett. Det var KUN en opplysning. Forstår ikke helt hvorfor det Anewz sa var "double facepalm". Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Tror han prøver å leke visse andre her inne, men bommer sånn passe greit med å bruke bildene. Han virker enda bitter fordi ingen andre liker favorittmerket hans, MoN - og lar det gå ut over alt og alle for tiden i håp om å bli tøff eller noe slikt. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Here we go again. En viss bruker som burde lære seg folkeskikk, og som AnewZ sier, slutte å leke andre. Det blir for dumt. Eventuelt bare overse det / blokkere, da blir forvinner det av seg selv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvor handler dere blazere? L`escalier, Gunnar Øye, Follestad, Ferner Jacobsen, Steen & Strøm Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Som Drugis sier. Dersom du bor i nærheten av Oslo kan du ta turen innom Outlet One og Norwegian Outlet, de har et par greie blazere til en god pris. Om du er heldig å finner riktig størrelse, da. Høyer har vel også noen fine blazere. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 FML, oxfordskjortene jeg fikk fra ctshirts i dag var ALTFOR store, og de får ikke inn min str igjen før om 3 mnd Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Samme her. Bestilte 15/33 som var noe av det minste de hadde, samtidig som det var slim-fit. Ser ut som jeg går med et telt hvis jeg ikke har overdel over Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Haha, den skjorta blir som et telt på meg også, selv om jeg vanligvis passer ganske greit i den størrelsen jeg kjøpte. Den er jo en meter for lang også. Rekker meg til langt nede på låra Blir fortsatt for stor selv om jeg har genser over, da den blir klumpete under genseren. Tror jeg må sende dem tilbake, og håpe de har samme prisen når de får dem inn igjen om et par mnd. Skal vel leite lenge for å finne noe brukendes oxfordskjorte til under 250 kr? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Haha, opplevde ca akkurat det samme når jeg mottok mine skjorter derfra i jula. De satt pent rundt halsen og lengden på armene var fine. Men hadde nok fått plass til en liten sumobryter samens med meg inni der. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis en skjorte passer i ermene og halsen er det jo ikke verre enn å få en skredder til å ta den inn i siden, og lage darts hvis den må taes inn mye. Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Haha, den skjorta blir som et telt på meg også, selv om jeg vanligvis passer ganske greit i den størrelsen jeg kjøpte. Den er jo en meter for lang også. Rekker meg til langt nede på låra Blir fortsatt for stor selv om jeg har genser over, da den blir klumpete under genseren. Tror jeg må sende dem tilbake, og håpe de har samme prisen når de får dem inn igjen om et par mnd. Skal vel leite lenge for å finne noe brukendes oxfordskjorte til under 250 kr? Får la pappa vaske dem, da krymper de garantert! Tja, spørs om du får det. Egentliv tviler jeg på at du får noe som varer lenger enn et par måneder, som koster 250kr~. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ser ut som jeg får klare meg et par mnd til uten oxfordskjorter da. Jeg som var så glad for at jeg endelig hadde fått inn siste punkt på must-have lista over de viktigste basisplaggene til en ny stil og garderobe Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Problem: Life sucks, så må i begravelse om en drøy uke. Er student med et litt stramt budsjett og trenger en dress. Kjøper jeg en dress kommer jeg til å vokse ut av den innen ett år. Hva gjør jeg? Leie? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis du er student er du vel gjerne fullt utvokst? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Man kan jo vokse i bredden, men denne negative effekten kan forholdsvis lett motvirkes med fysisk aktivitet. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Hvilke merker burde jeg vurdere hvis jeg skal gå til innkjøp av ny dress etterhvert? Tenkte at jeg evt. kunne kjøpe i USA da det mest sannsynlig er en del å spare på det(?) Har ikke bestemt meg for noe pris, så er åpen for forslag. Endret 26. januar 2011 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå