Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har riktignok bare ei bukse fra Acne, så det er litt for lite for å skaffe meg et klarere bilde av kvaliteten på produktene deres. Men er det normalt at buksene får hull i området i nærheten av sømmen i skrittet allerede etter bare 6 måneder? Har fulgt alt av vaskeanvisninger på buksen.

Lenke til kommentar

Da følger jeg opp med samme type spørsmål, har nemlig fått et hull i skrittet på mine rundt et år gamle CM jeans. Burde jeg reklamere?

CM som i Cheap Monday? De buksene selges jo for 200 kroner. Er vel grenser for hvor lenge de kan vare.

Lenke til kommentar

Da følger jeg opp med samme type spørsmål, har nemlig fått et hull i skrittet på mine rundt et år gamle CM jeans. Burde jeg reklamere?

Jeg fikk hull etter bare to måneder på mine CM-jeans. På samme tid røyk deler av glidelåsen, så det var ikke et stort problem å reklamere. Jeg hadde ikke kviteringen, men det funket helt fint med kontoutskrift. Det eneste jeg angrer på er at jeg godtok en tilgodelapp og ikke krevde pengene tilbake.

CM som i Cheap Monday? De buksene selges jo for 200 kroner. Er vel grenser for hvor lenge de kan vare.

Det har ikke noe å si hvor mye de koster, de skal vare vesentlig lenger enn et år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så lenge det ikke har gått mer enn 2 år, og man fortsatt har kvitteringen skader det hvertfall ikke å prøve...

Seriøst, to år reklamasjonsrett på bukser? Pokker at jeg kasta kvitteringen på Nudie-paret. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...