lokeland Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tok ikke lange tiden. Var vel snakk om ei uke eller to. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvem er denne fyren mon tro? 8 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Noen her som har bestilt fra The Tie Bar? I så fall, hvor lang tid tok det fra dere bestilte til det kom? Tok ca. 10 dager for min del. Legg merke til at frakten er ganske dyr. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Genialt, hvem har tegnet den? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 http://www.eirikavvik.no/tag/ida-gylff/ Oppfølger 4 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har riktignok bare ei bukse fra Acne, så det er litt for lite for å skaffe meg et klarere bilde av kvaliteten på produktene deres. Men er det normalt at buksene får hull i området i nærheten av sømmen i skrittet allerede etter bare 6 måneder? Har fulgt alt av vaskeanvisninger på buksen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Nei, jeg ville reklamert dersom jeg var deg. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Får ta å se nærmere på det i morgen da. Er vell bare en 120 mil til butikken hvor jeg kjøpte den. Hvis går det vell alltids an å bare hoppe over butikkleddet åog ta direkte med Acne. Endret 23. januar 2011 av Runarbs Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Da følger jeg opp med samme type spørsmål, har nemlig fått et hull i skrittet på mine rundt et år gamle CM jeans. Burde jeg reklamere? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Da følger jeg opp med samme type spørsmål, har nemlig fått et hull i skrittet på mine rundt et år gamle CM jeans. Burde jeg reklamere? CM som i Cheap Monday? De buksene selges jo for 200 kroner. Er vel grenser for hvor lenge de kan vare. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, selvfølgelig. Så lenge det ikke har gått mer enn 2 år, og man fortsatt har kvitteringen skader det hvertfall ikke å prøve... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Da følger jeg opp med samme type spørsmål, har nemlig fått et hull i skrittet på mine rundt et år gamle CM jeans. Burde jeg reklamere? Jeg fikk hull etter bare to måneder på mine CM-jeans. På samme tid røyk deler av glidelåsen, så det var ikke et stort problem å reklamere. Jeg hadde ikke kviteringen, men det funket helt fint med kontoutskrift. Det eneste jeg angrer på er at jeg godtok en tilgodelapp og ikke krevde pengene tilbake. Da følger jeg opp med samme type spørsmål, har nemlig fått et hull i skrittet på mine rundt et år gamle CM jeans. Burde jeg reklamere? CM som i Cheap Monday? De buksene selges jo for 200 kroner. Er vel grenser for hvor lenge de kan vare. Det har ikke noe å si hvor mye de koster, de skal vare vesentlig lenger enn et år. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) --- Endret 23. januar 2011 av Bebeluv Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Nei wut? Men da får jeg sende Nelly en mail og høre da ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Så lenge det ikke har gått mer enn 2 år, og man fortsatt har kvitteringen skader det hvertfall ikke å prøve... Seriøst, to år reklamasjonsrett på bukser? Pokker at jeg kasta kvitteringen på Nudie-paret. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Du kan forsåvidt komme fram til at en bukse er laget for å vare vesentlig lenger enn 2 år, noe som fører til at buksen har fem års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Seriøst, to år reklamasjonsrett på bukser? Pokker at jeg kasta kvitteringen på Nudie-paret. Som sagt, det er mulig at butikken aksepterer kontoutskrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå