Vamos Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skitur om en måned er snart krise. Får lete litt rundt. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg pleier ofte bare å ta på meg superundertøy, skalljakke og treningsbukse jeg : p Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ikke i trekket vel? Er det snakk om bortoverski eller nedoverski, Vamos? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Eh, langrenn, ja... : p Ville ikke stått på nedoverski i det, nei. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Bare dra på deg en sånn felleskjøpet dress. Tror det er billigste løsningen. Der får du også kjøp flott caps som passer bra sammen med dressen, capsen tar du på når du er på after ski Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Seriøst. Er det dettesom slaktes som Henley? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Stakkars butikk Det var det jeg gjorde ihvertfall. Det var jo dobbel pris i butikken. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Seriøst. Er det dettesom slaktes som Henley? Hvor slaktes det? Det eneste jeg har sett i det siste er at folk sier at skjorte under/over henley/bestefarstrøye er stygt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Både under og over? Ble jo her i går fortalt at om man hadde noe over så var det i så fall skjorte? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Seriøst. Er det dettesom slaktes som Henley? Hvor slaktes det? Det eneste jeg har sett i det siste er at folk sier at skjorte under/over henley/bestefarstrøye er stygt. Mulig jeg har lest feil, men har fått det for meg at folk her inne ikke synes det er noe fint uansett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Helt greit plagg i en veldig casual setting, helst hjemme. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg synes personlig det er helt greit plagg, selv om det langt ifra er det fineste man kan gå med. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ingen som kler det plagget bedre enn Dexter Morgan! 2 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg har ikke skjegg lenger, ser ut som ett glatt barn Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen her som har erfaring med slips fra Profuomo eller Atelier FB Geneve (eller noe slikt)? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Skal til Tyrkia et par ganger i løpet av året - Istanbul i mars og Kemer utpå høsten. Jeg har søkt litt rundt, og funnet ut at mål- og skreddersøm ikke er noe særlig å skryte av i Tyrkia, men at det er mulig å få god deal på OTR dress. Har noen av MoVs mer bevandrede sjeler en erfaring eller to å dele her? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ingen som kler det plagget bedre enn Dexter Morgan! Jeg er ingen fan av henleys, men ser jeg en som likner på hans skal jeg kjøpe en! Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en tynn trench. (den korte typen). Har sett på H&M, men det ser ikke ut som om de får det inn i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå