Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvaliteten på Jack & Jones klær er varierende. Har mye klær fra J&J som har holdt seg godt lenge. Men også endel som har blitt slitt ut etter en vask. f.eks. ei "ferdigskitten" bukse jeg kjøpte der en gang (eg skjemst enda) blei "rein" etter en vask :p Og en genser jeg kjøpte rakna i armane, men jeg fikk bytta den, og den jeg fikk holder enda.

Lenke til kommentar
hva med opptil 700kroner?

5062365[/snapback]

 

Hva med 2000 ca. ?

5062435[/snapback]

For ei jakke jeg skulle brukt på fjellet ville jeg lett punga ut to til tre laken, men for ei jakke til daglig bruk? Da hadde jeg heller venta til den var "last year", så hadde jeg kjøpt den til halv pris. Kjøpte nylig ei Hugo Boss jakke som opprinnelig kosta tre høvdinger. Fikk den på salg for 1500,-

 

Ei jakke må ikke koste et studielån for å være varm.

Lenke til kommentar
hey hey hey, jeg er 16år gammel gutt og har ikke råd til å kjøpe en jakke til 2000,- :p

Nei, men det blir nok aaaalt for dyrt. Synes alt har begynt å bli dyrere. Får man ikke fine jakker til 500-700kroner lenger? Trenger ikke sånn super fancy jakker eller skikkelige merkeklær som koster flesk, men bare litt stil.

5062460[/snapback]

 

Hei. Jeg var for noen dager siden på boys of europe på oslo city. Der hadde de 30% på alle jakker, fant en skikkelig varm og digg jakke til 699,-. Den var faktisk i oransj (rå farge :cool: ) med et par sånne fancy merker oppå armen. Så mye dyrere ut enn den er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...