lokeland Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hmm, da så. Ta gjerne imot flere svar! BTW: SF er nede! Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg brukte nettopp Wax. Han skulle ha 38$ for shipping og 20$ for tjenesten. Fungerte bra, eneste jeg har noe å utsette på var at han satte verdien til 80$, istedenfor 20/25$ sånn at jeg slapp toll. Bestilte 1 cardigan og 4 gensere hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er det noen som har erfaring med formelle skjorter fra HM eller Zara? Pga 50 % skatt denne måneden har jeg havnet i en liten knipe. Jeg trenger en formell skjorte, men pengene vokser ikke akkurat på trær for tiden. Den skal bare brukes to - tre ganger regner jeg med, så kvaliteten trenger ikke å være all verden. Hva med å bruke de skjortene du har fra før? Kan garantere deg at de har bedre kvalitet enn H&M og Zara. Jeg har ingen formell hvit skjorte. Jeg har en hvit button down oxford, men det er snakk om russeball og det blir litt for casual. I tillegg føler jeg at knappene blir for synlige når jeg bruker den md blazer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg brukte nettopp Wax. Han skulle ha 38$ for shipping og 20$ for tjenesten. Fungerte bra, eneste jeg har noe å utsette på var at han satte verdien til 80$, istedenfor 20/25$ sånn at jeg slapp toll. Bestilte 1 cardigan og 4 gensere hvis det har noe å si. Hvis han sender det som gift slipper du vel unna toll uansett? Jeg betalte hvertfall ikke noe tillegg når jeg kjøpte en cardigan fra SF. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Han skulle ha 15$ for tjeneste + frakt for min pakke. Det er snakk om J.Press Patchwork skjerfet til 250$. Så synes det var relativt billig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Pfft, det koster å være klein <3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Pfft, det koster å være klein <3 Vet du har lyst på litt silke du også Anusen min <3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Lol, finnes det noen som fortsatt bruker det skjerfet? 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Lol, finnes det noen som fortsatt bruker det skjerfet? Skulle gitt deg pluss, men nettleseren min lar meg ikke gjøre det Bebeløv - silke er for nubs Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Lol, finnes det noen som fortsatt bruker det skjerfet? Vel, synes det ser bra ut. Så, ja. Greit med et backup om det jeg har nå blir ødelagt. Du brukte det vel når Chuck Bass brukte det du eller, fkm? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Vent, du har 2? Edit: Nei, det gjorde jeg ikke. Jeg er av oppfatningen at å prøve å kopiere en tv-karakter med så sær stil vil føre til en megafail i 999 av 1000 tilfeller. Jeg har enda til gode å se noen som ikke ser ut som idioter når de prøver å se ut som Chuck, men det har vel kanskje noe med at jeg syns at Chuck selv ser ut som en idiot 75 % av tiden. Jeg har bare sett første sesong, men uansett... Endret 26. januar 2011 av fkm Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Shipper Ralph til norge? Er tom for Poloskjorter.. vokst i fra alle.. må kjøpe XL pga. lengde :/ Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Vent, du har 2? Skyt meg RL.com sender ikke til Norge. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Klein kleinere bebeluv hehe! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Tror du blir positivt overrasket om du tar en titt på midten av sesong 3 og sesong 4. Veldig konservativ og klassiskt i klesstilen. I sesong 1 var det det veldig mye fail, det er jo helt klart. Men skjerfet synes jeg fortsatt så bra ut. Alltid vært litt svak for polka dots haha. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Snakkes, tror det blir lenge til neste gang jeg kommer inn hit. Ble litt små kvalm av alt dette sosse praten... Ikke det at jeg ikke bruker merkeklær... men... Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Snakkes, tror det blir lenge til neste gang jeg kommer inn hit. Ble litt små kvalm av alt dette sosse praten... Ikke det at jeg ikke bruker merkeklær... men... Du vil bli dypt savnet :/ 2 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Snakkes, tror det blir lenge til neste gang jeg kommer inn hit. Ble litt små kvalm av alt dette sosse praten... Ikke det at jeg ikke bruker merkeklær... men... Koselig at du stakk innom.... 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Snakkes, tror det blir lenge til neste gang jeg kommer inn hit. Ble litt små kvalm av alt dette sosse praten... Ikke det at jeg ikke bruker merkeklær... men... Haha. Snakkes, da. Edit: Ellers så kan vi jo diskutere cubusgensere, om du vil? Endret 26. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Elsker folk som kommer inn i en tråd kun for å poste æder og galle. For å ikke gjøre det samme kan jeg nevne at jenter burde bruke supertrange tights. Superdigg, superkos osv osv Endret 26. januar 2011 av Vowels 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå