Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare beklage, lokeland, men det beste tipset jeg har er at du prøver å få ordna deg en testbukse (min kosta 50 kr på salg, og mormor er jo gratis. fordelen hennes er jo at hun kan teste klærne på meg underveis).

 

 

On another topic:

Jeg har fullt av små stoffibre i nesa, øynene, mellom puppene og i håret! Har sittet i to dager og limt små stoffprøver fast på ark som skal settes sammen til stoffbøker. Gruelig kjedelig og ensformig arbeid, og jeg holdt på å klikke da jeg greide å miste massevis av ferdigsorterte biter slik at det ble fullstendig kaos...

 

Men nå vet jeg i det minste hva slags farger og teksturer som kommer til høsten :D

Lenke til kommentar

Vintersalget startet vel på søndag hvis jeg ikke tar helt feil (slettet mailen), så varer nok en liten stund til. Kommer nok også påskesalg, så selv om påsken er sent i år så er det sikkert flere sjanser!

 

Men RL.com har gjerne hatt salg i ganske lange perioder, så jeg gjetter en uke til.

Lenke til kommentar

Takk Henrik! Det skal ikke være noe problem, jo mindre str. går vekk. Forresten, fyller RL på med størrelser når det er salg? nesten bare XL igjen på de mest populære produktene..

Tviler. De har jo som regel de samme varene fra vår/sommer-kolleksjonen til full pris, hvor eneste forskjellen er nye farger.

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med formelle skjorter fra HM eller Zara? Pga 50 % skatt denne måneden har jeg havnet i en liten knipe. Jeg trenger en formell skjorte, men pengene vokser ikke akkurat på trær for tiden. Den skal bare brukes to - tre ganger regner jeg med, så kvaliteten trenger ikke å være all verden.

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med formelle skjorter fra HM eller Zara? Pga 50 % skatt denne måneden har jeg havnet i en liten knipe. Jeg trenger en formell skjorte, men pengene vokser ikke akkurat på trær for tiden. Den skal bare brukes to - tre ganger regner jeg med, så kvaliteten trenger ikke å være all verden.

 

Passformen på Zara sine slim -og tailored fits er i hvertfall fine :)

Lenke til kommentar

Er det noen som har erfaring med formelle skjorter fra HM eller Zara? Pga 50 % skatt denne måneden har jeg havnet i en liten knipe. Jeg trenger en formell skjorte, men pengene vokser ikke akkurat på trær for tiden. Den skal bare brukes to - tre ganger regner jeg med, så kvaliteten trenger ikke å være all verden.

Hva med å bruke de skjortene du har fra før? Kan garantere deg at de har bedre kvalitet enn H&M og Zara.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...