lokeland Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ser ut som en dobbel fih, men kan være en christensen. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ser ut som en dobbel FiH. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har snakket med Allen Edmonds angående forsendelse av diverse skokremer o.l., Gjett hva de skulle ha i frakt for 4 skokremer? 88 dollar... Yyyyyyyyyyyy, nei. Noen som vet et sted hvor jeg kan få tak i lignende?: Shoe Polish Heel and Sole Edge Dressing Conditioner/Cleaner Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kjøp skopuss fra Kiwi, den fungerer helt greit. Men kjøp voks, ikke paste. Den du linket til så ut som noe hurtiggreier... Edge dressing vet jeg ikke hvor man får tak i i Norge desverre, og jeg har heller aldri sett en god rensekrem. Jeg ville kjøpt den fra Saphir som jeg linket til for en stund siden. Skjønner ikke hvorfor du absolutt skal ha fra Allen Edmonds. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har allerede voksen, men det anbefales å bytte på annenhver gang mellom voks og paste. Den jeg linket til er ikke noe hurtiggreier, er bare innbygget svamp på enden. Den fra Saphir er også sterkt anbefalt, men koster litt vel over mitt budsjett på skoprodukter, og den så ganske liten ut(?). Jeg MÅ absolutt ikke ha fra Allen Edmonds, men når deres produkter er såpass sterkt anbefalt prøver jeg å få tak i det før jeg går på noe annet som er både dyrere og dårligere. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Du klarer deg helt fint uten paste så lenge du bruker en rensekrem med lærbalsam i seg, men hvis du absolutt skal ha paste har kiwi det, så de kan sikkert bestille det for deg i en skobutikk. Jeg bruker paste fra Saphir som jeg er meget fornøyd med. Forresten, Effekt er en rensekrem/lærbalsam som selges i de fleste skobutikker, men jeg har ikke prøvd den, så jeg vet ikke hvordan den er... Endret 20. januar 2011 av fkm Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har Effekt, men føler at den er mer en hurtigbehandling av skoene, og legger et sånt småekkelt lag på skoene. Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg er fornøyd med Parade Gloss fra Kiwi, til de som bor i Oslo finnes den ihvertfall på Agnar Hagen. Finnes i sort og brun, samt blå og burgunder. Brukte selv den burgunderrøde på et par mellombrune sko, og de fikk en veldig flott dybde. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som vet hvor det er best å få tak i bukser av typen Levis 511 her i Norge? Her tenkt å kjøpe disse, men finner ikke noen gode nettbutikker der jeg ikke må opp i et firesifret beløp. Størrelsen min er 30x32. Noen som vet noen løsninger? Lenke til kommentar
geil Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ingen som kler det plagget bedre enn Dexter Morgan! Jeg er ingen fan av henleys, men ser jeg en som likner på hans skal jeg kjøpe en! Go nuts. Venter på fitpic i bildetråden. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Wow. Den må bestilles Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som vet hvor det er best å få tak i bukser av typen Levis 511 her i Norge? Her tenkt å kjøpe disse, men finner ikke noen gode nettbutikker der jeg ikke må opp i et firesifret beløp. Størrelsen min er 30x32. Noen som vet noen løsninger? Har du sjekket Levi's butikken nede i ogstadveien? Ellers vet jet jeg at Carling har Levi's jeans. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Takker! Skal til Oslo om litt over en uke, så tar en titt da. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ikke kjøp musikkslips! http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10029205 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvem i alle dager kjøper slike tulleslips uansett? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det var jo til støtte for en kreftsak, så jeg skjønner han godt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Ikke i utgangspunktet (etter hva jeg forsto), men det ble jo det. Flott det er mulig å gjøre noe positivt ut av det. Edit: Så videoen. Var fortsatt ikke en genistrek å bruke det i en slik setting! Endret 21. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som vet hvor det er best å få tak i bukser av typen Levis 511 her i Norge? Her tenkt å kjøpe disse, men finner ikke noen gode nettbutikker der jeg ikke må opp i et firesifret beløp. Størrelsen min er 30x32. Noen som vet noen løsninger? Storo har også en levis butikk + at du finner en helt nederst i Karl Johans gate. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 F M Ramstad har flyttesalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå