Bebeluv Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Da tar jeg en pause på 6 mnd fra forumet pga backpacking. Ha det bra, og takk for mange lulz gutter(og jenter)! Skrev det på melding i går, men sier det her igjen. God tur, thrice! Synd vi ikke fikk til noe før du dro, men regner med å se deg i sommerferien i ghettostrøket! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 God tur, Thrice! Du er en av de største ressursene for MoV, det blir ikke helt det samme uten deg. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) God tur! Bare litt misunnelig...... Edit: Må bare takke for all hjelp jeg har fått her og håper du kommer tilbake til forumet igjen! Endret 14. januar 2011 av Haawy Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Da tar jeg en pause på 6 mnd fra forumet pga backpacking. Ha det bra, og takk for mange lulz gutter(og jenter)! Skrev det på melding i går, men sier det her igjen. God tur, thrice! Synd vi ikke fikk til noe før du dro, men regner med å se deg i sommerferien i ghettostrøket! LOL, hva gjør man i Norge på sommeren? Og er det snakk om Lillestrøm? Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Da tar jeg en pause på 6 mnd fra forumet pga backpacking. Ha det bra, og takk for mange lulz gutter(og jenter)! Ha en utrolig god tur!! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Da tar jeg en pause på 6 mnd fra forumet pga backpacking. Ha det bra, og takk for mange lulz gutter(og jenter)! Hvor skal du? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 LOL, hva gjør man i Norge på sommeren? Og er det snakk om Lillestrøm? Jeg er nok ikke som deg, som reiser hele tiden. Greit jeg drar til utlandet, men hele ferien skjer ikke Jeg synes det faktisk er koselig å kunne være med venner, spille tennis og kose seg, utrolig nok klarer jeg å kose meg i Norge om sommeren. Ghettostrøket var en spøk, btw. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Snakker vi backpackingantrekk i bildetråden? Uansett god tur Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Da tar jeg en pause på 6 mnd fra forumet pga backpacking. Ha det bra, og takk for mange lulz gutter(og jenter)! Sviker!!!!!!! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 LOL, hva gjør man i Norge på sommeren? Og er det snakk om Lillestrøm? Venner, festival og slappe av oppsummerer det vel ganske greit. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 LOL, hva gjør man i Norge på sommeren? Og er det snakk om Lillestrøm? Jeg er nok ikke som deg, som reiser hele tiden. Greit jeg drar til utlandet, men hele ferien skjer ikke Jeg synes det faktisk er koselig å kunne være med venner, spille tennis og kose seg, utrolig nok klarer jeg å kose meg i Norge om sommeren. Ghettostrøket var en spøk, btw. Jeg reiser jo ikke HELE tiden da, men jeg synes Norge er kjedelig uansett, så jeg trenger ikke en unnskyldning for å reise. Jeg skal på en "backpackertur" selv, men det er vel egentlig ikke en backpackertur. Nice og Monaco nå i Januar, New York i Februar, Los Angeles i Mars, Las Vegas i Mars og deretter Bahamas eller Bermuda <3 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg reiser jo ikke HELE tiden da, men jeg synes Norge er kjedelig uansett, så jeg trenger ikke en unnskyldning for å reise. Jeg skal på en "backpackertur" selv, men det er vel egentlig ikke en backpackertur. Nice og Monaco nå i Januar, New York i Februar, Los Angeles i Mars, Las Vegas i Mars og deretter Bahamas eller Bermuda <3 Vel, ikke hele tiden, men i følge den alle disse destinasjonene du skal til i løpet av den korte turen, så vil jeg kalle det "hele" tiden Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg reiser jo ikke HELE tiden da, men jeg synes Norge er kjedelig uansett, så jeg trenger ikke en unnskyldning for å reise. Jeg skal på en "backpackertur" selv, men det er vel egentlig ikke en backpackertur. Nice og Monaco nå i Januar, New York i Februar, Los Angeles i Mars, Las Vegas i Mars og deretter Bahamas eller Bermuda <3 Vel, ikke hele tiden, men i følge den alle disse destinasjonene du skal til i løpet av den korte turen, så vil jeg kalle det "hele" tiden I'm a busy man, what can I say? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det hadde vært gøy å kjenne åssen det livet er Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg reiser jo ikke HELE tiden da, men jeg synes Norge er kjedelig uansett, så jeg trenger ikke en unnskyldning for å reise. Jeg skal på en "backpackertur" selv, men det er vel egentlig ikke en backpackertur. Nice og Monaco nå i Januar, New York i Februar, Los Angeles i Mars, Las Vegas i Mars og deretter Bahamas eller Bermuda <3 Hvordan har du tid til så mye reising? Jeg antar at du ikke reiser på korte weekend-turer til disse ulike destinasjonene. Endret 14. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Spør her siden jeg ikke syntes dette er verdt en egen tråd: jeg har store problemer med å finne noen veldig tettsittende hansker jeg kan bruke når jeg tar bilder ute. For de som har sett Dexter er det noe lignende de han bruker jeg er ute etter. I veldig kaldt vær bruker jeg forede hansker, men rundt -10 til +10 er det deilig å bare ha noen hansker som man slipper å ta av seg for å endre en innstilling på kameraet. Jeg bor i Oslo, men netthandel er selvsagt også mulig. Jeg har sett hos alle de vanlige butikkjedene uten hell. Sjekket Hanske hallén? De har et veldig godt utvalg av hansker. Ligger i stortingsgata, like i nærheten av Hotel Continental. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Du får kose deg, thrice. En stor ressurs for denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Lykke til på reisen thrice. Husk kamera, kommer garantert men hel mengde ting å ta bilde av! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg reiser jo ikke HELE tiden da, men jeg synes Norge er kjedelig uansett, så jeg trenger ikke en unnskyldning for å reise. Jeg skal på en "backpackertur" selv, men det er vel egentlig ikke en backpackertur. Nice og Monaco nå i Januar, New York i Februar, Los Angeles i Mars, Las Vegas i Mars og deretter Bahamas eller Bermuda <3 Hvordan har du tid til så mye reising? Jeg antar at du ikke reiser på korte weekend-turer til disse ulike destinasjonene. Jeg er en bortskjemt liten drittunge med manerer. Fond-baby Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Det tror jeg så gjerne, Baron. Endret 15. januar 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå