Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Bli kvitt gammelmannstempelet? Nå er vel samtlige medlemer av Rolling Stones mellom 60 og 70 år da. :tease:

Ville du kanskje hatt Justin Bieber i stedet? ;)

Neida, men jeg syns uansett at det er bra at de i det minste prøver.

Lenke til kommentar

Nei, tror ikke JB hadde vært noe for Dressmann heller, han fronter jo Supra. :p

 

Det jeg mener er at om de skal bli kvitt gammelmannstempelet, så kan de ikke bruke et rockeband der snittalderen nærmer seg 70 som forbilder, rockeband eller ei, da må de søke litt friskere blod.

Men det er jo fint at de prøver å fronte seg med hjelp av kjendiser, det vil sikkert trekke flere kunder, selv om det sannsynligvis fortsatt er eldre menn. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Bare så det er sagt så finnes det jo også ungdommer som liker Stones. ;)

Men hva vet jeg - virker som Dressman også gjerne vil ha tak i de som ser på seg selv som "litt rocka" og assosierer seg med musikken eller holdningen til Stones, ikke nødvendigvis popkidsa som hører på Muse.

Lenke til kommentar

Ikke skjorte under henley, det er ikke noe fint i det hele tatt. Jeg har også lært at GQ burde tas med en klype salt, og en dæsj til.

 

Det er ikke snakk om skjorte under henley. De snakker om skjorte over henley.

 

Som i "hvis du har spinkel brystkasse og ikke kan gå med åpen skjorte, ta på en henley under". Det blir altså en henley under skjorta i stedet for v-hals t-skjorte eller bar brystkasse.

Jeg har jeg kjørt før, når det er kaldt ute. Leste selv at det ble skrevet "over", men skjønner ikke hvordan folk fikk det til å bli under :/

Heh, jeg har bare hørt om å bruke skjorte under henley før jeg, så det på ett eller annet merkelig bilde på siden til Filippa K. Tenkte ikke mens jeg leste, tror jeg.

Lenke til kommentar

Skal Dressmann tiltrekke seg ungdom er det mer enn imaget de må forandre, sortimentet f. eks.

Tja, jeg kjøpte et par enkle crew-neck gensere der fr et halvt års tid siden, og de tåler i hvert faø bruk og vask bedre enn H&M sine. Helt kurant for enkle gensere, skinnhansker (mister dem alt for ofte til at jeg gidder å bruke mer enn jeg må på det igjen) og sikkert andre ting jeg ikke har kjøpt der enda. Og jeg er i hvert fall nærmere ungdom enn eldre mann i alder fortsatt.

 

Klart, det er lite å hente for de som fortsatt ikke har fått med seg (etter ti å) at hettegenser og bæsjet-på-seg-bukse ikke akkurat er kledelig, men det er jo bare positivt.

 

Mens vi (jeg) snakker om gensere, så trenger jeg noen enkle v-hals-gensere som ikke er sorte eller grå. Dvs. jeg trenger en grå, men først og fremst "myk" orange, grønn eller andre med farge litt på.

 

Orker ikke gensere som ikke kan maskinvaskes, og da faller vel en del av PRLs alternativer bort? Kunne tenkt meg noe litt billigere og. Tommy Hilfiger genser i small passer meg, men er litt kort på armene, mens PRL sine small ustom fit skjorter passer meg fint. Så omm dere foreslår et spesielt merke, si gjerne noe om hva slags størrelse dere mener trengs. 185 og smal.

Lenke til kommentar

Spør her siden jeg ikke syntes dette er verdt en egen tråd: jeg har store problemer med å finne noen veldig tettsittende hansker jeg kan bruke når jeg tar bilder ute. For de som har sett Dexter er det noe lignende de han bruker jeg er ute etter. I veldig kaldt vær bruker jeg forede hansker, men rundt -10 til +10 er det deilig å bare ha noen hansker som man slipper å ta av seg for å endre en innstilling på kameraet.

Jeg bor i Oslo, men netthandel er selvsagt også mulig. Jeg har sett hos alle de vanlige butikkjedene uten hell.

Lenke til kommentar

Spør her siden jeg ikke syntes dette er verdt en egen tråd: jeg har store problemer med å finne noen veldig tettsittende hansker jeg kan bruke når jeg tar bilder ute. For de som har sett Dexter er det noe lignende de han bruker jeg er ute etter. I veldig kaldt vær bruker jeg forede hansker, men rundt -10 til +10 er det deilig å bare ha noen hansker som man slipper å ta av seg for å endre en innstilling på kameraet.

Jeg bor i Oslo, men netthandel er selvsagt også mulig. Jeg har sett hos alle de vanlige butikkjedene uten hell.

 

http://chesterjefferies.co.uk/Scripts/default.asp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...