DexterMorgan Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Fikk mine første rådenim i posten i dag, så blir spennende å se hva som skjer Var Acne Mod Raw for dem som lurer. Hvor kjøpte du den fra? De har bare syv forskjellige Mod-bukser i online butikken til Acne, ingen av de er rådenim. Det var vel Mod A som var anbefalt av et par her på forumet for en stund siden, men jeg klarer ikke å finne den heller. Kommer de tilbake utpå våren muligens? Er du heldig, passer en av de du kan bestille her: http://shop.acnestudios.com/outlet/outlet-men/jeans/mod-a-5962.html# Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har hørt det motsatte. Så vidt jeg har forstått er det god kvalitet. Selv likte jeg skoene, rent bortsett fra sålen. Jeg ville nok ikke brukt de selv, med mindre jeg skulle på tur i skogen eller fjellet, men da ville jeg nok valgt er par andre sko uansett. Hvorfor ikke? Dr. Martens er jo inn lizm. Føler alle jeg kjenner snakker om Dr. Martens for tiden. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Dr. Martens er noe jeg forbinder med pønkere og svartkledde rockere. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har aldri likt Dr. Martens. De blir litt for grove for min smak. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Dr. Martens er noe jeg forbinder med pønkere og svartkledde rockere. +1 Er uansett ikke et merke jeg har et særlig forhold til. Jeg har aldri likt Dr. Martens. De blir litt for grove for min smak. +1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Fikk mine første rådenim i posten i dag, så blir spennende å se hva som skjer Var Acne Mod Raw for dem som lurer. Hvor kjøpte du den fra? De har bare syv forskjellige Mod-bukser i online butikken til Acne, ingen av de er rådenim. Det var vel Mod A som var anbefalt av et par her på forumet for en stund siden, men jeg klarer ikke å finne den heller. Kommer de tilbake utpå våren muligens? Er du heldig, passer en av de du kan bestille her: http://shop.acnestud...od-a-5962.html# Fant den siden en gang, og holdt på å hoppe i taket over at jeg endelig hadde funnet et sted som solgte de. Så begynnte jeg å se på størrelsene.... Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har en lammeullgenser som det står "dry clean only", men har tenkt å vaske den på 30 grader. Noen som har erfaringer med vasking av lammeull? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har du ikke ullprogram på vaskemaskinen din? Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har en lammeullgenser som det står "dry clean only", men har tenkt å vaske den på 30 grader. Noen som har erfaringer med vasking av lammeull? Moren din kan sikkert gi deg kyndig veiledning i klesvask... Jeg vasker plagg av ull med ullsåpe(f.eks Milo) på ullprogram i vaskemaskinen. Dette varier dog litt fra hvilket plagg jeg vasker. Noe må tross alt vaskes for hånd. Følg den lovpålagte vaskelappen du, så går det sikkert bra. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Tenkte å legge inn en bestilling på tiebar nå. Men lurte på om det er noen "must-haves" og basics i en herregarderobe når det kommer til slips og sløyfer? Jeg tenkete på en burgunderrødt og navy ensfarget, evt et litt knæsjere rødt slips. Sløyfer har jeg ikke tenkt så mye på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg vil si navy, brunt og mørkerødt slips er greie slips å ha i arsenalet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Og jeg vil si at et svart slips er ganske greit å ha. En gang vil man trenge et svart slips uansett, og da kan man likegodt kjøpe det med en gang Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Jeg har hørt det motsatte. Så vidt jeg har forstått er det god kvalitet. Selv likte jeg skoene, rent bortsett fra sålen. Jeg ville nok ikke brukt de selv, med mindre jeg skulle på tur i skogen eller fjellet, men da ville jeg nok valgt er par andre sko uansett. Enig med bruksområde. Er ikke til hverdagsbruk, meningen er å bruke dem i litt mer røft terreng. Hva med Steve Madden? Litt lavere. Endret 23. januar 2011 av Narrie Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Kan merino- og lammeull vaskes på ullprogram i maskinen, mens kasjmir må håndvaskes? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har en lammeullgenser som det står "dry clean only", men har tenkt å vaske den på 30 grader. Noen som har erfaringer med vasking av lammeull? Moren din kan sikkert gi deg kyndig veiledning i klesvask... Jeg vasker plagg av ull med ullsåpe(f.eks Milo) på ullprogram i vaskemaskinen. Dette varier dog litt fra hvilket plagg jeg vasker. Noe må tross alt vaskes for hånd. Følg den lovpålagte vaskelappen du, så går det sikkert bra. Det er ikke noe vaskelapp når det står "Dry clean only"... Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Har en lammeullgenser som det står "dry clean only", men har tenkt å vaske den på 30 grader. Noen som har erfaringer med vasking av lammeull? Moren din kan sikkert gi deg kyndig veiledning i klesvask... Jeg vasker plagg av ull med ullsåpe(f.eks Milo) på ullprogram i vaskemaskinen. Dette varier dog litt fra hvilket plagg jeg vasker. Noe må tross alt vaskes for hånd. Følg den lovpålagte vaskelappen du, så går det sikkert bra. Det er ikke noe vaskelapp når det står "Dry clean only"... Dette var ikke lett. Du kan gjøre det i vaskemakinen din, eller på denne måten: How to wash lambswool Det er helt sikker mulig å gjøre det på andre måter, men dette er de jeg anbefaler. Ville egentlig brukt vaskemaskinen. Den andre metoden er H=%&* tidkrevende. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Rankiz: Når det gjelder mine egne gensere, er det bare de som er av best kvalitet som det står "dry clean only" på, og jeg ville ikke ha tatt sjansen på å gjøre noe annet med dem. Hvordan du skal gå frem om du likevel vil vaske den, kan jeg ikke hjelpe deg med. Jeg har tenkt å selge det som kan selges av klær jeg ikke bruker etc., noen som vet sånn ca hva det koster å sende til f eks USA? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester/Pakker/951.cms Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Noen her som har bestilt fra The Tie Bar? I så fall, hvor lang tid tok det fra dere bestilte til det kom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå