Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heller en copycat som ser bra ut

Hadde det enda vært så vel....

Bruk et shipping firma. Det er det alle andre har gjort, tror jeg.

Takk for svar, og ovenfor. men jetcarrier er kun mulig i USA så vidt jeg vet. Andre som vet om pålitlige firmaer som driver med det samme til en gunstig pris? :)

Hæ? Jetcarrier shipper fra USA til Norge. Problem solved.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bebe, det var det jeg lurte på da, om det var nødvendig, eller om Jean Paul var greit nok?

Definer greit nok. Jeg hadde heller valgt H&M fremfor Jean Paul, fordi jeg rett og slett ikke liker Jean Paul. Det virker som veldig mange tror dette merket er fransk også. Mange klarer til og med forveksle det med Gaultier. Kvaliteten er nok ikke så altfor ille, men tviler på at det er så mye bedre enn H&M, og prisen er høyere enn H&M.

Jeg hadde helt klart kjøpt på internett. Selv bor jeg ikke langt unna Oslo osv, men shopper veldig mye på nettet for det, siden utvalget er mye større.

Lenke til kommentar

Takk for svar, og ovenfor. men jetcarrier er kun mulig i USA så vidt jeg vet. Andre som vet om pålitlige firmaer som driver med det samme til en gunstig pris? :)

ship2norway.com

Aner ikke prisen, vet bare at de driver med dette.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

ship2norway.com

Aner ikke prisen, vet bare at de driver med dette.

Han skal handle fra Ralph Lauren. Jeg har vanskeligheter med å se hvorfor han skal velge noe annet enn jet carrier (med mindre det er snakk om en proxy), ettersom jc er billigst av shippingtjenestene, så vidt jeg har forstått.

Endret av fkm
Lenke til kommentar
Heller en copycat som ser bra ut

Hadde det enda vært så vel....

Hæ? Jetcarrier shipper fra USA til Norge. Problem solved.

Vel problemet er at jeg har tenkt til å shippe fra UK. :)

Lenke til kommentar

Ang. Jetcarrier, har jeg fortstått det riktig om summen av alle pakkene du bestiller i en forsending veier under 70 Kg og er under 70 Liter, vil det koste 295,-? I tillegg kommer toll og mva hvis verdien er på mer enn 200kr for varene?

Har du i det hele tatt sett på prislisten?

Lenke til kommentar

Nei Sindre, du har nok sett på sjøfrakt. Kan naturligvis sende med båt, men det tar dødslang tid. Bruk flyfrakt.

Så på sjøfrakt ja, hvis jeg sparer mye på det (hvis pakken er mange kg), ser jeg ikke problemet med å vente 24 dager på klær. Hvis det ikke er mye forskjell (få kg) går jeg nok for flyfrakt. Nå veier jo som regel ikke klær så mye, så sånn sett er vel flyfrakt som regel greiest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...