Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det kommer veldig ann på. Har de fine former, så er jeg veldig enig. Ser det sånn her ut derimot, klarer jeg meg helt fint uten. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Snakkes, tror det blir lenge til neste gang jeg kommer inn hit. Ble litt små kvalm av alt dette sosse praten... Ikke det at jeg ikke bruker merkeklær... men... Haha. Snakkes, da. Edit: Ellers så kan vi jo diskutere cubusgensere, om du vil? Sorry, bruker Gant og et franskt spesielt merke.. Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Han skulle ha 15$ for tjeneste + frakt for min pakke. Det er snakk om J.Press Patchwork skjerfet til 250$. Så synes det var relativt billig. Bebe da... blir flau hver gang jeg ser noen med Bass skjerfet, er så copycat som det går omtrent. Endret 26. januar 2011 av SML Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sorry, bruker Gant og et franskt spesielt merke.. Hurra for deg. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er på utkikk etter en engelsk bok. Gjerne humor eller biografi. TIPS? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sorry, bruker Gant og et franskt spesielt merke.. Hvilket merke er det da? Er nyskjerrig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sikkert Lacoste. Alle vet jo hvor pheete og k33ge de hvite stekar skoene til Lacoste er. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Snakkes, tror det blir lenge til neste gang jeg kommer inn hit. Ble litt små kvalm av alt dette sosse praten... Ikke det at jeg ikke bruker merkeklær... men... Haha. Snakkes, da. Edit: Ellers så kan vi jo diskutere cubusgensere, om du vil? Sorry, bruker Gant og et franskt spesielt merke.. Kanskje det største pappagutt-merket, som ikke er spesielt bra for prisen engang. Og du bruker ikke merkeklær? Nå skriver han tross alt at han bruker merkeklær. Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Så det nå, sånn går det når jeg ikke leser innleggene ordentlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jean Paul. Jean Paul som selges i Norge er ikke fransk, det er norsk. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nedtur. Fant i dag ut at RalphLauren ikke shippes til Norge. Helvete. Finnes det andre muligheter, eller skal jeg se slaget som tapt? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nedtur. Fant i dag ut at RalphLauren ikke shippes til Norge. Helvete. Finnes det andre muligheter, eller skal jeg se slaget som tapt? http://www.jetcarrier.com/ Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Bruk et shipping firma. Det er det alle andre har gjort, tror jeg. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Du kan bruke en proxy. Det er mange på forumet som har brukt det. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvordan er egentlig kvaliteten på Jean Paul? Umulig å få tak i v-hals merinogensere her, de var de eneste jeg fant... Hvis jeg ikke skulle på dressmann eller Cubus. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Chikamaharry: Wut? Synes alt jeg har sett av v-hals gensere på salg har vært i merinoull. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Han skulle ha 15$ for tjeneste + frakt for min pakke. Det er snakk om J.Press Patchwork skjerfet til 250$. Så synes det var relativt billig. Bebe da... blir flau hver gang jeg ser noen med Bass skjerfet, er så copycat som det går omtrent. Heller en copycat som ser bra ut, enn en orginal tackyboy. Nå skal det sies at jeg ikke bruker skjerfet så ofte at det gjør noe. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hjelper ikke når man bor i en liten bygd, med nesten bare klesbutikker som Dressmann, H&M, Carlings, Brandstad (MoN-butikk...), Cubus og Kappahl. Oså var det en som het match da, og de solge v-halsene fra Jean Paul. Greit nok at de selger det på Dressmann og Cubus også, men jeg tviler på at det er noe særlig god kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå