Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sko er verdens vanskeligste ting å kjøpe. Med en gang jeg finner et par som jeg liker koster det godt over 2000,-, noe som studielånet ikke dekker.

5062048[/snapback]

 

 

De forrige skoa jeg kjøpte kosta vel 300,- Kjempefine :D

Åssen type skoe er det du liker, siden de blir så dyre?

5062072[/snapback]

 

Jeg har ingen preferanser når det gjelder sko. Det eneste kravet er at de er vanntette og lette. Det er det få sko som er. Fant et par fra Hugo Boss, men de var som sagt skamdyre.

Lenke til kommentar

Hvilke jakker er "inn" da? Hvis man ikke vil ha jakke med pels på? helst rundt 500kroner, eller mindre. (de er vell ikke så billige?) Noen bilder å vise? Svart/beige/hvit jakke.

Noen ideer? (MÅ være litt billig, bryr meg ikke om det er merke.)

 

Har nettopp brukt 1400,- på sko, som jeg aldri har gjort før, mener det er for mye for sko. (bør ligge på ca. 700-900,-)

Lenke til kommentar
Gå på sportsbutikker så burde du finne vanntette og lette sko..

5062211[/snapback]

 

Er litt designfreak og skjønner du.

 

Får ta meg en tur til byen snart. Satser på at jeg finner noe. :)

5062225[/snapback]

Har noe Timberland tursko-greier. De er ikke tunge, og de er vanntette. Fant dem på sportsbutikken på Trondheim Torg. Vet ikke om det er denne typen sko du leter etter da, ettersom de har litt mindre spennende design.

Lenke til kommentar
Hvilke jakker er "inn" da? Hvis man ikke vil ha jakke med pels på? helst rundt 500kroner, eller mindre. (de er vell ikke så billige?) Noen bilder å vise? Svart/beige/hvit jakke.

Noen ideer? (MÅ være litt billig, bryr meg ikke om det er merke.)

 

Å tro at man får en jakke som er "in" til 500 kroner eller mindre er temmelig naivt. Etter min mening er vinterjakker noe man bør legge litt penger i; de skal tross alt brukes endel på vinteren, i tillegg til at de bør være i stand til å holde deg varm selv når gradestokken viser -10 og verre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...