Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Fikk mine første rådenim i posten i dag, så blir spennende å se hva som skjer :) Var Acne Mod Raw for dem som lurer.

Hvor kjøpte du den fra? De har bare syv forskjellige Mod-bukser i online butikken til Acne, ingen av de er rådenim. Det var vel Mod A som var anbefalt av et par her på forumet for en stund siden, men jeg klarer ikke å finne den heller. Kommer de tilbake utpå våren muligens?

Er du heldig, passer en av de du kan bestille her: http://shop.acnestudios.com/outlet/outlet-men/jeans/mod-a-5962.html#

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt det motsatte. Så vidt jeg har forstått er det god kvalitet. Selv likte jeg skoene, rent bortsett fra sålen. Jeg ville nok ikke brukt de selv, med mindre jeg skulle på tur i skogen eller fjellet, men da ville jeg nok valgt er par andre sko uansett.

Hvorfor ikke? Dr. Martens er jo inn lizm. :love:

Føler alle jeg kjenner snakker om Dr. Martens for tiden.

Lenke til kommentar

Fikk mine første rådenim i posten i dag, så blir spennende å se hva som skjer :) Var Acne Mod Raw for dem som lurer.

Hvor kjøpte du den fra? De har bare syv forskjellige Mod-bukser i online butikken til Acne, ingen av de er rådenim. Det var vel Mod A som var anbefalt av et par her på forumet for en stund siden, men jeg klarer ikke å finne den heller. Kommer de tilbake utpå våren muligens?

Er du heldig, passer en av de du kan bestille her: http://shop.acnestud...od-a-5962.html#

Fant den siden en gang, og holdt på å hoppe i taket over at jeg endelig hadde funnet et sted som solgte de. Så begynnte jeg å se på størrelsene.... :p

Lenke til kommentar

Har en lammeullgenser som det står "dry clean only", men har tenkt å vaske den på 30 grader. Noen som har erfaringer med vasking av lammeull?

Moren din kan sikkert gi deg kyndig veiledning i klesvask... Jeg vasker plagg av ull med ullsåpe(f.eks Milo) på ullprogram i vaskemaskinen. Dette varier dog litt fra hvilket plagg jeg vasker. Noe må tross alt vaskes for hånd. Følg den lovpålagte vaskelappen du, så går det sikkert bra.

Lenke til kommentar

Tenkte å legge inn en bestilling på tiebar nå.

Men lurte på om det er noen "must-haves" og basics i en herregarderobe når det kommer til slips og sløyfer?

Jeg tenkete på en burgunderrødt og navy ensfarget, evt et litt knæsjere rødt slips. Sløyfer har jeg ikke tenkt så mye på.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt det motsatte. Så vidt jeg har forstått er det god kvalitet. Selv likte jeg skoene, rent bortsett fra sålen. Jeg ville nok ikke brukt de selv, med mindre jeg skulle på tur i skogen eller fjellet, men da ville jeg nok valgt er par andre sko uansett.

Enig med bruksområde. Er ikke til hverdagsbruk, meningen er å bruke dem i litt mer røft terreng.

Hva med Steve Madden?

Litt lavere.

Endret av Narrie
Lenke til kommentar

Har en lammeullgenser som det står "dry clean only", men har tenkt å vaske den på 30 grader. Noen som har erfaringer med vasking av lammeull?

Moren din kan sikkert gi deg kyndig veiledning i klesvask... Jeg vasker plagg av ull med ullsåpe(f.eks Milo) på ullprogram i vaskemaskinen. Dette varier dog litt fra hvilket plagg jeg vasker. Noe må tross alt vaskes for hånd. Følg den lovpålagte vaskelappen du, så går det sikkert bra.

Det er ikke noe vaskelapp når det står "Dry clean only"...

Lenke til kommentar

Det er ikke noe vaskelapp når det står "Dry clean only"...

Dette var ikke lett. Du kan gjøre det i vaskemakinen din, eller på denne måten: How to wash lambswool Det er helt sikker mulig å gjøre det på andre måter, men dette er de jeg anbefaler. Ville egentlig brukt vaskemaskinen. Den andre metoden er H=%&* tidkrevende.

Lenke til kommentar

Rankiz: Når det gjelder mine egne gensere, er det bare de som er av best kvalitet som det står "dry clean only" på, og jeg ville ikke ha tatt sjansen på å gjøre noe annet med dem. Hvordan du skal gå frem om du likevel vil vaske den, kan jeg ikke hjelpe deg med.

Jeg har tenkt å selge det som kan selges av klær jeg ikke bruker etc., noen som vet sånn ca hva det koster å sende til f eks USA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...