feggy Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Noen som vet om Sebago Arlingtons er å få tak i her i Bergen? Fysisk butikk altså Edit: feil tråd muligens? Skotråden ville kanskje vært best egnet. Jaja. Gjort er gjort. Endret 24. januar 2011 av feggy Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Det er de nok helt sikkert. Jeg synes jeg så noen på Lagunen i dag, men blikket streifet bare kjapt inn i butikken. Lite glidigt av deg å ikke poste i skotråden stekar. Endret 24. januar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvorfor vil du ha Arlingtons? De er hverken de peneste eller beste desert bootsene, og den eneste grunnen til at halvparten av mov kjøpte dem var fordi de var på salg. Til ordinær pris på nett er det ikke et spesielt godt kjøp, og til ordinær pris i Norge vil jeg gå så langt som å si at det er et dårlig kjøp. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hmm. Nå vet jeg ikke helt hva prisen ligger på, men det er en del altså? Any alternativs til en "relativt billig penge" ? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hmm. Nå vet jeg ikke helt hva prisen ligger på, men det er en del altså? Any alternativs til en "relativt billig penge" ? Jeg er ikke helt sikker på prisen, men Clarck's har noen jeg liker; spesielt saddle leather desert boots: Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Tror prisen ligger rundt 2000 i Norge. Godt mulig jeg tar feil, for jeg har aldri vært inne i en Sebago-butikk... Edit: Clarks er som Noburu sier et greit valg, men personlig syns jeg ikke de vanlige fra Clarks er så pene. Endret 24. januar 2011 av fkm Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Clarks sine er altfor klumpete og uformelige. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hva synes dere om denne jakken? Vurderer å kjøpe den, men lurer på om dere har noen innspill. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Den er MoV approved. Vil for øvrig anbefale å sammenligne priser med Countryattire.com Endret 25. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 FLott, men så var det størrelse. Jeg er 185 cm, ganske tynn. Hvilken størrelse passer meg da? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Selv med mva og toll så burde det bli billigere fra Countryattire.com som lokeland sier. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, jeg fant bare jakken på follestad. Er uklart hvor jeg bestiller den fra enda. Men jeg vil gjerne vite hvordan størrelsene er? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Prøv den på Follestad da vel Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ganske uaktuelt siden jeg bor langt unna follestad. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Liddesdale er ikke spesielt slim. Jeg er 183 og bruker Small, har riktignok en annen modell. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Siden det var lite svar å få i skreddertråden prøver jeg igjen: Hvor mye kan en bukse tas inn i livet uten at resultatet blir dårlig? Bruker til vanlig str. 28, men de fleste produsenter går bare ned til 30 eller 32. For å være spesifikk er det bukser fra Borrelli det er snakk om. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Siden det var lite svar å få i skreddertråden prøver jeg igjen: Hvor mye kan en bukse tas inn i livet uten at resultatet blir dårlig? Bruker til vanlig str. 28, men de fleste produsenter går bare ned til 30 eller 32. For å være spesifikk er det bukser fra Borrelli det er snakk om. Vi pleier å unngå å ta inn mer enn 3-4 cm. Men jeg vet mormor har tatt inn mer enn det på noen av mine bukser, og det har gått veldig fint. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Så du tror et par tommer kan gå? Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Et par tommer er jo mer enn 5 cm, da. Så jeg er uhyre skeptisk, og kan ikke si annet enn at det kommer an på buksa og skredderen. Alternativet kan kanskje være å få sydd noe etter målsøm? Hvis det er snakk om dressbukse eller noe i den duren. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 I følge målebåndet jeg har foran meg er det rett over 5cm. Det er snakk om casual bukser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå