Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Da tar jeg en pause på 6 mnd fra forumet pga backpacking. Ha det bra, og takk for mange lulz gutter(og jenter)! coffington.png

Skrev det på melding i går, men sier det her igjen. God tur, thrice! Synd vi ikke fikk til noe før du dro, men regner med å se deg i sommerferien i ghettostrøket!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da tar jeg en pause på 6 mnd fra forumet pga backpacking. Ha det bra, og takk for mange lulz gutter(og jenter)! coffington.png

Skrev det på melding i går, men sier det her igjen. God tur, thrice! Synd vi ikke fikk til noe før du dro, men regner med å se deg i sommerferien i ghettostrøket!

LOL, hva gjør man i Norge på sommeren? Og er det snakk om Lillestrøm?

Lenke til kommentar

Jeg er nok ikke som deg, som reiser hele tiden. Greit jeg drar til utlandet, men hele ferien skjer ikke :p

Jeg synes det faktisk er koselig å kunne være med venner, spille tennis og kose seg, utrolig nok klarer jeg å kose meg i Norge om sommeren.

Ghettostrøket var en spøk, btw.

Lenke til kommentar

Jeg er nok ikke som deg, som reiser hele tiden. Greit jeg drar til utlandet, men hele ferien skjer ikke :p

Jeg synes det faktisk er koselig å kunne være med venner, spille tennis og kose seg, utrolig nok klarer jeg å kose meg i Norge om sommeren.

Ghettostrøket var en spøk, btw.

Jeg reiser jo ikke HELE tiden da, men jeg synes Norge er kjedelig uansett, så jeg trenger ikke en unnskyldning for å reise.

Jeg skal på en "backpackertur" selv, men det er vel egentlig ikke en backpackertur. Nice og Monaco nå i Januar, New York i Februar, Los Angeles i Mars, Las Vegas i Mars og deretter Bahamas eller Bermuda <3

Lenke til kommentar

Jeg reiser jo ikke HELE tiden da, men jeg synes Norge er kjedelig uansett, så jeg trenger ikke en unnskyldning for å reise.

Jeg skal på en "backpackertur" selv, men det er vel egentlig ikke en backpackertur. Nice og Monaco nå i Januar, New York i Februar, Los Angeles i Mars, Las Vegas i Mars og deretter Bahamas eller Bermuda <3

Vel, ikke hele tiden, men i følge den alle disse destinasjonene du skal til i løpet av den korte turen, så vil jeg kalle det "hele" tiden :p

Lenke til kommentar

Vel, ikke hele tiden, men i følge den alle disse destinasjonene du skal til i løpet av den korte turen, så vil jeg kalle det "hele" tiden :p

I'm a busy man, what can I say? :tease:

Lenke til kommentar

Hvordan har du tid til så mye reising? Jeg antar at du ikke reiser på korte weekend-turer til disse ulike destinasjonene.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Spør her siden jeg ikke syntes dette er verdt en egen tråd: jeg har store problemer med å finne noen veldig tettsittende hansker jeg kan bruke når jeg tar bilder ute. For de som har sett Dexter er det noe lignende de han bruker jeg er ute etter. I veldig kaldt vær bruker jeg forede hansker, men rundt -10 til +10 er det deilig å bare ha noen hansker som man slipper å ta av seg for å endre en innstilling på kameraet.

Jeg bor i Oslo, men netthandel er selvsagt også mulig. Jeg har sett hos alle de vanlige butikkjedene uten hell.

Sjekket Hanske hallén? De har et veldig godt utvalg av hansker. Ligger i stortingsgata, like i nærheten av Hotel Continental.

Lenke til kommentar

Hvordan har du tid til så mye reising? Jeg antar at du ikke reiser på korte weekend-turer til disse ulike destinasjonene.

Jeg er en bortskjemt liten drittunge med manerer. Fond-baby :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...