Pinup Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Russeball imorra. Er i Drammen med et kull som generelt sett har en dårlig klesstandard. Smoking er uaktuelt, siden så og si alle skal bruke dress, og jeg orker ikke stresse med leie osv. MÅ jeg bruke hvit skjorte? eller kan jeg f.eks bruke denne? kombinerer den hvite skjorta med dette slipset. Evnt et annet hvis jeg bruker rosa skjorte Jeg vet i allefall at jentene skal stivpynte seg, men kan se for meg at guttene kjører en mer avslappet stil ja. Kanskje noen til og med kjører uten slips, who knows. Ha det gøy, gleder meg til update på klesfronten! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er ALLTID noen som går uten slips, det er ikke til å unngå. Skal selv på maskeradeball på torsdag, kan bli mye morsomt på klesfronten og andre fronter da. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Når det var maskeradeball her var det noen som kledde seg ut som Batman og B-gjengen (som i Donald)... Russeball er om to uker, kan bli interessant å se hva som kommer fram da, ja! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Her oppfordres det hvertfall til dress eller kjole og hvitt - men skal ikke se bort fra at noen skal være morsomme og være b-gjengen. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ble fire sider av gangstahtråden slettet? Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Nah, flyttet til en egen tråd om ghettoer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg ignorerte hele tråden tvert. Leste ikke ett ord av den. Nå fikk jeg bekreftet at det var like greit. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Bestilte akkurat to v-halser, en i lammeull og en i kasjmir, til den nette sum av 800 kr på SF. Mye gode tilbud der, om man ser litt rundt. Edit: fra PRL, glemte å skrive det. Endret 22. januar 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, men det er generelt store størrelser har jeg lagt merke til. Irriterer meg hver gang jeg ser gode tilbud =/ Kjøpte dog et par slips fra SF her om dagen. Hyggelige er folkene som selger der også. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er sant. Det er dog ofte mindre størrelser på denim-delen, men om det finnes XS der tviler jeg på Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Seriøst. Er det dettesom slaktes som Henley? Hvor slaktes det? Det eneste jeg har sett i det siste er at folk sier at skjorte under/over henley/bestefarstrøye er stygt. Mulig jeg har lest feil, men har fått det for meg at folk her inne ikke synes det er noe fint uansett. Jeg skal bruke henley i sommer iaf. Mine 3,5 treningsøkter for uken bør ha hatt effekt innen den tid. For øyeblikket er jeg ikke beef nok til å bruke henley, men med litt mer brystkasse håper jeg at jeg kan pulle henley off. Forresten, hvilke shorts bruker dere om sommeren? Jeg bør nok skaffe meg et par nye (les: minst to), ettersom min eneste shorts nå er blå. Og litt for lang også, tror jeg. Skal shortsen alltid være over knærne (over regner jeg som et par centimeter over øverste delen av kneskålen, om det skulle være tvil)? Og hva synes dere om den rosa/lyserøde oxfordskjorten fra PRL? Fin farge? Versatil? Jeg har lyst på den, men lurer litt på om den matcher særlig med genserne mine. Endret 21. januar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg liker henley, dog alene.. Shorts ja..jeg har en grå, en blå og en rød. Alle tre slutter ved knærne, men pleier ofte å rulle dem litt opp. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som har forslag om hvor jeg kan se etter en relativt tynn lin-bomullsmix-bukse på denne tiden av året? Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 DandyVers: Liker skjorten. Rosa er jo ganske anvendelig, passer bra til det meste utenom sort. Blir nok samme skjorten på meg, bare i hvit eller lyseblå. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 [ Jeg skal bruke henley i sommer iaf. Mine 3,5 treningsøkter for uken bør ha hatt effekt innen den tid. For øyeblikket er jeg ikke beef nok til å bruke henley, men med litt mer brystkasse håper jeg at jeg kan pulle henley off. Forresten, hvilke shorts bruker dere om sommeren? Jeg bør nok skaffe meg et par nye (les: minst to), ettersom min eneste shorts nå er blå. Og litt for lang også, tror jeg. Skal shortsen alltid være over knærne (over regner jeg som et par centimeter over øverste delen av kneskålen, om det skulle være tvil)? Og hva synes dere om den rosa/lyserøde oxfordskjorten fra PRL? Fin farge? Versatil? Jeg har lyst på den, men lurer litt på om den matcher særlig med genserne mine. Jeg har den i hvit, blå og rosa. Fin skjorte til sommeren, det. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg skal bruke henley i sommer iaf. Mine 3,5 treningsøkter for uken bør ha hatt effekt innen den tid. For øyeblikket er jeg ikke beef nok til å bruke henley, men med litt mer brystkasse håper jeg at jeg kan pulle henley off. Haha. Må man være "beef" for å bruke henley? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Fortsatt JetCarrier som må til for å få tak i RL? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Eller en proxy. Det er nok et bedre alternativ. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Så de er "dumme" nok til å ikke se at leveringsadressen er utenfor deres egentlige salgsområder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå