Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærlige meninger er da lov :) Men jeg er ikke enig, den ser riktignok ganske annerledes ut i olivengrønn, den fargen med logo og "snorgreiene" i lær var små detaljer som jeg syns ble dritstilig. Når jeg titter på bilde jeg la ut så ser jeg at logoen blant annet er litt annerledes enn den jeg prøvde, men det er uansett samme type jakke.

Lenke til kommentar

^ Enig. Har de selv. Bare vær klar over at de er meget små i størrelsene. Jeg bruker f.eks 31 i chinos fra NN07, mens på den fra CM måtte jeg size opp til 36. Litt synd de ikke produserer den i 35 for den ville nok passet meg bedre.

 

36 hørtes da veldig stort ut?

Jeg bruker vanligvis 30 til 31 i livet, og måtte opp i 32.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

^ Enig. Har de selv. Bare vær klar over at de er meget små i størrelsene. Jeg bruker f.eks 31 i chinos fra NN07, mens på den fra CM måtte jeg size opp til 36. Litt synd de ikke produserer den i 35 for den ville nok passet meg bedre.

 

36 hørtes da veldig stort ut?

Jeg bruker vanligvis 30 til 31 i livet, og måtte opp i 32.. :dontgetit:

Som sagt så ville nok 35 passet meg bedre, og i tillegg er NN07 generelt store i størrelsene. Whyred Hell i 31 passer meg også helt perfekt, mens i CM regular er jeg 32. Når jeg derimot prøvde CM tight i 34 følte jeg meg som en jente :(

Lenke til kommentar

trodde det var noen regler for bruk av hvit om vinteren?

Har noen sagt noe annet?

 

Nei men turer rundt i Oslo, så en med hvite sebago(mulig det var lookalikes) hvit bukse, toppet det hele med hvit/blå musto seiler jakke. hadde det ikke vært for det blå, så hadde ikke jeg sett han, med all snøen rundt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...