Jonas. Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg er ingen fan av henleys, men ser jeg en som likner på hans skal jeg kjøpe en! Alle henleys ligner jo på hverandre? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Mjoda, men lik farge, samme passform og lik knappedings. Hm, ja, da blir den jo egentlig prikk lik. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en tynn trench. (den korte typen). Har sett på H&M, men det ser ikke ut som om de får det inn i år. Zara. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Bor i STVG. Har ikke Zara der. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Har i mørk lilla, med knapper, samme som han. Også i mørk grå. Begge fra Zara. Selges gjerne Har en hals/øvre rygg som ikke egner seg for Henley, den sklir ned på sidene. Endret 19. januar 2011 av Deneb Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en tynn trench. (den korte typen). Har sett på H&M, men det ser ikke ut som om de får det inn i år. Kom inn en ny på nettsiden til H&M en trenchcoat av den korte typen. Angrer litt på at jeg valgte den lange typen da jeg liker bedre kortere Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Nå er det jo russetid om så ikke alt for lenge. Til dere som har vært russ, hva hadde dere på dere? Jeg klarer ikke å se for meg en litt baggy snekkerbukse med en tettsittende v-neck eller cardigan. Jeg må vel kjøpe noen Converse til sko, og jeg lurer på om jeg bare skal kjøpe noen plaine hettegensere til overkroppen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Piqué og ellers t-skjorter og hettegensere, litt avhengig av dagsformen og hva jeg skulle. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg gikk med tettsittende lammeull v-hals, da det ble litt kaldt på kvelden, kombinert med med Nike Blazer Mid og noen andre high tops. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ble ikke det seende litt rart ut, Bebeluv? Jeg innbiler meg at baggy bukser og tettsittende genser kræsjer ganske hardt. Jeg tror jeg satser, som Henrik C nevnte, på pique og hettegensere. Man blir jo seende ut som en dass med møkkete, baggy bukser og sko uansett, men det får heller være. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Converse, eller andre sko du driter i. Hettegensere og vanlige crewnecks, t-skjorter når været tillater det. I russetiden kan du drite i klær, fordi ingen bryr seg. Bare ikke gå med tettsittende greier, det ser for dumt ut med den røde buksen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Enig med Winston Wolf. Kommer ikke til å bry meg i det hele tatt med hva jeg har på meg. Skal jo bare være på fylla 24/7 uansett. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg hadde på meg blazer og nypresset skjorte til russebuksen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg hadde på meg blazer og nypresset skjorte til russebuksen. Enten troll eller lol. Klarer ikke bestemme meg. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Brukte en grå hettegenser, siden det var et plagg som ikke gjorde noe om det skulle bli ødelagt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Enig med Winston Wolf. Kommer ikke til å bry meg i det hele tatt med hva jeg har på meg. Skal jo bare være på fylla 24/7 uansett. For min del har jeg ikke tenkt til å ta russetiden særlig seriøst i det hele tatt, jeg har skole å fokusere på. Med det sagt kommer jeg vel ikke til å kle meg særlig pent uansett. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg hadde på meg blazer og nypresset skjorte til russebuksen. Enten troll eller lol. Klarer ikke bestemme meg. Troll husker at fkm postet et innlegg hvor han skrev at det ser nerd ut med skjorte i russetiden. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg lurer litt på hva folket mener om rugbys (vet ikke helt hva det heter på norsk). Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Tja, litt småkjipe plagg, ettersom jeg ikke syns det er pent med noe over eller under, men greit å slenge på seg... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nå er det jo russetid om så ikke alt for lenge. Til dere som har vært russ, hva hadde dere på dere? Jeg klarer ikke å se for meg en litt baggy snekkerbukse med en tettsittende v-neck eller cardigan. Jeg må vel kjøpe noen Converse til sko, og jeg lurer på om jeg bare skal kjøpe noen plaine hettegensere til overkroppen. Jeg synes det var kaldt ute på kveldene/nettene da jeg var russ. Måtte ha jakke også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå