fiskebollebiff Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nope, Bergstrøm, Kjøtt og Delikatesse, i Halden er definitivt best! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvordan klarer vi å få en diskusjon om feriesteder til å bli "den store pølsetråden"? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 MoV-delen på sitt beste, er det ikke? : ) God tur Thrice! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Da tar jeg en pause på 6 mnd fra forumet pga backpacking. Ha det bra, og takk for mange lulz gutter(og jenter)! God tur! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nei nei nei, har faktisk ikke vært i Kragerø. Er fra Nøtterøy så er naturlig at jeg danser rundt i Tønsberg på sommeren, men jeg løy angående sveisen Vi hadde hytte på Hvasser før, så har vært en del i de områdene. Fine steder. Hvasser, Tjøme osv er dårlig når det kommer til sjølivet om sommeren! mye bedre lengre sør eller på svenskekysten! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Virker som parfymetråden er død så poster her : Har noen av dere erfaring med chastum.no? Tenkte å kjøpe litt nye dufter Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg må bare si at jeg er veldig glad i trådtittelen "Mote- og velværecafé!" Prøv å si det ut høyt, så vil du merke den behagelige klangen av ordene. Exquisite, yet tactile ... Av en eller annen grunn fortsetter jeg å klikke meg inn her. Hehe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Hvorfor ikke skrive mer da? Liker aktivitet her. Endret 16. januar 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Mitt 2011 reise-år: Juni/Juli: Vietnam, Kambodsja, Thailand Hvis du har tid og lyst, så burde du besøke Cu Chi tunnelene og krigsmuseet i nærheten av Saigon. Grotesk, men en spennende opplevelse. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Mitt 2011 reise-år: Juni/Juli: Vietnam, Kambodsja, Thailand Hvis du har tid og lyst, så burde du besøke Cu Chi tunnelene og krigsmuseet i nærheten av Saigon. Grotesk, men en spennende opplevelse. Skal innom Cu Chi tunnelene ja. Skal innom flere museer i Saigon og et par skumle museer som f.eks S21 (Toul Sleng) og Killing Fields i Kambodsja. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Krigsmuseet er ganske heavy, bare så du vet det. Moren min, med flere, klarte ikke å være der så lenge. Groteske bildeserier ol. Uansett, god tur Mchansern! Endret 16. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Noen som har noen tips om en messenger bag som ser grei ut? Er fan av de med litt minimalistisk design. Skal ha en laptop og litt annet stash oppi den. Prøvde 'søk i emne', men det fungerte ikke spesielt bra. Endret 16. januar 2011 av Thomas_H Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Vell vi har jo en egen bag/vesketråd her, men hvor mye har du tenkt på bruke på den? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ja, så igjennom den. Fant denne: http://www.knomobags.com/eu/men/bags/messenger/bungo-1.html/ som jeg syns ser veldig bra ut, men om noen vet om en som ser ganske lik ut, men er litt billigere, så er det bare å si ifra Den ender opp på ca 2200,- inkl mva og frakt. Jeg har tenkt til å bruke den til skole og jobb, hver dag. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Jeg ville gått for en fra saddleback. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Han ønsker noe minimalistisk! Saddelback sine vesker er jo alt annet enn det. Tips: http://www.ernestalexander.com/categories.php?category=Messenger-Bags Tror det var en på forumet som kjøpte denne: http://www.amazon.co.uk/Visconti-Brown-Leather-Messenger-Workplace/dp/B003X77GXG/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1295202445&sr=8-2 Endret 16. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Takker for tips Den Visconti'en så ganske fin ut, spesielt mtp. pris. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) Har en fra Visconti som er hakket mindre. Har ingenting å klage på bortsett fra at den kommer til å bli for liten når jeg er ferdig med forkurs ingeniør og skal starte på litt høyere utdanning. Endret 16. januar 2011 av Runarbs Lenke til kommentar
August. Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Vil.... ha.... For de som lurer så er den ifølge en på SF fra Cucinelli. Se side 78 i produktkatalogen deres. Regner med at den er svindyr Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Liker egentlig ikke quilted-jakker, men den der var ikke så værst! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå